Kirjoittaja Aihe: Miksi täälä epäillään trolliksi ja ollaan muutenkin suht. ahdasmielisiä?  (Luettu 28077 kertaa)

-katy-

• Vieras
Miks te ootte joku helvetin "me"-

Ei olla. Meitsi on ainakin ihan itsenäisenä ,ainutlaatuisena superyksilönä-kuljen omia polkujani  >:D

Piiskazion

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Galleria
Kirjoittamasi tekstit kertovat karua kieltään. Emme tunne sinusta kuin ne. Ja juuri niiden perusteella sinusta on kuva luotu. Jos kuva, minkä itsestäsi muut saavat, on väärä. Voi vika olla viestin vastaanottajassa tai lähettäjässä. Ja ahdasmieliselsi on tätä foorumia turha moittia. Ahdasmielisiä olemme vain meihin kohdistuvaan hyökkäykseen.
Miks te ootte joku helvetin "me" ja mä oon aina täysin ulkopuolinen?

Mutsis oli "me" ku sut sai  >:D

heinrich

• Vieras
Hmm...

Neiti mielensäpahoittaja ilmoittaa olevansa alistuva miehelle...
Ja koska setä ilmoittaa olevansa sellainen Naiselle, eikä tytölle niin vastuuvapauslauseke kokee täyttymyksensä.

Voi tyttö hyvä...
Setä ymmärtää :)

Tädit on jo antanu sulle kassillisen hyviä neuvoja.
Noudata niitä ja lopeta jankkaaminen :)

Mene miitteihin, ole irl. FNP (facking nice People) ja \å/ ja vaikka vielä omg päälle.
Kaikki pitää susta, kaikilla on kivaa, ilmasto lakkaa lämpeemästä, leijonat syömästä karitsoja ja aurinko suksii vittuun kun kaikilla on niiin vitun kivaa...
Huoh... Vittu... Niin kerta... Vittu...

Jade95

• Vieras
Mene miitteihin, ole irl. FNP (facking nice People) ja \å/ ja vaikka vielä omg päälle.
Kaikki pitää susta, kaikilla on kivaa, ilmasto lakkaa lämpeemästä, leijonat syömästä karitsoja ja aurinko suksii vittuun kun kaikilla on niiin vitun kivaa...
Huoh... Vittu... Niin kerta... Vittu...
Just tätä tarkotan. Kukaan ei voi ottaa tosissaan.

Loc

• Vieras
Suosittelen olemaan tosissaan otettava tai edes kiinnostava. Mitä me-sä asetteluun tulee niin sulla vielä paljon oppimista perus ryhmädynamiikasta. Noin vinkkinä voin sanoa että täällä on paljon yksinäisiä susia, paljon kuppikuntia, paljon erilaisia ihmisiä ja mikä mielenkiintoisinta, ne pysytvät elämään sovussa mitä uskomattomimpien ristiriitojen ja epäsopuisuuden kirjossa.

Jade95

• Vieras
Suosittelen olemaan tosissaan otettava tai edes kiinnostava. Mitä me-sä asetteluun tulee niin sulla vielä paljon oppimista perus ryhmädynamiikasta. Noin vinkkinä voin sanoa että täällä on paljon yksinäisiä susia, paljon kuppikuntia, paljon erilaisia ihmisiä ja mikä mielenkiintoisinta, ne pysytvät elämään sovussa mitä uskomattomimpien ristiriitojen ja epäsopuisuuden kirjossa.
Mistä oletat että oon joku helvetin yksinäinen susi???????:D Ja en mä täs kiinnostavaks voi muuttua.;)

Jade95

• Vieras
+Mua ei kiinnosta oppia mitään ryhmädynamiikkaa mä en todellakaan kaipaa mitään "ryhmiä" tuekseni.

Mei

Loc

• Vieras
Jos taas ei ymmärrä mitä toiset sanovat niin vaihtoehtona on myös levittää haarat jollekulle stereotyyppiselle domille joka jaksaa kuunnella.

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Jos taas ei ymmärrä mitä toiset sanovat niin vaihtoehtona on myös levittää haarat jollekulle stereotyyppiselle domille joka jaksaa kuunnella.

Domhan stereotyyppisesti laittaa gägin eikä jaksa mitään kuunnella... :D

LehA

+Mua ei kiinnosta oppia mitään ryhmädynamiikkaa mä en todellakaan kaipaa mitään "ryhmiä" tuekseni.
Mä en ole varmaankaan lukenut ainuttakaan noista sun muista 117:sta kirjoituksestasi, mutta tuon kommentin perusteella olet joko vastaherännyt alaikäinen, jolla pysyy mielessä vain yksi totuus - kunnes se vaihtuu joksikin toiseksi totuudeksi ... tai trolli :P
Tämä palstahan ole ryhmä - vaikka kaikki ryhmän jäsenet eivät tunne toisiaan - jossa on jonkinlainen ryhmädynamiikka, joka täytyy jossakin muodossa ottaa huomioon kun miettii mitä suustaan päästää...
Jos ryhmädynamiikka ei kiinnosta, miten voit kuulua mihinkään ryhmään, oli se sitten tämä palsta tai vaikka koululuokka tai työpaikka?

[Olisipa itsellä vielä tallessa tuo teinin naivius - tai sitten ei  >:D - naiviuden katoamista kai sanotaan elämänkokemukseksi]

Jen

• Kanta-asiakas
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria

broblem solved, mä vs me löytyykin juuri tästä lauseesta.

Murunen, kannattaa kokeilla miittejä tai bileitä, antaa foorumihymiölle oikeat kasvot. Ties vaikka olisitkin oikeasti trolli, varmasti jokainen foorumilainen on joskus ajatellut tekevänsä trollin tänne, joten, mistäs sitä tietää? ;)
Älä intä vaan todista muiden olevan väärässä, sillä tästä pääsee. Ellet sitten oikeasti ole tuo paljonpuhuttu trolli  >:D

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
On tietenkin kovin vaikea näiden "ryhmässtä" toimivien ymmärtää, että kaikki eivät ole halukkaita mitään ryhmän kanssa halukkaita kokemaan, varsinkin kuin heidän asenne on se, että kinky yhtä ei ole muualla.

Mitä tulee täälä trollin  asemaan pääsemiseen, niin siihen riittä asenne, jossa naista pidetään alisteisessa,  huone tässäkin vain heitä jotka niin haluavat. Sillä täälä vallitsee tasa-arvon maailma, jossa vain nais puoleisella dominoivilla on oikeus pitää itseään johonkin nähden sellaisia joita ei saa kritisoida.

Mitä tule ketjun Aloittaja,  niin ennemmin pitäisin häntä tiedonhaluisena, joka esittää niitä kysymyksiä joita suvaitsevat ja kaiken oppineet pitävät naiveina ja sitä kautta ikäviä,  jotka kumminkin ovat niitä perus kysymyksiä. Eli teille suvaitsevat, onko hyvän tavan mukaista mollata tiedon haluista, vai olisiko parenpi vaikka asiat olisi tuhat kertaa käsitelty, käsitellä se vielä kerran, tämä tietenkin on suvaitsevainen mahdotonta, sillä hehän eivät suvaitse tietämätömyyttä.

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=search
toimii kun foorumilla ole liikaa porukkaa, pyörää ei tarvitse keksiä jokaisen "naivin ja tiedoshaluisen" takia uudestaan. Toki tietyt tylsemmät kansanosat jaksaa toistaa, toistaa, toistaa ja toistaa valmiiksi pureskeltua mantraa "tiedonhaluisille". Kenties ne pidemmä päässeet ja omatoimista aivotoimintaa omaavat osaa käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä ja vaikkapa tuota Hakuakin (linkki löytyy tuolta ylärivistä kolmantena vasemmalta, enemmistö ihmisistä kirjoittaa oikealla, jos o/v tunnistaminen tuottaa vaikeuksia).

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
*tarjoaa penistään lutkutettavaksi*  :o