Baarin kannatusmaksut
Jos ikinä ei kiinnostais naisen nautinto..niin ei kukaan muukaan nainen sitä sais, ja se olis hyvä.
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 31.03.2015, 23:32Jos ikinä ei kiinnostais naisen nautinto..niin ei kukaan muukaan nainen sitä sais, ja se olis hyvä.Mitä Miten muiden naisten nautinto on sulta pois?
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 31.03.2015, 23:52Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 31.03.2015, 23:32Jos ikinä ei kiinnostais naisen nautinto..niin ei kukaan muukaan nainen sitä sais, ja se olis hyvä.Mitä Miten muiden naisten nautinto on sulta pois? On se kun mulla on niin paska itsetunto ja oon sairaan mustasukkanen.
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 01.04.2015, 00:23Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 31.03.2015, 23:52Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 31.03.2015, 23:32Jos ikinä ei kiinnostais naisen nautinto..niin ei kukaan muukaan nainen sitä sais, ja se olis hyvä.Mitä Miten muiden naisten nautinto on sulta pois? On se kun mulla on niin paska itsetunto ja oon sairaan mustasukkanen.Hmm.. luin uudelleen ja oli pakko vastatakki uudelleen. Meinaatko, että olis parempi, ettei kukaan nainen sais. Ja vain siksi, ettei sulla tule tai kiinnosta se? Ootko muissa asioissa yhtä ankara. Jos sulla ei ole autoa, ni muillakaan ei saisi olla. Voi olla, että väsyksissään jo ymmärränki kaikki ihan väärin..
No...Niiden tyttöjen, jotka ei uskalla "saada" lienee pakko pitäytyä siinä näyttelemisessä
Lainaus käyttäjältä: Puremua - 01.04.2015, 00:50Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 01.04.2015, 00:23Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 31.03.2015, 23:52Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 31.03.2015, 23:32Jos ikinä ei kiinnostais naisen nautinto..niin ei kukaan muukaan nainen sitä sais, ja se olis hyvä.Mitä Miten muiden naisten nautinto on sulta pois? On se kun mulla on niin paska itsetunto ja oon sairaan mustasukkaneHmm.. luin uudelleen ja oli pakko vastatakki uudelleen. Meinaatko, että olis parempi, ettei kukaan nainen sais. Ja vain siksi, ettei sulla tule tai kiinnosta se? Ootko muissa asioissa yhtä ankara. Jos sulla ei ole autoa, ni muillakaan ei saisi olla. Voi olla, että väsyksissään jo ymmärränki kaikki ihan väärin..En ihan itsekkään ymmärtänyt mitä yritin sanoa..Mutta siis ei noin..Jos mä en sitä orgasmia halua, niin ehkä mieskin sitten haluaa antaa sen jollekkin sellaselle joka haluaa?Hih.. tästä tulee oravanpyörä. Sää ihmettelet, että miks miehet tykkää antaa naiselle orgasmin, ku ite et sitä halua. Annat mieluusti miehen antaa se orkku jollekki toiselle. Mie taas ihmettelen, että miksi sä sellasta mietit. Jos susta tuntuu sille, ni sithän sä teet niin. Ihan yhtä hyvin, ku mies tykkää antaa naiselle orkun, ni sitten se antaa. Jokasen oma juttu. Sä ehkä saatki sen kiksin sit sitä kautta. Mikäs siinä, jos se helpottaa oloa. Onkohan paljonki miehiä, jotka pystyis tollaseen.
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 01.04.2015, 00:23Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 31.03.2015, 23:52Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 31.03.2015, 23:32Jos ikinä ei kiinnostais naisen nautinto..niin ei kukaan muukaan nainen sitä sais, ja se olis hyvä.Mitä Miten muiden naisten nautinto on sulta pois? On se kun mulla on niin paska itsetunto ja oon sairaan mustasukkaneHmm.. luin uudelleen ja oli pakko vastatakki uudelleen. Meinaatko, että olis parempi, ettei kukaan nainen sais. Ja vain siksi, ettei sulla tule tai kiinnosta se? Ootko muissa asioissa yhtä ankara. Jos sulla ei ole autoa, ni muillakaan ei saisi olla. Voi olla, että väsyksissään jo ymmärränki kaikki ihan väärin..En ihan itsekkään ymmärtänyt mitä yritin sanoa..Mutta siis ei noin..Jos mä en sitä orgasmia halua, niin ehkä mieskin sitten haluaa antaa sen jollekkin sellaselle joka haluaa?
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 31.03.2015, 23:52Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 31.03.2015, 23:32Jos ikinä ei kiinnostais naisen nautinto..niin ei kukaan muukaan nainen sitä sais, ja se olis hyvä.Mitä Miten muiden naisten nautinto on sulta pois? On se kun mulla on niin paska itsetunto ja oon sairaan mustasukkaneHmm.. luin uudelleen ja oli pakko vastatakki uudelleen. Meinaatko, että olis parempi, ettei kukaan nainen sais. Ja vain siksi, ettei sulla tule tai kiinnosta se? Ootko muissa asioissa yhtä ankara. Jos sulla ei ole autoa, ni muillakaan ei saisi olla. Voi olla, että väsyksissään jo ymmärränki kaikki ihan väärin..