Kirjoittaja Aihe: Miksi täälä epäillään trolliksi ja ollaan muutenkin suht. ahdasmielisiä?  (Luettu 28115 kertaa)

Master T

• Vieras
Minä en käsitä, mistä johtuu näin massiivinen hyökkäily Jadea kohtaan. Hän on kertonut ajatuksistaan ja tunteistaan enemmän kuin keskiverto peesailija täällä koskaan kertoo omistaan. Sekö nostaa raivon, etteivät käsitykset ole samoja kuin omat, vaiko se, ettei hän kumartele mielipidejohtajia?

Lyhyet yhden lauseen vastaukset pitkiin huonosti piilotettuihin vittuiluihin keskittyviin kommentteihinko on riittävä syy porukalla herjaamiseen?

Minusta kaikkien olisi syytä asennoitua hieman rakentavammin keskusteluun. Jos jostain syystä aihe ei ole lähellä sydäntä, voi aivan hyvin olla vastaamattakin. Baarin keskustelut pysyvät silloin hyvinä, jos keskustelijoilla on edes hieman kunnioitusta toisten, jopa uusien, mielipiteitä ja tuntemuksia kohtaan. Toisaalta ei jokaisesta ääliömäisestä herjasta kannata Jaden eikä kenenkään muunkaan provosoitua.

Alkuperäiseen kysymykseen: Täällä ollaan ahdasmielisiä niitä BDSM:n muotoja kohtaan, jotka eivät ole oma juttu. Syytä en tiedä. Minä myös olen ihmetellyt ahdasmielisyyttä. Jotkut muodot ovat minusta vastenmielisiä, mutta ei ole mitään järkeä niitä kritisoida, niille, jotka niistä kirjoittavat, ne ovat tärkeitä.

Jade95

• Vieras
No yritän kyllä olla provosoitumatta, mutta aina se ei oo niin helppoa.

Jade95

• Vieras
Koko topicin aihe on ollut trollata, kamoon.. 'Hei kaikki kiinnittäkää MUHUN huomiota, minä minä minä..' Ja mikään vastaus ei kelpaa, eikä kenenkään kauniitkaan yritykset lähestyä.

Tätä nimimerkkiä ei saleen tulla koskaan näkemään missään. Oikeasti varmaan joku aivan muu kuin mitä nimerkki antaa ymmärtää.
Niin ja jos tollaset kommentit vaan jatkuu niin en itse ainakaan ihmettele jos ei tullakkaan näkemään. Kiinnostaisko itseäs tutustua ihmisiin jotka ainoastaan vittuilee ihan kaikesta.

Loc

• Vieras
MT:

Enemmänkin ahdasmielisiä epäkeskustelua kohtaan. Eli ei ymmärretä tai olla ymmärtävinään perusyleissivistykseen kuuluvia asioita, vastataan yleensä muusta kuin kysyjä tarkoittaa jne tasapuolinen provoilu aka. vittuilu kaikille yhdistettynä melko ilmeiseen huomiohuoraukseen. Mikäli mielenkiinto olisi oppia, keskustella, ymmärtää jne toimisi ko henkilö toisin. Kuten varmaan seuranhaussakin. Kuitenkin nykyisten vastausten varjossa suurella todennäköisyydellä dontfeed tai sitten vain aivan väärällä henkisellä iällä varustettu. Enkä näe että baari olisi varsinaisesti avohoitolaitos. Lisäksi on ollut myös tarjokkaina näitä valkoritarihoivaajia. Kun mikään ei ole ratkaisu niin päätelmä on aika selkeä. Ainoa halu provota ja olla huomion kohteena. Eli klassinen dont feed.

Sindex

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Minua hiukka häiritsee nämä viittaukset tähän kaikki tuntevaan skenen henkilöön, joka kertoo kaikista kaiken Jadelle.
Ei kuulosta oikein soveliaalta toiminnalta.
Kirjoittamaton sääntöhän on, ettei bileissä tai miiteissä tapahtuneista asioista puhuta ulkopuolisille.
Tuskin kukaan kuitenkaan tuntee kaikkia bileiden ja miittejen ulkopuolella.
Jos ko henkilö "tuntee" minut ja kertoo kaikille kysyjille kaiken minusta, hän  voi lopettaa saman tien minun tuttavapiiriini kuulumisen.
En puhunut mistään bileistä tai miiteistä vaan sen subeista yleisesti. Ja en oo mikään "kaikille kysyjille" tuskin kertoo kaikille.

Tietääkö nämä ko.henkilön subit, että heistä kerrotaan ulkopuolisille (eli sinulle)? Jos ei ole sovittu, että kerrotaan niin ei ole soveliasta käytöstä.
Mielenkiintoinen tyyppi muutenkin, kun lähes kaikki ovat hänen subejaan.
No minä en ainakaan.

Misskoo

• Vieras
MT:

Enemmänkin ahdasmielisiä epäkeskustelua kohtaan. Eli ei ymmärretä tai olla ymmärtävinään perusyleissivistykseen kuuluvia asioita, vastataan yleensä muusta kuin kysyjä tarkoittaa jne tasapuolinen provoilu aka. vittuilu kaikille yhdistettynä melko ilmeiseen huomiohuoraukseen. Mikäli mielenkiinto olisi oppia, keskustella, ymmärtää jne toimisi ko henkilö toisin. Kuten varmaan seuranhaussakin. Kuitenkin nykyisten vastausten varjossa suurella todennäköisyydellä dontfeed tai sitten vain aivan väärällä henkisellä iällä varustettu. Enkä näe että baari olisi varsinaisesti avohoitolaitos. Lisäksi on ollut myös tarjokkaina näitä valkoritarihoivaajia. Kun mikään ei ole ratkaisu niin päätelmä on aika selkeä. Ainoa halu provota ja olla huomion kohteena. Eli klassinen dont feed.

Juuri näin.

Jade95

• Vieras
MT:

Ja sun teksti ei ookkaan kun pelkkää provoa, taidat siis puhua itsestäs. Ja mistäs helvetistä sä mun henkisestä iästä tiedät yhtään mitään? JA mulla on ihan oikeasti aito kiinnostus oppia ,keskustella ja ymmärtää. Mutta ei vittuilun kautta! Ja mä en kyllä jaksa enää yhtään paskaa käytöstä keltään missään "edes" netissä.

Jade95

• Vieras
Minua hiukka häiritsee nämä viittaukset tähän kaikki tuntevaan skenen henkilöön, joka kertoo kaikista kaiken Jadelle.
Kirjoittamaton sääntöhän on, ettei bileissä tai miiteissä tapahtuneista asioista puhuta ulkopuolisille.
Jos ko henkilö "tuntee" minut ja kertoo kaikille kysyjille kaiken minusta, hän  voi lopettaa saman tien minun tuttavapiiriini kuulumisen.
En puhunut mistään bileistä tai miiteistä vaan sen subeista yleisesti. Ja en oo mikään "kaikille kysyjille" tuskin kertoo kaikille.

Tietääkö nämä ko.henkilön subit, että heistä kerrotaan ulkopuolisille (eli sinulle)? Jos ei ole sovittu, että kerrotaan niin ei ole soveliasta käytöstä.
No minä en ainakaan.
No tuskin tietää jos me siitä kahdestaan jutellaan? Ja mun mielestä niistä tieto enemmänkin kuuluukin mulle. En oo missään vaiheessa sanonut että kaikki. Mutta täältä ainakin tuntee lähes kaikki.

KalvinK

• Baarikärpänen
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Huomiohuoraaminen ja tulla nöyryytetyksi julkisesti ovat usein väärinymmärrettyjä fetissejä.

Chmlnidae

• Vieras
Huomiohuoraaminen ja tulla nöyryytetyksi julkisesti ovat usein väärinymmärrettyjä fetissejä.

Bingo!

Master T

• Vieras

Ja kovin vähälle huomiolle on jäänyt myös fetissi, jossa saadaan kiksejä siitä, että ollaan jonossa neljäskymmenes potkija. Antakaa niiden aiheiden olla, joihin ei ole muuta sanomista kuin aloittajan heikkotasoinen herjaaminen. Ei aloitus, jossa kerrotaan omista ajatuksista tai tunteista ole huomiohuoraamista, vaikka se saattaa tuntua siltä, sellaisesta, joilla ei ole uskallusta avata omia  mahdollisia ajatuksiaan tai tunteitaan muille.

balthazar

• Vieras
Olisin valmis väittämään että aktiivisemmatkin kirjoittajat, jotka ovat toisinaan mielipiteissään kärkkäitä, ovat jollain tasolla tavoitettavissa heijastelemaan omaa toimintaansa ja sanomisiaan.

Ketjun aloitukseen; jos käyttäydyt kuin trolli, niin sinua myös kohdellaan trollina. Koetappa olla mukava peikkonen ja sanoa jotain positiivista. Useat ketjussa ovat ilmaisseet halunsa suhtautua sinuun vakavasti, johon et tietenkään ainakaan julkisesti ole tarttunut. Sen sijaan takerrut kaikkeen negatiiviseen ja viljelet samaa takaisinpäin.

Täältä tähän, minä.

Loc

• Vieras
Jos ei tahdo tunteitaan ruodittavan julkisesti niin silloin ei yleensä alusta niistä julkisella palstalla.

Yksityisempää keskusteluseuraa on kun saa oman keskustelukyvyn edes jonkun kanssa samalle taajuudelle.

SirianSub

• Vieras
Eikö tämä nyt todella voisi jo loppua? En tunne Jade95:sta enkä ole lukenut yhtäkään hänen aiempaa postaustaan, mutta siltikin niistä tietämättä tämmöinen hyökkäys häntä kohtaan vaikuttaa kohtuuttomalta.
Jokainen voisi olla kommentoimatta yhtään sen enempää ja Jadekin voisi jättää asian jo sikseen.

Viridian

No minä en ainakaan.
No tuskin tietää jos me siitä kahdestaan jutellaan? Ja mun mielestä niistä tieto enemmänkin kuuluukin mulle. En oo missään vaiheessa sanonut että kaikki. Mutta täältä ainakin tuntee lähes kaikki.

Tietääkö herra jack, että kerrot/kehuskelet täällä julkisesti hänen raportoivan jokaisesta tuntemastaan ihmisestä sinulle henkilökohtaisesti jos vain kysyt? Jaskalla ei ole täällä alunperinkään kaikkien keskuudessa hyvä maine, mutta on ehkä tarpeetonta pilata sitä lisää väitteillä, että hän toimisi erityisen ihanan 19 veen yksityisenä tietotoimistona.

Vir

Ps. kysypä huviksesi jaskalta, kannattaako mun kanssa yrittää ruveta.. annan hänelle tässä luvan kertoa tietonsa minusta, sillä ehdolla, että vastaavasti minä voin vapaasti jakaa kaiken mitä tiedän hänestä kelle tahansa kenelle haluan.. diili?