Kirjoittaja Aihe: Oulun miitti, sorry no kebab, ke 15.4. klo 18- @ Roosterin alakerta  (Luettu 8959 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Miksi kana ylitti tien?

Se halusi päästä legendaariseen oululaiseen baarimiittiin.

---

Se on täällä taas, entistä suurempana, kauniimpana ja suonikkaampana! Tätä tullaan ihastelemaan Ouluun joka suunnasta, aina Lapista Keski-Eurooppaan asti.

Ei, en puhu peniksestäni, vaan baarimiittisaagan seuraavasta episodista. Eeppisiin mittasuhteisiin jo nyt yltänyt spektaakkeli hakee jälleen kerran vertaistaan, kun kuulennoiltakin tuttu Neil Armstrong on luvannut poiketa keskustelussa nekrofiliasta. Marco Bjurström on luvannut huudella naminamia jossain ihan muualla ja hankalien nimien listan täydentävät Arnold Schwarzenegger ja Ben Zyskowicz. Luntatkaa kirjoitusasut jos hotsittaa, en jaksanu.

Tule siis sinäkin miittaamaan meitä! Ratkiriemukkaan ryöpsähtelevät pippelipuppelit löydät Cafe Roosterista, alakerran baarin hämyisistä nurkista. Saaristonkadun ja Torikadun kulmassa, kortteli ylöspäin Graalista, kulmittain Stockmannin kanssa ja noin 540 km pohjoiseen Mannerheimin ratsastajapatsaalta. Paikalla ollaan ainakin klo 18-20, todennäköisesti pidempäänkin.

Paikalta saa ruokaa ja juomaa, eikä siinä vielä kaikki: siellä on sisällä lämpimämpää kuin ulkona!

Ole paikalla tai ole Coolio!

Neiti Heinänen

  • Vieras
Ihanaa, kiitos hihaton.

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Kiitos Hihaton. Noin upean alustuksen saattelemana on pakko saapua paikalla. Ehkä sorrun juomaan tällä kertaa ja juhlankunniaksi myös viskin tahi kaksi. Mikäli tavernamme sellaista väkijuomaa on tavannut laskea nautittavaksi.

RMK

  • Vieras
Katotaa uskallanko paikalle,jos joku vaikka polttaa mut roviolla ku oon kerta ni pahis..


:o

heinrich

  • Vieras
Sisällä ei saa polttaa edes päreitä.
Eli Oulun Jeanne D'arc pitelee heppojaan kaikessa räyhässä.

Tonne jos ei töissä...

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Tuun ja otan lelun mukaan, jos onnistun pitämään sen hengissä siihen asti  :o

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ai niin: viimeviikkoisesta poiketen olen itsekin paikalla, vaikkei naamasta heti uskois. Jos aiotte polttaa jonkun nuotiolla niin en ota vastuuta nahkahousujen lämpövahingoista.

Joku vois muuten tuoda paikalle diatonisen harmonikan, kavereiden kesken nahkahousuhaitarin. Mun oma on korjaamolla venttiilivälysten säädössä.

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Mulla ois kaapissa aito italialainen bugarin haitari  :))

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kulttuuri- ja käsityöharrastejärjestö OuSM esittää: Mimmun hanuri!

Neiti Heinänen

  • Vieras
Mä haluun nähdä mimmun hanurin,  et raahaappa se miittiin.

cristine

  • Vieras
Minäkin oon tulossa miittiin lelun kans.. ja tehän ette voi estää mua leikkimästä sillä miitin aikana  >:D

Neiti Heinänen

  • Vieras
Mulla ei ole lelua,  subi tytöt on vieneet kaikki lelut :(

cristine

  • Vieras
Mulla ei ole lelua,  subi tytöt on vieneet kaikki lelut :(
Mun täytyy varmaa yrittää ettiä mun kolmas lelu taas jostain ja antaa se sun käyttöö..

heinrich

  • Vieras
Minä soitan... Hanuriani... Ihmiset on kummissaan... ;)
No... Ehkäpä yleisen viihtyvyyden takia jätän soittamatta mutta otan kuiten hanurini mukaan.
Surkeuttahan tuo nyt ilman...

Neiti Heinänen

  • Vieras
Mulla ei ole lelua,  subi tytöt on vieneet kaikki lelut :(
Mun täytyy varmaa yrittää ettiä mun kolmas lelu taas jostain ja antaa se sun käyttöö..

Jes, mä saan uuden lelun. Saako sille tehdä kaikkea kivaa mitä aikaisemmallekin?