Kirjoittaja Aihe: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?  (Luettu 17826 kertaa)

heinrich

• Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #15 : 31.03.2015, 23:29 »
No... Nyt kun satuit kysymään...

Tieten joskus on ihan kivaa vaan ns. Vetästä viikseen.
Puhtaasti "pillua mulle, thank you".
Sithän voi kuivata vehkeensä klassisesti vaikka ikkunaverhoon, pierasta ja ruveta nukkuun.
Mulkku omassa kourassa tieten...

Mutta pääsääntösesti mulle merkkaa seksissä yleensäkin se kumppanin, eli naisen nautinto.
Se vaan on mulle se juttu... :)
Mä saan siitä helevetin palijo enämpi kiksejä ku yhestäkään siemensyöksystä.
Tutkia kumppania... Löytää uusia tapoja miellyttää ja tuottaa mielihyvää...

Tieten se ajoitus... Koittaa kuunnella kumppania... Tunnustella missä hän on menossa...
Kuinka korkeat laineet hänen rantaansa lyö :)
Vieläkö suudella pitkään... kielellä viistäen sitä laavasta valuvaa sisäreittä...
Vai joko painaa varovasti huulensa naisen orkidealle, jonka sisällä tuo tulivuori riehuu kiimasta seonneena...
Antaa kielensä upota tunnustelemaan...
Löytämään tanssiparinsa...

Niin se ajoitus... :)

Kyllä minusta on erittäin tärkeää, että saan, siis nimenomaan SAAN tuottaa nautintoa Naiselleni :)

Jade95

• Vieras
« Vastaus #16 : 31.03.2015, 23:32 »
Jos ikinä ei kiinnostais naisen nautinto..niin ei kukaan muukaan nainen sitä sais, ja se olis hyvä.

Mei

« Vastaus #17 : 31.03.2015, 23:52 »
Jos ikinä ei kiinnostais naisen nautinto..niin ei kukaan muukaan nainen sitä sais, ja se olis hyvä.
Mitä :D Miten muiden naisten nautinto on sulta pois? :D

Nuppuorja

• Vieras
« Vastaus #18 : 01.04.2015, 00:02 »
Miehiä kiinnostaa naisen nautinto koska miehet on niin ihania  :love:

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #19 : 01.04.2015, 00:09 »
Miehet esittää et ne välittää koska naiset esittää siks että ne luulee et miehet välittää.   ???

;D

Jade95

• Vieras
« Vastaus #20 : 01.04.2015, 00:23 »
On se kun mulla on niin paska itsetunto ja oon sairaan mustasukkanen.

Jaakkina

• Vieras
« Vastaus #21 : 01.04.2015, 00:37 »
Jos nainen saa minun luonani maatajärisyttäviä orgasmeja, niin hänen ei tarvitse etsiä sitä muualta. Kerta toisensa jälkeen kun naisen vie huipulle muttei yli, niin monta kertaa että varmasti alkaa häntä harmittamaan ja sitten kun sen ulina orgasmin antaa niin tietää että tämä mimmi on mun.  ;D

Puremua

• Vieras
« Vastaus #22 : 01.04.2015, 00:44 »

Orgasmista huono itsetunto?  Sä oot nuori. Kyllä sä vielä joskus ymmärrät senki asian. Sitten,  ku sä olet sinut ittes kans ja löydät sen elämän parhaimman ihmisen,  sitten et enää välitä tollasista "häiritsevistä" itsetunnoista. Uskallat olla oma ittes ja antaa kumppanin viedä. Tuli sieltä sit mitään orgasmia tai ei tullu. Ei sillä ole väliä. Pääasia,  että kumpiki nauttii toisesta ja yhteisestä touhuamisesta. Mulla meni se 40 vuotta siihen ittensä ymmärtämiseen. Anna itelles aikaa,  äläkä ole niin ankara.

Puremua

• Vieras
« Vastaus #23 : 01.04.2015, 00:50 »

Hmm.. luin uudelleen ja oli pakko vastatakki uudelleen. Meinaatko,  että olis parempi,  ettei kukaan nainen sais. Ja vain siksi,  ettei sulla tule tai kiinnosta se? 
Ootko muissa asioissa yhtä ankara. Jos sulla ei ole autoa,  ni muillakaan ei saisi olla.
Voi olla,  että väsyksissään jo ymmärränki kaikki ihan väärin..

Jade95

• Vieras
« Vastaus #24 : 01.04.2015, 00:53 »

Hmm.. luin uudelleen ja oli pakko vastatakki uudelleen. Meinaatko,  että olis parempi,  ettei kukaan nainen sais. Ja vain siksi,  ettei sulla tule tai kiinnosta se? 
Ootko muissa asioissa yhtä ankara. Jos sulla ei ole autoa,  ni muillakaan ei saisi olla.
En ihan itsekkään ymmärtänyt mitä yritin sanoa..Mutta siis ei noin..Jos mä en sitä orgasmia halua, niin ehkä mieskin sitten haluaa antaa sen jollekkin sellaselle joka haluaa?

heinrich

• Vieras
« Vastaus #25 : 01.04.2015, 00:58 »
No...
Niiden tyttöjen, jotka ei uskalla "saada" lienee pakko pitäytyä siinä näyttelemisessä ;)

Jade95

• Vieras
« Vastaus #26 : 01.04.2015, 00:59 »
No...
Niiden tyttöjen, jotka ei uskalla "saada" lienee pakko pitäytyä siinä näyttelemisessä ;)
Uskalla? Miks en uskaltais :D Kun mä en halua. Haluan vaan että toinen nauttii, en mä.

Sir Analintruder

• Vieras
« Vastaus #27 : 01.04.2015, 01:10 »
Sustahan olisi ainesta hyväksi rostituutiksi noilla ajatuksilla :o

Puremua

• Vieras
« Vastaus #28 : 01.04.2015, 01:13 »
On se kun mulla on niin paska itsetunto ja oon sairaan mustasukkane

En ihan itsekkään ymmärtänyt mitä yritin sanoa..Mutta siis ei noin..Jos mä en sitä orgasmia halua, niin ehkä mieskin sitten haluaa antaa sen jollekkin sellaselle joka haluaa?

Hih.. tästä tulee oravanpyörä. Sää ihmettelet,  että miks miehet tykkää antaa naiselle orgasmin,  ku ite et sitä halua. Annat mieluusti miehen antaa se orkku jollekki toiselle. Mie taas ihmettelen,  että miksi sä sellasta mietit. Jos susta tuntuu sille,  ni sithän sä teet niin. Ihan yhtä hyvin,  ku mies tykkää antaa naiselle orkun,  ni sitten se antaa. Jokasen oma juttu. Sä ehkä saatki sen kiksin sit sitä kautta. Mikäs siinä,  jos se helpottaa oloa. Onkohan paljonki miehiä,  jotka pystyis tollaseen.

Puremua

• Vieras
« Vastaus #29 : 01.04.2015, 01:16 »
Eikö siinä tuu vähän lahnamainen olo,  ku lakkailee kynsiä samalla,  ku toinen purkaa paineita..