Baarin kannatusmaksut
Tieten joskus on ihan kivaa vaan ns. Vetästä viikseen.Puhtaasti "pillua mulle, thank you".Sithän voi kuivata vehkeensä klassisesti vaikka ikkunaverhoon, pierasta ja ruveta nukkuun.
Mun on vaikea kuvitella harrastavani säännöllisesti seksiä josta en nauttisi. Enkä puhu nyt orgasmeista, niitä kun en ole ikinä toisen ihmisen kanssa saanut. Seksi on niin paljon muutakin, kuin vain ne orgasmit. Olen nauttinut jossain määrin myös niistä kerroista, jotka eivät ole olleen niin hyviä. Mulle suurta nautintoa tuottaa jo se, että näen toisen nauttivan. Sama kai se on miehilläkin. Mä en usko, että kovin moni ihminen pystyisi olemaan vakavassa parisuhteessa, missä toisen nautinnolla ei olisi mitään merkitystä.
Lainaus käyttäjältä: miss_ridinghood - 01.04.2015, 01:20Mun on vaikea kuvitella harrastavani säännöllisesti seksiä josta en nauttisi. Enkä puhu nyt orgasmeista, niitä kun en ole ikinä toisen ihmisen kanssa saanut. Seksi on niin paljon muutakin, kuin vain ne orgasmit. Olen nauttinut jossain määrin myös niistä kerroista, jotka eivät ole olleen niin hyviä. Mulle suurta nautintoa tuottaa jo se, että näen toisen nauttivan. Sama kai se on miehilläkin. Mä en usko, että kovin moni ihminen pystyisi olemaan vakavassa parisuhteessa, missä toisen nautinnolla ei olisi mitään merkitystä.???Mä just nautin siitä toisen nautinnosta.
Koska Nainen ja Naisen reaktiot nyt vaan ovat niin ihania!
Eikö siinä tuu vähän lahnamainen olo, ku lakkailee kynsiä samalla, ku toinen purkaa paineita..
Lainaus käyttäjältä: Puremua - 01.04.2015, 01:16Eikö siinä tuu vähän lahnamainen olo, ku lakkailee kynsiä samalla, ku toinen purkaa paineita..Ei tule, jos samalla täyttää sudokua. Se on kuulkaas taitolaji keskittyä sudokuun, jos samaan aikaan kynsilakat uhkaa kuivua huonosti.
On paljon sellaisia naisia, jotka 'nauttii' siitä että ovat käytettyinä, voivat sillä lailla tuottaa toisella nautintoa. Eikä käyttäminen välttämättä ole paineiden purkamista, vaan päinvastoin se voi olla hyvinkin tunnepitoista. Ulospäin se kyllä voi vaikuttaa lahnailulta.IKRM
Itse en kyllä tätä mitenkään rinnasta lahnailuun ennemminkin submissiivisuuteen.
Onko poissuljettua, että saa orgasmin toisen nautinnosta? Mielestäni ei.