Kirjoittaja Aihe: Miksi täälä epäillään trolliksi ja ollaan muutenkin suht. ahdasmielisiä?  (Luettu 28089 kertaa)

Jade95

• Vieras
+Mua ei kiinnosta oppia mitään ryhmädynamiikkaa mä en todellakaan kaipaa mitään "ryhmiä" tuekseni.

broblem solved, mä vs me löytyykin juuri tästä lauseesta.

Murunen, kannattaa kokeilla miittejä tai bileitä, antaa foorumihymiölle oikeat kasvot. Ties vaikka olisitkin oikeasti trolli, varmasti jokainen foorumilainen on joskus ajatellut tekevänsä trollin tänne, joten, mistäs sitä tietää? ;)
Älä intä vaan todista muiden olevan väärässä, sillä tästä pääsee. Ellet sitten oikeasti ole tuo paljonpuhuttu trolli  >:D
Kivan vastaanoton täälä ainakin saa<3

Chmlnidae

• Vieras
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. (vrt. http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=10508.msg179437;topicseen#new)
Ei pidä yleistää.

disaka

• Vieras
Kuule Jade,
minäkin olen tavallaan ulkopuolinen ja ainakin erilainen.
Minä kirjoitan tänne juttuja jotka eivät aina edes sivua seksiä tai bdsm:ää
ihan vaan koska pidän kirjoittamisesta.
Niitä saavat muut lukea jos haluavat ja jolleivat halua
niin aina voi jättää lukematta.
Kyselen tyhmiä ja saan aika usein erittäin hyviä vastauksia.
En käy miiteissä enkä tapaa muutenkaan ihmisiä täältä.
Tavallaan siis minäkin olen epätodellinen olento josta tiedetään vaan ne jutut mitä olen kirjoittanut.
Ja silti tiedän itse olevani ihan oikea ihminen ja se riittää.
Ei täällä tarvitse miellyttää toisia mutta jos haluaa keskustella niin kannattaa ainakin yrittää
keskustella asialliseen sävyyn.
Asioista saa olla erimieltä ja joskus se aikaansaa hyviä keskusteluja toisten kanssa.
Kantaa voi aina ottaa asiaan kuin asiaan,mutta se mitä esität on aina vain sinun mielipiteesi ja muilla on jokaisella omansa.
ja se pitää hyväksyä.
Ei sinua kukaan leimaa yhtään miksikään jollet itse esitä itseäsi siinä valossa.
Arvostelijoita on aina ja jokaisella ja jollei sitä kestä niin on miljoona kertaa helpompaa olla vaan ihan hiljaa.
Jos oikeasti olet 19v nuori nainen ja haluat päästä tutustumaankin joihinkin täällä paremmin,niin kannattaa vaan alkaa rohkeasti keskustella heidän kanssaan.
Täältä löytyy ihan mukaviakin tyyppejä!
Toivottavasti vielä jaksat niitä etsiä!

Jade95

• Vieras
Arvostelijoita on aina ja jokaisella ja jollei sitä kestä niin on miljoona kertaa helpompaa olla vaan ihan hiljaa.
Jos oikeasti olet 19v nuori nainen ja haluat päästä tutustumaankin joihinkin täällä paremmin,niin kannattaa vaan alkaa rohkeasti keskustella heidän kanssaan.
Täältä löytyy ihan mukaviakin tyyppejä!
Toivottavasti vielä jaksat niitä etsiä!
Niin että parasta vaan olla hiljaa, ihan sama mitä muut sanoo..Ei oo ihan mun tyylistä. Ja mikä helvetti mä sit olisin? Ainakin siinä uskossa oon koko elämäni ollut että 95 vuonna synnyin, mutta ehkä mulle sitte on valehdeltu.

Jade95

• Vieras
Mitä helvetin järkeä tänne olis tehdä joku trolli? Tai mitä järkeä sitä on tehdä yhtään millekkään sivulle? Kertokaa te jotka tiedätte ja sitä harrastatte? Mä en ymmärrä, kun vaan yritän saada täälä vastauksia kysymyksiin.

Queena

• Vieras
Ihmiset eivät ole sinulle mukavia siksi, että kirjoitustesi pohjalta (jotka ovat ainoita asioita joiden pohjalta sinusta voi täällä mielipiteen muodostaa), vaikutat typerältä, ärsyttävältä ja vähän provosoivalta trollilta. Voit toki myös olla nuori, typerä ja ärsyttävä vasta kinkyyteensä herännyt naisenalku, mutta kiinnostavalta ja muita ihmisiä kunnioittavalta hyvältä keskustelukumppanilta et ainakaan vaikuta, ja siksi kukaan ei kanssasi mitään järkevää jaksa keskustella.

Jade95

• Vieras
Ihmiset eivät ole sinulle mukavia siksi, että kirjoitustesi pohjalta (jotka ovat ainoita asioita joiden pohjalta sinusta voi täällä mielipiteen muodostaa), vaikutat typerältä, ärsyttävältä ja vähän provosoivalta trollilta. Voit toki myös olla nuori, typerä ja ärsyttävä vasta kinkyyteensä herännyt naisenalku, mutta kiinnostavalta ja muita ihmisiä kunnioittavalta hyvältä keskustelukumppanilta et ainakaan vaikuta, ja siksi kukaan ei kanssasi mitään järkevää jaksa keskustella.
No voi voi mä en myöskään sellaseks pysty muuttumaan, vaikka kuinka teitä ärsyttäis. Enkä voi myöskään sille mitään että TEIDÄN mielestä oon typerä ärsyttävä ja provosoiva. Enkä myöskään kiinnostavaks, et säkään pysty kiinnostavaks muuttua jos jotain ei vaan kiinnosta.

Jade95

• Vieras
Enkä voi myöskään sille mitään että otan ehkä vähän liikaa itseeni teidän kommentit ja ärsyynnyn niistä todella paljon, joten vastaukset voi olla sen mukasia.
Ja vaikka te ette tuntis mua, niin mä tunnen ihmisen joka tuntee teistä varmaan suurimman osan. Voin vaan kysyä siltä jotain tietystä henkilöstä, niin kertoo kyllä.

miss_ridinghood

• Vieras
Vaikea se on ottaa tosissaan ihmistä, joka kiukkuaa kuin pahainen teinikakara, eikä tunnu ymmärtävän mitä sille sanotaan. Sulle on vastattu täällä ihan nätistikin, mutta kun sä vaan jänkkäät tahallasi vastaan, niin ei ihme, että sua ei ymmärretä. Kannattaisi hieman miettiä omaakin asennetta.

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vaikea se on ottaa tosissaan ihmistä, joka kiukkuaa kuin pahainen teinikakara, eikä tunnu ymmärtävän mitä sille sanotaan. Sulle on vastattu täällä ihan nätistikin, mutta kun sä vaan jänkkäät tahallasi vastaan, niin ei ihme, että sua ei ymmärretä. Kannattaisi hieman miettiä omaakin asennetta.

Eipäs nyt sentäs mahottomia vaadita, oppimnenhan vaatii ajattelua...

Chmlnidae

• Vieras
Aivan. Ajatteleminen vaatii aivotoimintaa.
Ja hei; jos käy laittamassa provoavia kyssiä yksi toisensa jälkeen, osallistumatta juuri muuhun keskusteluun, niin...Sitten väliajat runk...eiku nylpyttää "onko tullut uusia vastauksia omiin viesteihin"-nappulaa niin ehkä siitä jotain tyydytystä saa...runksrunks..
Meitä on moneen....

Ps. Mun isi on vahvempi ku sun isi (eikös tuo sun kaikkivaltias kafrusikin jo ole käsitelty).

Jade95

• Vieras
Hahhah sinähän sen tiedät mitä mä teen. Mä oon lukenu jokasen vastauksen, ja vastannu niihin mihin on pystyny. Ja se on ihan omassa päässäs onko se provosoiva vai ei.

Chmlnidae

• Vieras
Aivan. Niin tiedänkin. Ja taas olit nylpyttämässä sitä nappulaa.

Jade95

• Vieras
Aivan. Niin tiedänkin. Ja taas olit nylpyttämässä sitä nappulaa.
Ihan yhtä paljon kun sinäki, ja voi anteeksi että tää sattu täs olemaan auki..Oon tosi pahoillani.

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Onhan tää nyt hiukan harmi ettei tunnu jutustelu puolin ja toisin sujuvan, toivottavasti kääntyy parempaan jatkossa :)