Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitti, Uleåborgs kabakmöte, ke 8.4. @ Rooster  (Luettu 8364 kertaa)

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vuosisadan tasokkain ja korrektein miitti ryöpsähtää norsun ejakulaation voimalla Cafe Roosterin alakertaan (Torikadun ja Saaristonkadun nurkassa) ensi keskiviikkona klo 18 alkaen. Juttujen taso on tavallistakin korkeampi, sillä ylleallepäällekirjoittanut ripustaa kiltin naulaan viikoksi ja katoaa korpimökille kesyttämään muurahaiskarhuja. Hilpeän miittiporukan tunnistaa jostain muusta, vaikka sitten Nti Heinäsen heleästä äänestä.

Luvassa on siis todennäköisesti hillittyä keskustelua kristillisen siveyden etiikasta ja ristipistotöiden itsesaastutusta vähentävästä vaikutuksesta. Lisäksi vertaillaan sanaristikoiden henkeä 1960-luvulta tähän päivään ja tutustutaan tulevan kesäkauden kuumimpiin leirintäalueisiin.

Kaikki miittaamaan!

heinrich

• Vieras
Tämä ketju menee allekirjoittaneen tarkkailuun heti näin sikiöasteeltaan.
Setä toivoo keskustelulta ylevyyttä Toveri hihattoman viitoittamalla tiellä.

Ach, soo... Ristipistotyöt todellakin vähentävät itsesaastutusta.
Sylissä tehtävä käsityö on aina...
Apropo...
Vai lasketaanko oman lihansa neulalla tökkiminen tumputukseksi...?
Mä oon niin huono noissa ompeluksissa...

RMK

• Vieras
Mitä täällä tumputetaan... hyi hele.

heinrich

• Vieras
Tumputtelu on kuulkaas soololaji.
Mitäs se neiti siihen nokkaansa tunkee ;)

RMK

• Vieras
En tunge nokkaani mihinkään. Hyi sua.

Kuka tulee hakemaan mut että osaan sitten tänne?

Underworld

• Vieras
Muutaman teikäläisen kanssa ollut puhetta jos olisin pitänyt jonkunlaisen alustuksen tantrasta/tantra-seksistä joskus. Olisin nyt ensi viikolla mahdollisuuksissa olla Oulun suunnalla. Sehän nyt on taas  oma kysymyksensä missä määrin aihepiiri liittyy kinkyilyyn vai liittyykö juurikaan, mutta jos teema ketään kiinnostaa ja vaihtelua kaivataan niin voin jotain alustukseksi höpistä  :)

heinrich

• Vieras
Mä voisin tota ehotusta peukuttaa.

Joku teema ois vaihteeksi ihan jees.

Brade

Minä ainakin olisin kiinnostunut, vaikka en aiheesta hirveästi (ollenkaan) tiedä. Toivottavasti tulet pyörähtämään.

Neiti Heinänen

• Vieras
Joo. Kuulostaa hyvältä. Mukaan vaan.

Underworld

• Vieras
ok, no tulossa jos ei ihmeitä tapahdu =)

Underworld

• Vieras
Vakio majapaikka ei ole kuulema ens vkolla käytössä, katsotaan jos keksin muuta...hmmm, ilmoittelen

Neiti Heinänen

• Vieras
Tuokaa vakikasvot uusia tuttavuuksia paikalle, kaikki miittineitsyet nyt on teidän tilaisuus kun hihaton ei ole paikalla :D

RMK

• Vieras
Mun ei tartte tuua ketään uutta,koska oon vaan puolivakkari!

Underworld

• Vieras
Miten ihmiset saapuu yleensä paikalle? Jos tulen ke, yksi bussi perillä 19.30, meneekö liian myöhään? Tiistai tulokin järjestynee...onko parempi aloittaa 18.00 vai vähän myöhemmin?

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Miten ihmiset saapuu yleensä paikalle? Jos tulen ke, yksi bussi perillä 19.30, meneekö liian myöhään? Tiistai tulokin järjestynee...onko parempi aloittaa 18.00 vai vähän myöhemmin?

No siis yleensä ovesta. Jotkut tykkää silleen kävellä sisälle, mutta joskus joku pompahteleekin, sekin on ihan ookoo. Se on silleen aika vapaa tyyli, että ei mitään paineita.