Baarin kannatusmaksut
Koko topicin aihe on ollut trollata, kamoon.. 'Hei kaikki kiinnittäkää MUHUN huomiota, minä minä minä..' Ja mikään vastaus ei kelpaa, eikä kenenkään kauniitkaan yritykset lähestyä.Tätä nimimerkkiä ei saleen tulla koskaan näkemään missään. Oikeasti varmaan joku aivan muu kuin mitä nimerkki antaa ymmärtää.
Lainaus käyttäjältä: Misskoo - 06.04.2015, 18:09Koko topicin aihe on ollut trollata, kamoon.. 'Hei kaikki kiinnittäkää MUHUN huomiota, minä minä minä..' Ja mikään vastaus ei kelpaa, eikä kenenkään kauniitkaan yritykset lähestyä.Tätä nimimerkkiä ei saleen tulla koskaan näkemään missään. Oikeasti varmaan joku aivan muu kuin mitä nimerkki antaa ymmärtää.No ei kyllä ollut, mutta sinähän sen toki tiedät miten asiat on. Jaa no mitähän mä sitten olisin kun se mitä kerron? Kerroppa mulle rakkaani.
- Olen Herra Jackin omaisuutta - Aivan aivan, toi kertoo paljon. Mutta ihan tiedoksi kyllä mulle kelpaa ne kauniit vastaukset, ja niistä sentään tulee vähän parempi fiilis. Kun muut taas saa itkemään..mutta sinä et, sä saat mut vaan vittuuntumaan, ja menettämään lopunkin uskon ihmisiin.
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:14- Olen Herra Jackin omaisuutta - Aivan aivan, toi kertoo paljon. Mutta ihan tiedoksi kyllä mulle kelpaa ne kauniit vastaukset, ja niistä sentään tulee vähän parempi fiilis. Kun muut taas saa itkemään..mutta sinä et, sä saat mut vaan vittuuntumaan, ja menettämään lopunkin uskon ihmisiin.Tunteeko Jade Herra_Jackin? Vai eikai tässä tehdä taas päättömiä päätelmiä kuten Jadestakin on tehty?Ei muuta kuin peiliin ihastelemaan omaa virheetöntä ja vastutamatonta olemusta
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 06.04.2015, 18:17Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:14- Olen Herra Jackin omaisuutta - Aivan aivan, toi kertoo paljon. Mutta ihan tiedoksi kyllä mulle kelpaa ne kauniit vastaukset, ja niistä sentään tulee vähän parempi fiilis. Kun muut taas saa itkemään..mutta sinä et, sä saat mut vaan vittuuntumaan, ja menettämään lopunkin uskon ihmisiin.Tunteeko Jade Herra_Jackin? Vai eikai tässä tehdä taas päättömiä päätelmiä kuten Jadestakin on tehty?Ei muuta kuin peiliin ihastelemaan omaa virheetöntä ja vastutamatonta olemusta En tunne vaan oon jutellu joskus aika paljon sen kans.
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:20Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 06.04.2015, 18:17Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:14- Olen Herra Jackin omaisuutta - Aivan aivan, toi kertoo paljon. Mutta ihan tiedoksi kyllä mulle kelpaa ne kauniit vastaukset, ja niistä sentään tulee vähän parempi fiilis. Kun muut taas saa itkemään..mutta sinä et, sä saat mut vaan vittuuntumaan, ja menettämään lopunkin uskon ihmisiin.Tunteeko Jade Herra_Jackin? Vai eikai tässä tehdä taas päättömiä päätelmiä kuten Jadestakin on tehty?Ei muuta kuin peiliin ihastelemaan omaa virheetöntä ja vastutamatonta olemusta En tunne vaan oon jutellu joskus aika paljon sen kans.Herra_Jack nyt ei ole ollut foorumilla, ties koska viimeksi. Ettet vain jollakin toisella nikillä hänen kanssa jutellut?
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 06.04.2015, 18:22Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:20Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 06.04.2015, 18:17Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:14- Olen Herra Jackin omaisuutta - Aivan aivan, toi kertoo paljon. Mutta ihan tiedoksi kyllä mulle kelpaa ne kauniit vastaukset, ja niistä sentään tulee vähän parempi fiilis. Kun muut taas saa itkemään..mutta sinä et, sä saat mut vaan vittuuntumaan, ja menettämään lopunkin uskon ihmisiin.Tunteeko Jade Herra_Jackin? Vai eikai tässä tehdä taas päättömiä päätelmiä kuten Jadestakin on tehty?Ei muuta kuin peiliin ihastelemaan omaa virheetöntä ja vastutamatonta olemusta En tunne vaan oon jutellu joskus aika paljon sen kans.Herra_Jack nyt ei ole ollut foorumilla, ties koska viimeksi. Ettet vain jollakin toisella nikillä hänen kanssa jutellut?En tiedä täältä mutta as oon jutellu paljon joskus olisko ollu viime vuonna
Minua hiukka häiritsee nämä viittaukset tähän kaikki tuntevaan skenen henkilöön, joka kertoo kaikista kaiken Jadelle.Ei kuulosta oikein soveliaalta toiminnalta.Kirjoittamaton sääntöhän on, ettei bileissä tai miiteissä tapahtuneista asioista puhuta ulkopuolisille.Tuskin kukaan kuitenkaan tuntee kaikkia bileiden ja miittejen ulkopuolella.Jos ko henkilö "tuntee" minut ja kertoo kaikille kysyjille kaiken minusta, hän voi lopettaa saman tien minun tuttavapiiriini kuulumisen.
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:23Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 06.04.2015, 18:22Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:20Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 06.04.2015, 18:17Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 18:14- Olen Herra Jackin omaisuutta - Aivan aivan, toi kertoo paljon. Mutta ihan tiedoksi kyllä mulle kelpaa ne kauniit vastaukset, ja niistä sentään tulee vähän parempi fiilis. Kun muut taas saa itkemään..mutta sinä et, sä saat mut vaan vittuuntumaan, ja menettämään lopunkin uskon ihmisiin.Tunteeko Jade Herra_Jackin? Vai eikai tässä tehdä taas päättömiä päätelmiä kuten Jadestakin on tehty?Ei muuta kuin peiliin ihastelemaan omaa virheetöntä ja vastutamatonta olemusta En tunne vaan oon jutellu joskus aika paljon sen kans.Herra_Jack nyt ei ole ollut foorumilla, ties koska viimeksi. Ettet vain jollakin toisella nikillä hänen kanssa jutellut?En tiedä täältä mutta as oon jutellu paljon joskus olisko ollu viime vuonnaJa tämä sama nimerkki on kuulemma trolli siellä AS:ssäkin..