Kirjoittaja Aihe: Miksi täälä epäillään trolliksi ja ollaan muutenkin suht. ahdasmielisiä?  (Luettu 28090 kertaa)

Queena

• Vieras
Ihmiset eivät ole sinulle mukavia siksi, että kirjoitustesi pohjalta (jotka ovat ainoita asioita joiden pohjalta sinusta voi täällä mielipiteen muodostaa), vaikutat typerältä, ärsyttävältä ja vähän provosoivalta trollilta. Voit toki myös olla nuori, typerä ja ärsyttävä vasta kinkyyteensä herännyt naisenalku, mutta kiinnostavalta ja muita ihmisiä kunnioittavalta hyvältä keskustelukumppanilta et ainakaan vaikuta, ja siksi kukaan ei kanssasi mitään järkevää jaksa keskustella.
No voi voi mä en myöskään sellaseks pysty muuttumaan, vaikka kuinka teitä ärsyttäis. Enkä voi myöskään sille mitään että TEIDÄN mielestä oon typerä ärsyttävä ja provosoiva. Enkä myöskään kiinnostavaks, et säkään pysty kiinnostavaks muuttua jos jotain ei vaan kiinnosta.
Minua ei erityisemmin ärsytä, ajattelin vaan vastata kun kysyit. Monessa viestissäsi korostat että haluat vain että kysymyksiisi vastataan, tässä siis minun vastaukseni.

Jake

Jade, mistä päin olet? Haastan sut positiivisella mielellä miittiin kanssani?  :)

Jade95

• Vieras
Jade, mistä päin olet? Haastan sut positiivisella mielellä miittiin kanssani?  :)
Turus asun.......

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Turus asun.......
Että se siitä :D

Eiku tehdään yhdessä retki Jadea tapaamaan Turkuun ja otetaan Jake matkalta mukaan... :)

Loc

• Vieras
Liekkö turkulaisuus on syy vai seuraus vajaavaltaisuuteen?

Jade95

• Vieras
Liekkö turkulaisuus on syy vai seuraus vajaavaltaisuuteen?
? Oon asunu Turus vaan pari vuotta, kotosin oon ihan muualta..joten hohhoijaa..

Jake

En mäkään "oo mistään kotoisin", mutta silti kannattaa aina mennä tutustumaan paikallisiin immeisiin. Oikeesti, sillä pääsee irti mielikuvista, joihin sua yritetään lukita!  ;)

Jade95

• Vieras
Ai väkisin tutustua vaikka ketään ei kiinnosta tutustua muhun?

Jen

• Kanta-asiakas
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Ai väkisin tutustua vaikka ketään ei kiinnosta tutustua muhun?

Voi luoja  ;D justhan nää oli suhun tulossa tutustumaan

sanonpa vain...

:popcorn:

Jade95

• Vieras
Joo ihan helvetin tosissaan olikin.-_-

Jake

No joo, oisko nyt aika liennyttää ja jättää provot pois...? Oikeesti!

KalvinK

• Baarikärpänen
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Keskustelu muistuttaa jo julkista kivittämistä - mikä sopii tähän pääsiäisen teemaan varsin hyvin.

Nimimerkki Jade95 voisi pyrkiä hieman rakentavampaan ja aikuismaisempaan kirjoitteluun, ja siirtyä ego/vagisentrisestä maailmankatsomuksestaan hieman enemmän kohti avarampaa ajatusmallia, sekä miettiä kuinka pystyisi ilmaisemaan itseään ymmärrettävästi, selkeästi ilman että kokee tulevansa jatkuvasti väärinymmärretyksi.

Me muut, me fiksummat, voimme miettiä hiljaa pienissä mielissämme kannattaako nuorta koiraa kouluttaa lyömällä.

Jake

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
TÄYSIN samoilla linjoilla KalvinK:n kanssa.