Olikos täällä OTO:n jäseniä tai tietääkö joku jotain kivoja juttuja siitä ("reseptejä" / käsikirjoituksia rituaalijameihin)?
"Ordo Templi Orientis (OTO):ssa on hyödynnetty oppeja ja rituaaleja länsimaisen okkultismin piiristä sekä eri joogaperinteistä. Järjestön rakenne perustuu sarjalle vihkimyksiä, joista suurin osa annetaan seremoniallisesti.
http://www.uskonnot.fi/yhteisot/view.php?orgId=478Pyhäkirja: Liber AL vel Legis, sub figura CCXX, joka tunnetaan yleisemmin nimellä The Book of the Law (suomeksi Lain Kirja)"
http://www.prisma.fi/fi/prisma/lain-kirja-bb"Nyt olette tietävä, että äärettömän avaruuden pappi & apostoli on ruhtinas-pappi Peto; ja hänen Portoksi kutsutulle naiselle on kaikki valta annettu. He tulevat kokoamaan minun lapseni heidän helmaansa: he tulevat tuomaan tähtien loiston ihmisten sydämiin.
Sillä tämä mies on aina oleva aurinko, ja tämä nainen kuu. Mutta miehelle on siivekäs salainen hehku, ja naiselle tuikkiva tähtien loiste.
Pala heidän otsaansa, oi loistokas käärme!
Minä olen Nuit.
Myös mantrat ja taiat; obean ja wangan; sauvan teot ja miekan teot; nämä hän oppii ja opettaa.
Minä annan käsittämättömiä iloja maan päällä: varmuuden, en uskoa, eläessä, kuollessa; rauhan sanoinkuvaamattoman, levon, ekstaasin; enkä vaadi mitään uhriksi.
Suitsukkeeni on pihkaisista puista & kumipuista; eikä siinä ole verta: hiuksieni Ikuisuuden puiden takia.
Numeroni on 11, kuten kaikkien heidän numerot, jotka meistä ovat. Viisisakarainen Tähti, Ympyrä ohessaan Keskellä, & ympyrä on Punainen. Värini on musta sokeille, mutta sinistä & kultaa näkee näkevä. Minulla on myös salainen autuus niille, jotka minua rakastavat.
Olen Taikuri ja Manaaja. Olen pyörän akseli, ja kuutio ympyrässä. "Tule luokseni" on typerä sana: sillä se olen minä, joka menen.
Jotka palvoivat Heru-pa-kraathia ovat palvoneet minua; tehden väärin, sillä minä olen palvoja.
Olen se Käärme, joka antaa Tiedon ja Nautinnon ja kirkkaan loiston, ja saa ihmisten sydämet kuohumaan humalasta. Palvoaksesi minua nauti viiniä ja outoja aineita joista kerron profeetalleni, & juovu näistä! Ne eivät vahingoita sinua ollenkaan. Se on vale, tämä hulluus itseään kohtaan. Viattomuuden altistuminen on vale. Ole vahva, oi ihminen! himoitse, nauti kaikesta aistillisesta ja hurmiollisesta: älä pelkää, että yksikään Jumala sinulta tätä kieltäisi.
Aseta kuvani Itään: olet ostava itsellesi kuvan, jonka tulen sinulle näyttämään, erityisen, joskin samantapaisen kuin sen jonka tunnet. Ja sinun on yllättäen helppo tehdä tämä.
Hajusteeksi sekoita jauhoa & hunajaa & sakeaa punaviinin sakkaa: sitten Abramelin-öljyä ja oliiviöljyä, jonka jälkeen pehmennä & tasoita runsaalla tuoreella verellä.
Sanojen lopetus on Sana Abrahadabra. Lain Kirja on Kirjoitettu ja Kätketty.
Aum."