Kirjoittaja Aihe: Oulussa miitataan! Kinky Pohjolan jälkimainingit Amarilossa ke 25.3. klo 18-  (Luettu 11695 kertaa)

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Ja mitä siihen muilutukseen tulee, niin mihinkään Tampereelle muiluteta. Amatöörimäistä semmoinen. Me muilutetaan Pattijoelle!

halpahutsu

  • Vieras
Hei hei kuulkaas, nyt on sääntöjen määrittelyn paikka kyllä!!! Siis sehän menee niin että se saa olla eka joka saa ekana kiinni, mut sitte jos leikkii kuollutta nii sillon ei saa tehä mitään!!! Niihhhhh  :o

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Onneksi mua ei saa kukaan kiinni, oon kilttijuoksun mestaamaton kruunari. Eiku.

RMK

  • Vieras
Hihattoman saa ekana kiinni.
Sitten dolly.
Lopuksi mini,joka saa vaan haleja!

halpahutsu

  • Vieras
Lähdenpä tästä shoppaileen urheiluliivejä muuten tulee varma häviö  :P

heinrich

  • Vieras
Joko viiskymppiset saa osallistua mopolla ;)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Joko viiskymppiset saa osallistua mopolla ;)

Mää ainaki osallistun mopolla taas heti kun tieltä sulaa lumet. Korkkasin kyllä kauden jo viime viikolla, mutta tuo lumisade vähän hidastaa just nyt.

Saatte uuden miittiketjun toivottavasti vielä tänään.

RMK

  • Vieras
Ei ei millään mopolla!

Kävellen,juosten tai kontaten.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
On epäreilua, jos vaan isoimmilla on mopoja! Minä oon kamalasti pienempi kun te muut, minä tahon käyttää mopoa! ...Jos joku ajaa, kun minä en itte osaa  :))

Riia

Laittoivat koko ravintelin sulki kello 24:00, jotta ehtivät kunnostaa sen ennalleen seuraavaksi päiväksi normaalimpeja asiakkaita varten. Hajaannuimme kiltittä kiltisti ympäristöön...
Mopot ulos ensi kerralla. Tai jos on minille sopivia taskumopoja, niin ne voinee salakuljettaa sisään.

jano

Muilutus ei kuulemma olekaan hyvä idea. Nyt pitäis järjestää gangbang! Miehet ja strap-onilliset naiset ilmoittautumaan allekirjoittaneelle. Paikasta tai ajasta ei ole vielä mitään tietoa ja pupujussikin voi tulla housuun, mutta turha kai tässä on sitä jäädä odottelemaan!?

halpahutsu

  • Vieras
Mun puolesta pupuJussitki on aina tervetullut geimeihin ja pöksyihin mukaan  :)  :))
Ei saa syrjii ketään!!  :-*  :-*

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ootko jano laskenu montako pystyt ottamaan kerralla? Ihan että tietää kannattaako kuin monelle mainostaa.

jano

No kerralla voi olla sisällä korkeintaan kolme, mutta loput voi odottaa ulkona.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Pitäiskö sun hankkia isompi pakettiauto ihan varoiksi?