Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: cristine - 11.04.2015, 18:08Lainaus käyttäjältä: Neiti Heinänen - 11.04.2015, 18:00Mulla ei ole lelua, subi tytöt on vieneet kaikki lelut Mun täytyy varmaa yrittää ettiä mun kolmas lelu taas jostain ja antaa se sun käyttöö..Jes, mä saan uuden lelun. Saako sille tehdä kaikkea kivaa mitä aikaisemmallekin?
Lainaus käyttäjältä: Neiti Heinänen - 11.04.2015, 18:00Mulla ei ole lelua, subi tytöt on vieneet kaikki lelut Mun täytyy varmaa yrittää ettiä mun kolmas lelu taas jostain ja antaa se sun käyttöö..
Mulla ei ole lelua, subi tytöt on vieneet kaikki lelut
Lainaus käyttäjältä: Neiti Heinänen - 11.04.2015, 19:57Lainaus käyttäjältä: cristine - 11.04.2015, 18:08Lainaus käyttäjältä: Neiti Heinänen - 11.04.2015, 18:00Mulla ei ole lelua, subi tytöt on vieneet kaikki lelut Mun täytyy varmaa yrittää ettiä mun kolmas lelu taas jostain ja antaa se sun käyttöö..Jes, mä saan uuden lelun. Saako sille tehdä kaikkea kivaa mitä aikaisemmallekin?Hmmn no jos mä sen saan sulle etittyä nii näät sitte mitä kaikkea sille voi tehä.. Mun lelu vaa haluaa lähinnä pelata ja nukkua..ja sillä on aina nälkä. Se myös piipittää ikävästi,mutta onneks sen saa äänettömälle
Why have abs, when you can have kebabs?
Oorrait.Tietääkseni teräaseen kantaminen julkisella paikalla on kiellettyä.Hmm,täytyy jotenkin soveltaa.
Lainaus käyttäjältä: RMK - 12.04.2015, 15:38Oorrait.Tietääkseni teräaseen kantaminen julkisella paikalla on kiellettyä.Hmm,täytyy jotenkin soveltaa.Unohdat roikkumaan saappaan varresta?
No eihän sitä kukaan mun laukusta huomaa,mutta tiiä sitten mitä henkilökunta sanoo jos näkevät kyseisen tavaran. Saatika jos alan sillä paikanpäällä leikkimään.