Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitti, Uleåborgs kabakmöte, ke 8.4. @ Rooster  (Luettu 8360 kertaa)

heinrich

• Vieras
Kettu  :love:  ;D

Tieten jos bussilla aikoo saapua pompahdellen niin voipi tulla kiinteistön omistajan puolesta sanomista.
Ymmärtääkseni suojeltu rakennus...

Halla

• Vieras
Oliko porukalla tarkotuksena syöpötellä ensin jossain vai?

Underworld

• Vieras
Ovi kuulostaa tylsältä, yritän itse jotain ninja-tyylistä kellarinikkuna meininkiä.

Pari Oululaista vanilja-tuttavuutta houkuteltu paikalle btw  ;D

Miten ihmiset saapuu yleensä paikalle? Jos tulen ke, yksi bussi perillä 19.30, meneekö liian myöhään? Tiistai tulokin järjestynee...onko parempi aloittaa 18.00 vai vähän myöhemmin?

No siis yleensä ovesta. Jotkut tykkää silleen kävellä sisälle, mutta joskus joku pompahteleekin, sekin on ihan ookoo. Se on silleen aika vapaa tyyli, että ei mitään paineita.

RMK

• Vieras
Mä tuun tunnetusti 18.00 paikalle ja häivyn ku paras meno alkaa.

Kalkkis ku oon.

Neiti Heinänen

• Vieras
Mä ainakin lähden tuossa 19.30 koska työ seuraavana aamuna mutta ihan hyvä aika yleisesti.

Macy

• Vieras
Syöpöttelystä ei ole ollut tarkempaa puhetta, mutta siitä yläkerrasta saa keittiön aukiolosta riippuen jos jotakin ruokaa.
Tämäkin karvatalous paikalla tasalta.

Underworld

• Vieras
No jos aloitan vaikka 18.15, jää pieni myöhästelyvara, oisko toi ok?

En varmaan kovin pitkään höpise, mutta jotain pientä johdantoa aiheeseen, voi sitten vapaamuotoisella tarinoinnilla jatkaa jos jotain kiinnostaa =)

Teen siis parhaani suoriutuakseni Ouluun ajoissa, mutta ei ihan 100varma edelleen millä kyydillä

RMK

• Vieras
*kuuntelee hiljaa ja nyökyttelee*

halpahutsu

• Vieras
Harmi ku ei pääse, pitänee hommata yksityisopetuksena  :P

Macy

• Vieras
Kuulostaa hyvältä. Jopa niin hyvältä, että taitaa olla mun vuoro tuoda neitsyt miittiin kuuntelemaan kanssa.

Demdem

• Vieras
Neitsyt uhreja miitillemme!

Macy

• Vieras
Mää pidän kiinni niin huputtakaa se heti ovella!

Underworld

• Vieras
Oulussa ollaan. En saanut juurikaan nukuttua, mutta yritän olla nukkumatta koko päivää ja iltaa

RMK

• Vieras
Uw herää sitten viimestään klo 17.00..

_firehead_

• Vieras
tulen käymään (punaviini)lasillisella (pullolla) joa suinkin ehdin ennen lähtöä  ;D