Baarin kannatusmaksut
Samasta syystä kuin on kiva olla kusihädässä vai päästä kuselle.Itse menisin ehkä paikkaan jossa pääsen kuselle uudestaankin, loputtomassa hädässä taas voi turhauttaa. Rinnastus ontuu, muttas joo, naiset etsivät aika usein nautintoa. Trollit taas saavat nautintonsa kun kuvittelevat pystyvänsä jotain nokkelaa.
Kontrolloitu orgasmi on mun juttuni mutta miten sinä tyttö sen teet jos sisäreitesi valuu kiimasta kuin vuoristopuro?
Mitä ny tähän osaisin sanoa... Mies varmasti nauttii siitä vallan tunteesta kun saa toisen kiemurtelemaan nautnnosta, kun saa toisen "laulamaan" hän varmasti kokee jossain oikeasti onnistuneensa.Kuitenkin, naisen orgasmi on toisinaan (tai lähes aina) vaikeampi saavuttaa kuin mehen.Kyseisessä tilassa nainen vähän kuin pistää itsensä kokonaan likoon, on hetken siellä jossain euforiapilvellä eikä millään muulla ole juurikaan merkitystä sillä hetkellä. Sillä hetkellä mies saavuttaa naiselleen kliimaksin.Ehkäpä se on jotain jo muinaishistorian aikaista valta-asetelma peliä joka vain on meillä jo selkäytimessä ja hermorakenteissa.Tuskinpa tämäkään vastaus aukoton oli saati oikeasti mitään vastausta antava, omaa pohdintaani vain.
Niin no voi olla..Mutta mä en ainakaan koe ansaitsevani sitä, eli en siis edes halua että mun nautintoon keskityttäis..
Yksinkertaisesti varmaan siksi että naiset ei kovin montaa kertaa halua olla miehen kanssa, jonka kanssa oma huippu jää aina saavuttamatta. Miehet taas varmasti haluavat seksiä mieluiten enemmän kun vähemmän. Sellaiselle miehelle jonka on helppo aina pokailla uusia naisia vaikka yhden illan juttuihin, ei taas välttämättä tarvitse asiaa juurikaan ajatella jos ei halua jonkinlaista pidempää suhdetta.