Kirjoittaja Aihe: Nurinaa gallerian valokuvista  (Luettu 10969 kertaa)

Konevitsa

• Vieras
Nurinaa gallerian valokuvista
« : 27.03.2015, 12:32 »
En haluaisi mieliä pahoittaa, mutta kyllä ainakin minua *#¤%taa suurin osa galleriassa olevista kuvista. Niissä on ihan kauniita ja seksikkäitä malleja, mutta sitten malli vain seistä toljottaa eikä kuvassa ole mitään pointtia. On tietysti niitäkin katselijoita joille tuollainen riittää, mutta itse ainakin toivoisin ladattaviin kuviin jotakin särmää. Monesti vaikka hiukan lisäkilojakin omaavasta mallista otetut kotikutoiset oikeat sessiokuvat on paaallljjooon mielenkiintoisempia kuin superkauniista mallista otettu pökkelökuva. Silloin kun on just sellainen täydellinen malli kameran linssin edessä, niin miksi ei hyödynnä tilaisuutta ja keksi kuvaan jokin hyvä idea mallin asennolla, ilmeellä, rekvisiitalla, editoinnilla, hyödynnä vaatetusta oikein, hyödynnä taustaa, lisää kuvaan jokin teksti, .... onhan näitä tehostuskeinoja hitto vie!

No eihän niitä tarvii kattella jos ei tykkää, tiedän sen, mutta ihan vain kannaotoksi esitän oman mielipiteeni tästä(kin) asiasta.

Loc

• Vieras
Vs: Nurinaa gallerian valokuvista
« Vastaus #1 : 27.03.2015, 12:34 »
Njooh. Kannattanee itse aina laittaa paremmaksi.

Kahlittu

• Vieras
« Vastaus #2 : 27.03.2015, 13:18 »
Jään odottelemaan Mr Wincentin kuvia

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #3 : 27.03.2015, 13:35 »
Jään odottelemaan Mr Wincentin kuvia

Tuskin aloittaja tarkoitti kuviasi, vaan noita kumi/nahka -kuvia joissa mallit tuijottaa tyhjyyteen aivan kuin kumituotteita mainostavassa katalogissa. Luulisin, että niissä kuvissa nimenomaan onkin tarkoitus keskittyä oleelliseen eli kumi/nahkafetissiin, ja kuvata mahdollisimman hyvin tuotteita eikä niinkään sisältöä.

Aika harva on valmis jakamaan julkisuuteen kuvia niistä hetkistä jotka liittyy esim. piiskaukseen tai nöyryyttämiseen. Kuvista tuskin myöskään tulis kovinkaan hyviä teknisesti, koska valaistuksen ja kuvakulmien etsiminen olis aika hankalaa ilman että kuvattavien tunne häiriintyy.

IKRM

Pulseproto

• Vieras
« Vastaus #4 : 27.03.2015, 14:11 »
En haluaisi mieliä pahoittaa, mutta kyllä ainakin minua *#¤%taa suurin osa galleriassa olevista kuvista. Niissä on ihan kauniita ja seksikkäitä malleja, mutta sitten malli vain seistä toljottaa eikä kuvassa ole mitään pointtia. On tietysti niitäkin katselijoita joille tuollainen riittää, mutta itse ainakin toivoisin ladattaviin kuviin jotakin särmää. Monesti vaikka hiukan lisäkilojakin omaavasta mallista otetut kotikutoiset oikeat sessiokuvat on paaallljjooon mielenkiintoisempia kuin superkauniista mallista otettu pökkelökuva. Silloin kun on just sellainen täydellinen malli kameran linssin edessä, niin miksi ei hyödynnä tilaisuutta ja keksi kuvaan jokin hyvä idea mallin asennolla, ilmeellä, rekvisiitalla, editoinnilla, hyödynnä vaatetusta oikein, hyödynnä taustaa, lisää kuvaan jokin teksti, .... onhan näitä tehostuskeinoja hitto vie!

No eihän niitä tarvii kattella jos ei tykkää, tiedän sen, mutta ihan vain kannaotoksi esitän oman mielipiteeni tästä(kin) asiasta.

... Agree -nollasta sataan ://

Kahlittu

• Vieras
« Vastaus #5 : 27.03.2015, 14:46 »
Tuskin aloittaja tarkoitti kuviasi,

No väitinkö mä edes niin?
Ei mulla _vielä_ oo mun kuvien kanssa noussut kusi niin päähän, että olettaisin mua heti tarkoitettavan  ;)  :P

Edit: Oma sisäänluku kävi nopeammin kuin prosessori ehti työstää ja aina sormet toimii nopeammin kuin aivot laskee

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #6 : 27.03.2015, 14:58 »
Niin no, mistä kukakin tykkää. Moni laittaa kuvia omaksi ilokseen tai toteuttaakseen exhibbaripuoltaan. Yhtä hyvin voisi kysyä mitä järkeä on laittaa kuvia pippelistään, tisseistään tai piNpistä, ei niissäkään sen enempää ideaa ole. Itse olen aina sanonut etten laita kuvia miellyttääkseen ketään muuta kun itseäni. Silti ne näyttävät muitakin miellyttävän, kun niitä aina bileissä ja miiteissä tullaan kehumaan, ja "faneja" on munkin pönötyskuvasivulle facebookissa kertynyt melkein yhtä paljon kun tällä saitilla on jäseniä. Enkä ole pahakseni siitäkään pistänyt että nämä pönötyskuvat pyörivät jatkuvasti Fetlifen tykätyimpien kuvien listalla. Tai siitä että fetissimallin duunista maksetaan parhaimmillaan kolminumeroista tuntipalkkaa. Itse katselen mielelläni kaikenlaisia kuvia, joka foton katson läpi galleriassa. Myös ne pönötyskuvat, tuhruiset sessiokuvat, ja jopa pippelinkuvat :D. Fettarina minua kiinnostaa millaisia asukokonaisuuksia tai mitä uusia asuhankintoja muilla on. Harva tulee ajatelleeksi sessiokuvia toivoessa sitäkään että fettarille se pelkkä asuun pukeutuminen voi olla jo se sessio.

-katy-

• Vieras
« Vastaus #7 : 27.03.2015, 15:06 »
Aika mahdotonta olisi mun mielestä lähteä rajaamaan kuvien laittamista sen perusteella, että kuka toljottaa eniten tyhjyyteen. Minähän katselisin kaikkia luonto-ja kissakuvista lähtien, mutta tuo kuvan "kinkyysaste"  on kai sitten paras seula.
Jos kaikkien mieltymykset otettaisiin huomioon, voisi tulla melkoisesti lisähommaa  poistoissa tai "ei hyväksyttyjen kuvien" kanssa.

Ennemminkin olisi mukavaa jos useammat ihmiset laittaisivat kuvia galleriaan, kuin että vain harvat ja valitut.  Jos hirveästi tulee kaikenlaista kritiikkiä, voi se nostaa rimaa niin ettei kaikki sitten uskalla tai viitsi laittaa, vaikka ensin olisi halunnut.

En koe että voisin vaatia galleriassa olevan vain sellaisia kuvia, mistä itse tykkään.  Huumorikuvissa on usein sitä jotain, mutta joku ei ymmärrä sellaistakaan tai huumori on vääränlaista jne. 
Tiedän miltä tuntuu kun kuvat saavat kovaakin kritiikkiä, mutta olen sittemmin järkevöitynyt, asiallistunut  ja kokenut valaistumisen ;D

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #8 : 27.03.2015, 16:00 »
Olisi myös ihan kivaa että jos noita kuvia tuonne laittaa, antaa myös niiden olla siellä eikä samoja paukuttele useampaan kertaan välillä poistellen.

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
« Vastaus #9 : 27.03.2015, 16:56 »
Ainoo asia mistä mä nurisen ja murisen välillä, on se, jos joku spämmää tänne 5-10 liki täysin samanlaista kuvaa putkeen. Miksi, miksi miksi.

LiseCohen

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
« Vastaus #10 : 27.03.2015, 17:00 »
Ainoo asia mistä mä nurisen ja murisen välillä, on se, jos joku spämmää tänne 5-10 liki täysin samanlaista kuvaa putkeen. Miksi, miksi miksi.

Meinasin sanoa juuri samaa...

balthazar

• Vieras
« Vastaus #11 : 27.03.2015, 17:24 »
Itsehän olen sitä mieltä, että kaiken internetin sisällön tulisi miellyttää minua; kaiken turhan paskan voisi oikeastaan vaan poistaa.

Muoks: Jos epäilet tuottamasi sisällön olevan turhaa paskaa, kysy sitä vapaasti joltakin muulta, minua tuskin kiinnostaa.

chilinen

• Vieras
« Vastaus #12 : 27.03.2015, 21:11 »
Antaa kaikien kukkien kukkia. (ei, en kaipaa tähän mitään syfilis-kommentteja:D). Minusta on hienoa, että täällä on itse kullakin jäsenellä mahdollisuus laittaa kuvansa näytille. Toisilla se on elin, jollain asu, jollain tilanne tai session tulos. On hyvälaatuisia ja huonompilaatuisia. Ihan sama, skippaan ne, jotka eivät itselle toimi, mutta samanalaisten/-aiheisten kuvien jatkuva spämmäys yhdeltä nikiltä voi johtaa tiettyihin päätelmiin.

balance

• Vieras
« Vastaus #13 : 27.03.2015, 22:40 »

Komppaus tälle.

--ja sinällään, jos sisältö ei miellytä, pitää itse tehdä sinne sitä sisältöä. Jokaisella meillä taitaa olla vähän eri lähtökohdat kuvien kanssa. Toiselle on iso juttu jo laittaa jokin kuva tänne kun toiset ovat ammattilaisia ja kuvat sen mukaisia. Sille välille mahtuu paljon erilaista ja se suotakoon myös.

Pip

« Vastaus #14 : 27.03.2015, 22:54 »

Komppaus tälle.

--ja sinällään, jos sisältö ei miellytä, pitää itse tehdä sinne sitä sisältöä. Jokaisella meillä taitaa olla vähän eri lähtökohdat kuvien kanssa. Toiselle on iso juttu jo laittaa jokin kuva tänne kun toiset ovat ammattilaisia ja kuvat sen mukaisia. Sille välille mahtuu paljon erilaista ja se suotakoon myös.
Mua harmittaa löytää joskus paljon myöhemmin joku loistava kuva, mikä on laitettu juuri ennen, kuin on tullut taas spämmipurske (samasta tilanteesta monta kuvaa, jotka pudottavat syötteestä jonkun toisen laittaman). Tästä johtuen tuli mieleeni, että pitäisiköhän viimeksi lisättyjen kuvien määrää nostaa, vaikka 20 kappaleeseen, niin sillon ne 15 samanlaista kuvaa saavat saman huomion, kuin 5 erilaista kuvaa eri kuvaajlta?