Baarin kannatusmaksut
Eihän alistuminen sitä tarkoita, että olisi jotenkin heikko ja vässykkä. Alistuvan osa vaatii yhtä lailla vahvuutta, uskallusta ja kykyä heittäytyä kuin dominoivankin osa. Eikä d/s-suhde ole pelkästään sitä, että domme tässä nyt leikkii subilla. Kyllä se on yhteistä juttua, yhdessä sovituilla säännöillä.
Oma mieheni jonka kanssa olen ollut yhdessä pian 20vuotta, on alistuva, nykyään tosin enempi fetisisti.Taipumus ei ole koskaan ikinä ollut ongelma. Rakastuin häneen aikoinaan ihmisenä, mikä persoona, mikä ajatusmaailma, mikä vetovoima! Ja se, että hän halusi seksuaalisesti ja kokonaisvaltaisesti alistua minulle, ei tehnyt hänestä koskaan heikkoa minun silmissäni, päinvastoin. Koin aina olevani turvassa, hän oli aina hyvin suojeleva ja huolehtiva, vahva ihminen, mutta minun tahtoni oli aina laki. Hän on edelleen hyvin vahva ihminen, herkkäkin, erittäin rakastettava ihminen. Ei koskaan mikään machokukkoilija, vaan ihan oma itsensä. Mies, miehinen mies joka nostaa vaimonsa valtaistuimelle.
Itse olen parisuhteessa vain ja ainoastaan tasa-arvoinen tois(t)en kanssa riippumatta siitä, tykkäämmekö kumpi hakata toinen toistamme makkarin puolella; tämä ei siis vaikuta lainkaan arvotukseeni kumppaniani kohtaan. Ja ihan saletisti vaadin sen kunnioituksen ja arvostuksen myös itselleni silloin kun olen ollut subin asemassa.Switchin ajatuksia. (:
Ollaan myös mielestäni kieroilla vesillä, jos ajatellaan, että alistuvuus ja alistajuus tuodaan suhteen valta-asetelmaan seksielämän ulkopuolelle. Hyi puistatus. Toki jotkut ulottavat sen niinkin pitkälle ja siitä vaan jos tykkäävät, itselle se olisi karmea ajatus. Itse olen parisuhteessa vain ja ainoastaan tasa-arvoinen tois(t)en kanssa riippumatta siitä, tykkäämmekö kumpi hakata toinen toistamme makkarin puolella; tämä ei siis vaikuta lainkaan arvotukseeni kumppaniani kohtaan. Ja ihan saletisti vaadin sen kunnioituksen ja arvostuksen myös itselleni silloin kun olen ollut subin asemassa.