Baarin kannatusmaksut
Miks te ootte joku helvetin "me"-
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 05.04.2015, 23:45Kirjoittamasi tekstit kertovat karua kieltään. Emme tunne sinusta kuin ne. Ja juuri niiden perusteella sinusta on kuva luotu. Jos kuva, minkä itsestäsi muut saavat, on väärä. Voi vika olla viestin vastaanottajassa tai lähettäjässä. Ja ahdasmieliselsi on tätä foorumia turha moittia. Ahdasmielisiä olemme vain meihin kohdistuvaan hyökkäykseen.Miks te ootte joku helvetin "me" ja mä oon aina täysin ulkopuolinen?
Kirjoittamasi tekstit kertovat karua kieltään. Emme tunne sinusta kuin ne. Ja juuri niiden perusteella sinusta on kuva luotu. Jos kuva, minkä itsestäsi muut saavat, on väärä. Voi vika olla viestin vastaanottajassa tai lähettäjässä. Ja ahdasmieliselsi on tätä foorumia turha moittia. Ahdasmielisiä olemme vain meihin kohdistuvaan hyökkäykseen.
Mene miitteihin, ole irl. FNP (facking nice People) ja \å/ ja vaikka vielä omg päälle.Kaikki pitää susta, kaikilla on kivaa, ilmasto lakkaa lämpeemästä, leijonat syömästä karitsoja ja aurinko suksii vittuun kun kaikilla on niiin vitun kivaa...Huoh... Vittu... Niin kerta... Vittu...
Suosittelen olemaan tosissaan otettava tai edes kiinnostava. Mitä me-sä asetteluun tulee niin sulla vielä paljon oppimista perus ryhmädynamiikasta. Noin vinkkinä voin sanoa että täällä on paljon yksinäisiä susia, paljon kuppikuntia, paljon erilaisia ihmisiä ja mikä mielenkiintoisinta, ne pysytvät elämään sovussa mitä uskomattomimpien ristiriitojen ja epäsopuisuuden kirjossa.
Jos taas ei ymmärrä mitä toiset sanovat niin vaihtoehtona on myös levittää haarat jollekulle stereotyyppiselle domille joka jaksaa kuunnella.
+Mua ei kiinnosta oppia mitään ryhmädynamiikkaa mä en todellakaan kaipaa mitään "ryhmiä" tuekseni.