Baarin kannatusmaksut
Koko topicin aihe on ollut trollata, kamoon.. 'Hei kaikki kiinnittäkää MUHUN huomiota, minä minä minä..' Ja mikään vastaus ei kelpaa, eikä kenenkään kauniitkaan yritykset lähestyä.Tätä nimimerkkiä ei saleen tulla koskaan näkemään missään. Oikeasti varmaan joku aivan muu kuin mitä nimerkki antaa ymmärtää.
Lainaus käyttäjältä: Sindex - 06.04.2015, 18:28Minua hiukka häiritsee nämä viittaukset tähän kaikki tuntevaan skenen henkilöön, joka kertoo kaikista kaiken Jadelle.Ei kuulosta oikein soveliaalta toiminnalta.Kirjoittamaton sääntöhän on, ettei bileissä tai miiteissä tapahtuneista asioista puhuta ulkopuolisille.Tuskin kukaan kuitenkaan tuntee kaikkia bileiden ja miittejen ulkopuolella.Jos ko henkilö "tuntee" minut ja kertoo kaikille kysyjille kaiken minusta, hän voi lopettaa saman tien minun tuttavapiiriini kuulumisen.En puhunut mistään bileistä tai miiteistä vaan sen subeista yleisesti. Ja en oo mikään "kaikille kysyjille" tuskin kertoo kaikille.
Minua hiukka häiritsee nämä viittaukset tähän kaikki tuntevaan skenen henkilöön, joka kertoo kaikista kaiken Jadelle.Ei kuulosta oikein soveliaalta toiminnalta.Kirjoittamaton sääntöhän on, ettei bileissä tai miiteissä tapahtuneista asioista puhuta ulkopuolisille.Tuskin kukaan kuitenkaan tuntee kaikkia bileiden ja miittejen ulkopuolella.Jos ko henkilö "tuntee" minut ja kertoo kaikille kysyjille kaiken minusta, hän voi lopettaa saman tien minun tuttavapiiriini kuulumisen.
MT: Enemmänkin ahdasmielisiä epäkeskustelua kohtaan. Eli ei ymmärretä tai olla ymmärtävinään perusyleissivistykseen kuuluvia asioita, vastataan yleensä muusta kuin kysyjä tarkoittaa jne tasapuolinen provoilu aka. vittuilu kaikille yhdistettynä melko ilmeiseen huomiohuoraukseen. Mikäli mielenkiinto olisi oppia, keskustella, ymmärtää jne toimisi ko henkilö toisin. Kuten varmaan seuranhaussakin. Kuitenkin nykyisten vastausten varjossa suurella todennäköisyydellä dontfeed tai sitten vain aivan väärällä henkisellä iällä varustettu. Enkä näe että baari olisi varsinaisesti avohoitolaitos. Lisäksi on ollut myös tarjokkaina näitä valkoritarihoivaajia. Kun mikään ei ole ratkaisu niin päätelmä on aika selkeä. Ainoa halu provota ja olla huomion kohteena. Eli klassinen dont feed.
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:31Lainaus käyttäjältä: Sindex - 06.04.2015, 18:28Minua hiukka häiritsee nämä viittaukset tähän kaikki tuntevaan skenen henkilöön, joka kertoo kaikista kaiken Jadelle.Ei kuulosta oikein soveliaalta toiminnalta.Kirjoittamaton sääntöhän on, ettei bileissä tai miiteissä tapahtuneista asioista puhuta ulkopuolisille.Tuskin kukaan kuitenkaan tuntee kaikkia bileiden ja miittejen ulkopuolella.Jos ko henkilö "tuntee" minut ja kertoo kaikille kysyjille kaiken minusta, hän voi lopettaa saman tien minun tuttavapiiriini kuulumisen.En puhunut mistään bileistä tai miiteistä vaan sen subeista yleisesti. Ja en oo mikään "kaikille kysyjille" tuskin kertoo kaikille.Tietääkö nämä ko.henkilön subit, että heistä kerrotaan ulkopuolisille (eli sinulle)? Jos ei ole sovittu, että kerrotaan niin ei ole soveliasta käytöstä.Mielenkiintoinen tyyppi muutenkin, kun lähes kaikki ovat hänen subejaan.No minä en ainakaan.
Huomiohuoraaminen ja tulla nöyryytetyksi julkisesti ovat usein väärinymmärrettyjä fetissejä.
Lainaus käyttäjältä: Sindex - 06.04.2015, 18:45Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:31Lainaus käyttäjältä: Sindex - 06.04.2015, 18:28Minua hiukka häiritsee nämä viittaukset tähän kaikki tuntevaan skenen henkilöön, joka kertoo kaikista kaiken Jadelle.Ei kuulosta oikein soveliaalta toiminnalta.Kirjoittamaton sääntöhän on, ettei bileissä tai miiteissä tapahtuneista asioista puhuta ulkopuolisille.Tuskin kukaan kuitenkaan tuntee kaikkia bileiden ja miittejen ulkopuolella.Jos ko henkilö "tuntee" minut ja kertoo kaikille kysyjille kaiken minusta, hän voi lopettaa saman tien minun tuttavapiiriini kuulumisen.En puhunut mistään bileistä tai miiteistä vaan sen subeista yleisesti. Ja en oo mikään "kaikille kysyjille" tuskin kertoo kaikille.Tietääkö nämä ko.henkilön subit, että heistä kerrotaan ulkopuolisille (eli sinulle)? Jos ei ole sovittu, että kerrotaan niin ei ole soveliasta käytöstä.Mielenkiintoinen tyyppi muutenkin, kun lähes kaikki ovat hänen subejaan.No minä en ainakaan.No tuskin tietää jos me siitä kahdestaan jutellaan? Ja mun mielestä niistä tieto enemmänkin kuuluukin mulle. En oo missään vaiheessa sanonut että kaikki. Mutta täältä ainakin tuntee lähes kaikki.