Kirjoittaja Aihe: Kysymys biseksuaaleille  (Luettu 33610 kertaa)

Sosumi

• Baarikärpänen
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #75 : 03.11.2016, 23:23 »
Ei muutu, alistuvana osapuolena pysyn.

Shakesbear

• Vieras
« Vastaus #76 : 13.12.2016, 07:51 »
Uu tämä onkin mun ensimmäinen viesti!

Tulin ulos kaapista biseksuaalina jo ala-asteen lopuilla lähimmille ystäville. Paikkakuntani oli pieni, joten sana kiiri nopeasti. En päässyt toteuttamaan itseäni pitkään, pitkään aikaan mitenkään.

Juuri eilen Riksaaaa:n kanssa pohdittiin, että olen aina ollut sub miehelle mutta en voisi kuvitella olevani sitä naiselle. "Naiskokemukseni" on vähäinen, mutta jokaisessa niistä kerroista kun naisen kanssa olen vetänyt vaakamamboa (pelkästään vanilja), olen aina ollut tavallaan se maskuliinisempi ja paljon dominoivampi. Tämä on tosiaan päinvastoin kun olen mieheni kanssa, haen pienuutta ja avuttomuutta.
Mene ja tiedä, on niin persoonasta riippuva homma mutta hyvä topic puhua!

Bakemono

• Vieras
« Vastaus #77 : 13.12.2016, 09:05 »
En tiedä olenko jotenkin jäävi, kun en ole bi, vaan panseksuaali. Muta mulle sukupuoli alistamisessa ei ole mikään muuttuja. Ainut on se että tunnenko henkilön seksuaalisesti kiihottavaksi/kiinnostavaksi. Toisaalta mun sadistinen puoli on niin vahva että saisin varmasti kiksit domina kenenkä tahansa kanssa...

siivooja_m

• Vieras
« Vastaus #78 : 20.12.2016, 12:39 »
Minun kohdallani en muutu vaikka en oekkaan bi. Ainut missä bi-jutut tulisivat kysymykseen on jos Dommeni alistaisi minut olemaan miehen kanssa. Eli siinäkin olisin kyllä se alistuva osapuoli. Uutenkin tämä on mielenkiintoinen asia mistä useinkin on ollut puhetta.

South

• Asiakas
  • **
  • Vain kokeilemalla voi tietää
  • Galleria
« Vastaus #79 : 20.12.2016, 14:03 »
Minullakin samanlaiset ajatukset kuin edelläolevalla, eli dommen alistamana voisin miehen kanssa olla jos tehokkaasti motivoitaisiin, mutta muuten kyllä koen olevani ihan hetero-switch jota ei kiinnosta kuin naiset ja muullakin kuin vaginalla varustetut nätit tytöt ;)

Underworld

• Vieras
« Vastaus #80 : 03.01.2017, 17:37 »
Kun kaapista tuossa aloituksessa puhuttiin: kun fb :ssä kuului aiemmin bi-seksuaaliryhmään niin muutamilla tahoilla ollut kova tarve tehdä johtopäätöksiä tuon pohjalta. Ihan kuin perwofoorumilla en uskaltaisi kertoa mitä olen tai en ole  :D

Toisaalta jos esim 3 some jossa toisena miehenä niin miehen pitäisi olla omaa esteettistä silmää miellyttävä, vaikka ei mitään miesten välistä olisikaan

Louhi

• Vieras
« Vastaus #81 : 03.01.2017, 18:12 »
Haluni dominoida minua eroottisesti viehättäviä henkilöitä on kokolailla vakio: kumppanin sukupuoli/sukupuolettomuus/insert appropriate definition on sen kannalta melkoisen yhdentekevä. Mutta koska alitajuntani on törkeä seksisti ja hierarkia-ajatteluun taipuvainen, niin erityisen ihanaa ja viehättävää naista (lue: minusta minua selvästi ihanampaa ja viehättävämpää) voisin tuskin alistaa, vaikka sellainen mahdollisuus joskus eteen tulisikin. Mitään perusteluja ei tipu (ei oo).

Switchy

• Vieras
« Vastaus #82 : 12.01.2017, 19:56 »
Pakko vastata kun tää on musta mielenkiintoinen aihe.. En ole kylläkään bi tai edes bi-curious, mitä se tarkkaan mahtaa tarkoittaakkaan, mutta nuorena erehdyin tälläiseen kolmen kimppa kuvioon, ei oltu tosin ihan selvinpäin, tää pariskunta oli mun ei niin läheisiä kavereita, mutta tunnettiin kyllä ihan hyvin. Aluksi musta tuntui, että tämä pariskunnan naisosapuolikin oli ihan semmoisella kevyellä hauskanpito asenteella, mutta pian huomasin että tämä henkilö ihan selvästi halusi kilpailla mun kanssa ja jotenkin ottaa ohjia käsiin mikä tappoi fiiliksen täysin. En voi todellakaan kuvitella mitään valtapelleilyä naisen kanssa, koska en vaan ole bi.

Jos tuo nainen ois ollut keveällä asenteella ja selkeästi avoin, se ois voinut olla tosi hauskaa. Paitsi sen mies on kyllä törkeän dominoiva tapaus, en usko että siitä sittenkään olisi voinut edes teoriassa tulla hauskaa.. Koska se pyrki ohjailemaan molempia.. No tää nyt oli tällainen tosi epäonnistunut kokeilu, ja paskan maku jäi.

Fenriss

• Vieras
« Vastaus #83 : 12.01.2017, 21:04 »
Mun osaltani sukupuoli ei vaikuta tähän millään tavalla. Alistuva taipumus on niin voimakas, että se on jollain lailla läsnä toisen sukupuoleen katsomatta. Korkeintaan voin "näytellä" dominoivaa, mutta siinä kyllä poistuu välittömästi mukavuusalueelta. Koko hommasta tulee suorittamista.   

TEGAMi

• Vieras
« Vastaus #84 : 13.01.2017, 16:14 »
En tiedä montako biseksuaalia täällä on, mutta nythän on hyvä tilaisuus tulla kaapista ulos. ;) Muuttuuko teidän D/s-suuntautuneisuus sen mukaan kumman sukupuolen kanssa olette tekemisissä? Itse olen alistuva miehelle, mutta naisen kanssa haluan olla tasavertainen, siis ihan vaniljalinjalla.
Vähitellen on alkanut tuntumaan, että olen pan enkä bi.. mutta vastaanpas silti.

Kuten jo moni on todennut, niin riippuu täysin henkilökemioista. Voin olla vaniljaa kinkymaustein miehen kuin naisen kanssa. Alistuva painotteinen switch olen kuitenkin ja siksi kokemukseni ovat s:n puolelta. Sen tiedän, etten miehiä/poikia voisi alistaa. Ei luonnistu millään. Mutta pikkutytön voisin ottaa suojelukseeni Isosiskona. ^^

Teateli

• Vieras
« Vastaus #85 : 13.01.2017, 17:17 »
Oon aina mieltänyt olevani pan vaikka naisten kanssa ei ole kokemusta. Olen alistuva, enkä voisi kuvitella itseäni dominoivana. En tiedä vaikuttaako siihen että olen pan enkä bi, mutta uskoisin, että joka tapauksessa olisin alistuva.

Serpent

• Vieras
« Vastaus #86 : 15.01.2017, 12:25 »
Itse olen alistuva on sitten kyse miehestä tai naisesta.

Repeteus

• Uusi asiakas
  • *
  • Mikään inhimmillinen halu ei ole tabu!
  • Galleria
« Vastaus #87 : 15.01.2017, 12:35 »
Naiselle olen sub tai dom, mutta miehen kanssa olen ehdottomasti sub. Paitsi oikein kaunista tv tyttöä voisin ajatella kyllä alistavani.

Minulle bi puoli on juurikin alistumista, en muuten kiihotu miehistä kokonaisuutena. Muutenkin bi puoli suuntautuu paljolti jalkojen välissä olevaan erogeeniseen ulokkeeseen.

josephine

• Vieras
« Vastaus #88 : 15.01.2017, 20:06 »
Olen miehelle vahvasti sub, mutta naisten kanssa melko tasavertainen, ehkä aavistuksen sub. Kokemusta naisista on niin vähän ja ne kokemukset aika dominoivasta naisesta. Voi olla, että jonkun muun kanssa olisin tasavertaisempi.

MolliMe

« Vastaus #89 : 16.01.2017, 01:27 »
Pääsääntöisesti miesten kanssa alistuva, naisten kanssa dominoiva, muiden kanssa vaihtelee. Vaan ei ole niin yksinkertaista, kun on aina tilanteita ja olosuhteita ja henkilökemioita. :)