Baarin kannatusmaksut
Kysyitkö että oliko hänellä lupa tappaa
En kaipaa ihmisiltä sen erikoisemmin mitään tarkkaa infoa ennen ensi tapaamista, en tarvitse sotua ja osoitetta. Mutta jos minusta tahtoo jotain infoa, on vastaava info tultava myös takaisinpäin.
. Nettitreffailussa on puolin ja toisin aina odotukset turhan korkealla, jolloin tarjoillaan vain pettymyksiä. En kaipaa ihmisiltä sen erikoisemmin mitään tarkkaa infoa ennen ensi tapaamista, en tarvitse sotua ja osoitetta.
Kysyikö hän sinun oikeita tietojasi ja sitten ei antanut omiaan? Vai ilmoititko sinä kysymättä "Minä olen Maija Mehiläinen, Hunajakennontie 6. Nyt sinun on pakko kertoa oma nimesi kun minäkin kerroin."?......Sen sijaan yksityiseksi tarkoitetun viestinvaihdon lähettäminen ylläpidolle ja viestittäjän tuttaville vaikuttaa mielestäni kovin extriimiltä, varsinkin jos liikennettä on ollut enemmänkin ja sisältö on kenties mennyt kovinkin intiimiksi. Puhumattakaan että nyt salaisen agentin identiteetti saattaa olla paljastunut; kai nyt CIA, venäläiset, kiinalaiset, muslimit, natsit ja Israel kyttäävät tällaisia pervofoorumeita löytääkseen möläytyksillä itsensä paljastavia vihollisagentteja
Ja juup: tooosiiii extriimiä levittää salaisen agentin luottamuksellista ja intiimiä kirjeenvaihtoa...kihkihhihihih....varo ettei valkotakkiset tule ja hae....hihihihih....(sori nauraminen mutta moralisointi tässä kontekstissa vain on niin kovin huvittavaa, osoittaa - tai ainakin minulle päin niin näyttäytyy - jonkinlaisena jumalharhasta kärsimisenä. Uhhuhuh.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 24.03.2015, 08:31Ja juup: tooosiiii extriimiä levittää salaisen agentin luottamuksellista ja intiimiä kirjeenvaihtoa...kihkihhihihih....varo ettei valkotakkiset tule ja hae....hihihihih....(sori nauraminen mutta moralisointi tässä kontekstissa vain on niin kovin huvittavaa, osoittaa - tai ainakin minulle päin niin näyttäytyy - jonkinlaisena jumalharhasta kärsimisenä. Uhhuhuh.Mä jotenkin sain sen käsityksen, että tässä koitettiin paria etsiä ennenkuin toi agenttijuttu tuli sotkemaan. Silloin monilla ihmisillä tulee kerrottua kinkypiirteistään sellasia puolia, mitä ei ehkä ihan julkisesti edes täällä foorumilla kaikkien luettavaksi kirjoittele.