Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: balance - 27.03.2015, 22:40Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 27.03.2015, 16:56Ainoo asia mistä mä nurisen ja murisen välillä, on se, jos joku spämmää tänne 5-10 liki täysin samanlaista kuvaa putkeen. Miksi, miksi miksi.Komppaus tälle.--ja sinällään, jos sisältö ei miellytä, pitää itse tehdä sinne sitä sisältöä. Jokaisella meillä taitaa olla vähän eri lähtökohdat kuvien kanssa. Toiselle on iso juttu jo laittaa jokin kuva tänne kun toiset ovat ammattilaisia ja kuvat sen mukaisia. Sille välille mahtuu paljon erilaista ja se suotakoon myös.Mua harmittaa löytää joskus paljon myöhemmin joku loistava kuva, mikä on laitettu juuri ennen, kuin on tullut taas spämmipurske (samasta tilanteesta monta kuvaa, jotka pudottavat syötteestä jonkun toisen laittaman). Tästä johtuen tuli mieleeni, että pitäisiköhän viimeksi lisättyjen kuvien määrää nostaa, vaikka 20 kappaleeseen, niin sillon ne 15 samanlaista kuvaa saavat saman huomion, kuin 5 erilaista kuvaa eri kuvaajlta?
Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 27.03.2015, 16:56Ainoo asia mistä mä nurisen ja murisen välillä, on se, jos joku spämmää tänne 5-10 liki täysin samanlaista kuvaa putkeen. Miksi, miksi miksi.Komppaus tälle.--ja sinällään, jos sisältö ei miellytä, pitää itse tehdä sinne sitä sisältöä. Jokaisella meillä taitaa olla vähän eri lähtökohdat kuvien kanssa. Toiselle on iso juttu jo laittaa jokin kuva tänne kun toiset ovat ammattilaisia ja kuvat sen mukaisia. Sille välille mahtuu paljon erilaista ja se suotakoon myös.
Ainoo asia mistä mä nurisen ja murisen välillä, on se, jos joku spämmää tänne 5-10 liki täysin samanlaista kuvaa putkeen. Miksi, miksi miksi.
En haluaisi mieliä pahoittaa, mutta kyllä ainakin minua *#¤%taa suurin osa galleriassa olevista kuvista. Niissä on ihan kauniita ja seksikkäitä malleja, mutta sitten malli vain seistä toljottaa eikä kuvassa ole mitään pointtia. On tietysti niitäkin katselijoita joille tuollainen riittää, mutta itse ainakin toivoisin ladattaviin kuviin jotakin särmää. Monesti vaikka hiukan lisäkilojakin omaavasta mallista otetut kotikutoiset oikeat sessiokuvat on paaallljjooon mielenkiintoisempia kuin superkauniista mallista otettu pökkelökuva. Silloin kun on just sellainen täydellinen malli kameran linssin edessä, niin miksi ei hyödynnä tilaisuutta ja keksi kuvaan jokin hyvä idea mallin asennolla, ilmeellä, rekvisiitalla, editoinnilla, hyödynnä vaatetusta oikein, hyödynnä taustaa, lisää kuvaan jokin teksti, .... onhan näitä tehostuskeinoja hitto vie!No eihän niitä tarvii kattella jos ei tykkää, tiedän sen, mutta ihan vain kannaotoksi esitän oman mielipiteeni tästä(kin) asiasta.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 27.03.2015, 22:54Mua harmittaa löytää joskus paljon myöhemmin joku loistava kuva, mikä on laitettu juuri ennen, kuin on tullut taas spämmipurske (samasta tilanteesta monta kuvaa, jotka pudottavat syötteestä jonkun toisen laittaman). Tästä johtuen tuli mieleeni, että pitäisiköhän viimeksi lisättyjen kuvien määrää nostaa, vaikka 20 kappaleeseen, niin sillon ne 15 samanlaista kuvaa saavat saman huomion, kuin 5 erilaista kuvaa eri kuvaajlta?Tai sitten aikaraja, että voi ladata max 5 kuvaa tunnissa, kahdessa, tms..
Mua harmittaa löytää joskus paljon myöhemmin joku loistava kuva, mikä on laitettu juuri ennen, kuin on tullut taas spämmipurske (samasta tilanteesta monta kuvaa, jotka pudottavat syötteestä jonkun toisen laittaman). Tästä johtuen tuli mieleeni, että pitäisiköhän viimeksi lisättyjen kuvien määrää nostaa, vaikka 20 kappaleeseen, niin sillon ne 15 samanlaista kuvaa saavat saman huomion, kuin 5 erilaista kuvaa eri kuvaajlta?
Jään odottelemaan Mr Wincentin kuvia
Onneksi minun galleriakuvissani ei taida olla mitään valittamista.