Kirjoittaja Aihe: BDSM/Seksi-magia/Tantra/Taolainen seksuaalisuus yms ideoinnit HKI to 30.4.  (Luettu 4590 kertaa)

Underworld

  • Vieras
Ilmennyt mielenkiintoa tutkia BDSM-maailman yhteisiä leikkauspintoja henkisyyden kanssa. Aiheet ovat hyvin monitasoisia ja niitä voidaan lähestyä monesta näkökulmasta ja soveltaa monin tavoin.

Ehdotamme Helsingissä tapahtuvia kokoontumisia joissa aiheista kiinnostuneet voivat jakaa tietämystään ja ideoitaan.


Underworld

  • Vieras
Tuumasta toimeen! Asiasta kiinnostuneet voivat kommentoida ketjuun jos saadaan jokin tarkemmin määritelty teema aikaiseksi. Kyseinen päivämäärä sopisi itselleni, paikasta voi myös esittää ehdotuksia

kohtaaminen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 50
  • Kohtaamisesta yhteyteen
  • Galleria
Ehdotan, että ensimmäinen tapaaminen keskittyisi muotoilemaan sitä mikä on yhteenkokoontumisen (jatkossa kokoontumisten) tarkoitus / tavoite ellei se ole jo sitä ennen kirkastunut täällä käytävällä keskustelulla. Viittaan tuohon
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=10285.0
viestiketjuun. Itsestään selvyytenä / oletuksena pitäisin mielellään siis tiedon jakamista oli sitten tavoitteeksi muodostunut mikä tahansa. Mikäli ei "riittävää lähetekeskustelua" täällä synny, mutta osallistujia livetapaamiseen asti riittää, niin orientoitumisenahan voisi olla vaikka miettiä valmiiksi (vaikka hatarakin kuvaelma): "Minä haluan, että perjantaina 28.8.2015 vietämme loppuillasta alkaen täydenkuunjuhlaa, jossa..."
Ja koitetaan sitten sommitella erilaisia toiveita yhteen. Pelkästään tuo me-muoto kun saattaa jo ilmentyä niin erilaisesti eri yksilöille (minä ja kumppanini, me tapaamiseen osallistuvat, me tantran harrastajat, minä ja tapaamisestamme löytämäni hyvä tyyppi, me "X"-yhdistyksen jäsenet jne. tms.), että intressien ristiriitojen sommittelua varmaan riittää alkuun työstettäväksi.

Itselleni ei valitettavasti tuo kutsun kuuluttajan to 30.4. sovi. Mielelläni kuulisin siitä kuitenkin yhteenvedon siltä osin miten homma pyörähti käyntiin, jotta osaan asemoida ja ideoida oman "mindset" tarkoituksenmukaiseen asentoon sitä seuraavaan tapaamiseen. Tiedän jo nyt aihepiirin itseäni kiinnostavaksi vaikka tavoiteeksi olisi muodostunut mikä tahansa. Laitan tähän nyt itselleni sopivat ajankohdat, mutta voisihan se olla ehkä helpompi hallinnoida sumpli.com tai Doodlen kautta, niin ei tarvitsisi ristiinajaa näitä tänne mahdollisesti muodostuvia listoja. Alla olevat klo-ajat ovat H:ki keskusta oletuksella, mutta olen joustava sekä paikan, että vaikka tuntia aikaisemman aloituksen suhteen.

Ti 21.4. klo. 19
Pe 24.4. klo. 19
To 30.4. klo. ?
Ma 4.5. klo. 18
Ti 5.5. klo. 19
Ke 6.5. klo. 18
To 7.5. klo. 16.30 (tasan) koetaan fasilitoituna johdatus estojen vähentämiseen (ei tarkkailla)
Pe 8.5. klo. 19 jaetaan kokemuksia torstaisesta estojen vähentämisen tunnelmista
La 9.5. klo. 12.30 (tasan) koetaan fasilitoituna johdatus vähentyneiden estojen mahdollistamaan suojamuurien purkamiseen ja antautumiseen --> La 9.5. klo. SMFR:n klubi Wäiskissä
Ma 18.5. klo. 18
Ke 20.5. klo. 18
Pe 22.5. klo. 18

Kesä-heinäkuu: Epäsäännöllisen säännöllisisiä tapaamisia käytännön asioiden järjestelemiseksi, taitojen harjaannuttamiseksi jne.

Pe 28.8. klo. 20 alkaen täydenkuunjuhla (aina su 30.8. saakka? :) )

Loc

  • Vieras
Njooh, pitkänmatkalaisena tosiaan menee kesäkuun alulle. Saanen tietoa sinnempänä. Yksittäinen reissu toki ei toimi kuin pintaraapaisuna. Se sitten että asiaan voi perehtyä muitakin teitä.

Duska

  • Vieras
Mukana ollaan, tietty. Tarjolla olisi myös samat tilat kuin meditaatioryhmällekin, oma koti ja kerhotila. Muuallakin käy.

Yksi henkisyyden teema, joka itsellä on noussut esiin vahvasti, on irtipäästäminen siitä arkiminästä. Siitä voi pohtia mikä se arkiminä oikein on, ja onko sellaista olemassakaan. Olisiko se vain pelkoa näyttää itsestään tiettyjä asioita, oman kuvan kontrollointia?

Underworld

  • Vieras
Voidaan ehkä perustaa joku chätti-ryhmä sumpli.com yms kautta(vaikka eivät entuudestaan tuttuja)ja puhella päivämääristä.
Mainittakoon heti alkuun, että vaikka olen kovasti aiheesta kiinnostunut niin elän varsin liikkuvaa elämää ja työprojekteja syntyy monesti lyhyehköllä varoitusajalla, vaikea sanoa sopivia päivämääriä kovin pitkälle. Toukokuussa olen kyllä enemmän Helsingissä. Ja samoista aiheista voidaan tietysti tarinoida muuallakin kuin Helsingissä, jos kiinnostusta löytyy


EnkeliDemoni

  • Vieras
Hei, mua kiinnostaa tämä.

Miettinyt fetisismin ja magian yhteuttä. Lisäksi suhteessa musiikkiin ja live-esiintymisiin.

Myös "henkinen" kehitys ja vasemnan käden polku...


ED >:D

P.s. Hwlsinki sopiva paikka jos aikatsulut tsmä

lykantrooppi

  • Vieras
Jos tää ei kuulu tänne niin poistakaa viesti.

Onko teistä ketään menossa käymään Hengen ja tiedon messuille Tampereelle nyt tulevana viikonloppuna?
http://www.rajatieto.fi/hengen_ja_tiedon_messut/tampere/2015

nrOne

  • Vieras
Katsotaan saanko revittyä itsestäni niin paljon, että saapuisin paikalle. Rahatilanne myös vaikuttaa, seurailen tilannetta.

Tästähän se lähti aikoinaan, kun 6v löysin sutran, joka löi kautta läpi, niin että hengityskin lakkasi välillä.

Underworld

  • Vieras
Päivämäärä saattaa siirtyä seuraavalle viikolle, tarkennukset piakkoin

Nallu

messissä, jahka päivämäärä päätetään ja jos se ei mee opiskelujuttujen kanssa päällekkäin :)

kohtaaminen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 50
  • Kohtaamisesta yhteyteen
  • Galleria
Olikos täällä OTO:n jäseniä tai tietääkö joku jotain kivoja juttuja siitä ("reseptejä" / käsikirjoituksia rituaalijameihin)?
****************************
"Ordo Templi Orientis (OTO):ssa on hyödynnetty oppeja ja rituaaleja länsimaisen okkultismin piiristä sekä eri joogaperinteistä. Järjestön rakenne perustuu sarjalle vihkimyksiä, joista suurin osa annetaan seremoniallisesti.
http://www.uskonnot.fi/yhteisot/view.php?orgId=478
Pyhäkirja: Liber AL vel Legis, sub figura CCXX, joka tunnetaan yleisemmin nimellä The Book of the Law (suomeksi Lain Kirja)"
http://www.prisma.fi/fi/prisma/lain-kirja-bb

"Nyt olette tietävä, että äärettömän avaruuden pappi & apostoli on ruhtinas-pappi Peto; ja hänen Portoksi kutsutulle naiselle on kaikki valta annettu. He tulevat kokoamaan minun lapseni heidän helmaansa: he tulevat tuomaan tähtien loiston ihmisten sydämiin.

Sillä tämä mies on aina oleva aurinko, ja tämä nainen kuu. Mutta miehelle on siivekäs salainen hehku, ja naiselle tuikkiva tähtien loiste.

Pala heidän otsaansa, oi loistokas käärme!

Minä olen Nuit.

Myös mantrat ja taiat; obean ja wangan; sauvan teot ja miekan teot; nämä hän oppii ja opettaa.

Minä annan käsittämättömiä iloja maan päällä: varmuuden, en uskoa, eläessä, kuollessa; rauhan sanoinkuvaamattoman, levon, ekstaasin; enkä vaadi mitään uhriksi.

Suitsukkeeni on pihkaisista puista & kumipuista; eikä siinä ole verta: hiuksieni Ikuisuuden puiden takia.

Numeroni on 11, kuten kaikkien heidän numerot, jotka meistä ovat. Viisisakarainen Tähti, Ympyrä ohessaan Keskellä, & ympyrä on Punainen. Värini on musta sokeille, mutta sinistä & kultaa näkee näkevä. Minulla on myös salainen autuus niille, jotka minua rakastavat.

Olen Taikuri ja Manaaja. Olen pyörän akseli, ja kuutio ympyrässä. "Tule luokseni" on typerä sana: sillä se olen minä, joka menen.

Jotka palvoivat Heru-pa-kraathia ovat palvoneet minua; tehden väärin, sillä minä olen palvoja.

Olen se Käärme, joka antaa Tiedon ja Nautinnon ja kirkkaan loiston, ja saa ihmisten sydämet kuohumaan humalasta. Palvoaksesi minua nauti viiniä ja outoja aineita joista kerron profeetalleni, & juovu näistä! Ne eivät vahingoita sinua ollenkaan. Se on vale, tämä hulluus itseään kohtaan. Viattomuuden altistuminen on vale. Ole vahva, oi ihminen! himoitse, nauti kaikesta aistillisesta ja hurmiollisesta: älä pelkää, että yksikään Jumala sinulta tätä kieltäisi.

Aseta kuvani Itään: olet ostava itsellesi kuvan, jonka tulen sinulle näyttämään, erityisen, joskin samantapaisen kuin sen jonka tunnet. Ja sinun on yllättäen helppo tehdä tämä.

Hajusteeksi sekoita jauhoa & hunajaa & sakeaa punaviinin sakkaa: sitten Abramelin-öljyä ja oliiviöljyä, jonka jälkeen pehmennä & tasoita runsaalla tuoreella verellä.

Sanojen lopetus on Sana Abrahadabra. Lain Kirja on Kirjoitettu ja Kätketty.
Aum."

Underworld

  • Vieras
OTO tuttu vain pintapuolisesti mutta yhteyksiä on ;-) jos ei foorumilta löydy jäseniä niin voin vaikka tiedustella jos joku kerkeää pitämään alustuksen joskus

Andante

  • Vieras
Kiitän eräistä söpöä ihmistä joka kontaktoi asian tiimoilta. Olen mieluusti mukana, mutta jos paikka on kaikille muille sopiva, ja pyörätuolini esteenä, niin menkää ihmeessä ja käyttäkää paikka hyväksenne (miten tämä kuulosti "menkää ja täyttäkää maa..."). Muutoin siis mukana vaikka parempaa tietoa on vain hypnoosista ja energioista jne, muusta vain mielenkiintoa asioita kohtaan.