Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 06.04.2015, 01:02+Mua ei kiinnosta oppia mitään ryhmädynamiikkaa mä en todellakaan kaipaa mitään "ryhmiä" tuekseni.broblem solved, mä vs me löytyykin juuri tästä lauseesta.Murunen, kannattaa kokeilla miittejä tai bileitä, antaa foorumihymiölle oikeat kasvot. Ties vaikka olisitkin oikeasti trolli, varmasti jokainen foorumilainen on joskus ajatellut tekevänsä trollin tänne, joten, mistäs sitä tietää? Älä intä vaan todista muiden olevan väärässä, sillä tästä pääsee. Ellet sitten oikeasti ole tuo paljonpuhuttu trolli
+Mua ei kiinnosta oppia mitään ryhmädynamiikkaa mä en todellakaan kaipaa mitään "ryhmiä" tuekseni.
Arvostelijoita on aina ja jokaisella ja jollei sitä kestä niin on miljoona kertaa helpompaa olla vaan ihan hiljaa.Jos oikeasti olet 19v nuori nainen ja haluat päästä tutustumaankin joihinkin täällä paremmin,niin kannattaa vaan alkaa rohkeasti keskustella heidän kanssaan.Täältä löytyy ihan mukaviakin tyyppejä!Toivottavasti vielä jaksat niitä etsiä!
Ihmiset eivät ole sinulle mukavia siksi, että kirjoitustesi pohjalta (jotka ovat ainoita asioita joiden pohjalta sinusta voi täällä mielipiteen muodostaa), vaikutat typerältä, ärsyttävältä ja vähän provosoivalta trollilta. Voit toki myös olla nuori, typerä ja ärsyttävä vasta kinkyyteensä herännyt naisenalku, mutta kiinnostavalta ja muita ihmisiä kunnioittavalta hyvältä keskustelukumppanilta et ainakaan vaikuta, ja siksi kukaan ei kanssasi mitään järkevää jaksa keskustella.
Vaikea se on ottaa tosissaan ihmistä, joka kiukkuaa kuin pahainen teinikakara, eikä tunnu ymmärtävän mitä sille sanotaan. Sulle on vastattu täällä ihan nätistikin, mutta kun sä vaan jänkkäät tahallasi vastaan, niin ei ihme, että sua ei ymmärretä. Kannattaisi hieman miettiä omaakin asennetta.
Aivan. Niin tiedänkin. Ja taas olit nylpyttämässä sitä nappulaa.