Kirjoittaja Aihe: Kysymys biseksuaaleille  (Luettu 33896 kertaa)

keiju-

• Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #60 : 24.07.2016, 22:59 »
Dominoiva miehelle. Naisen kanssa tasavertainen :)

susa-anniina

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #61 : 25.07.2016, 00:43 »
Minulla ei ainakaan muutu, sama nautinnonhaluinen lahna olen kumppanin sukupuolesta riippumatta  ;D

Tämä oli musta niin hurmaavasti sanottu :D

Mustakin aivan ihanasti ja osuvasti kuvattu. Mäkin ilmoittaisin olevani just tota, mutta taidan lahnan sijasta olla ulkoisesti enemmänkin hylje :D

Regulus

• Asiakas
  • **
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
« Vastaus #62 : 25.07.2016, 01:54 »
Hmm... Ite oon mielummin dominoiva miehille... Cis-miehille ainakin. Naisten kanssa taas käy kaikki  :love:  Oon tällanen feminatsi  >:D

Pakko kyllä sanoa että eniten riippuu itse henkilöstä, eikä niinkään sukupuolesta. Tähän mennessä en oo vaan kauheesti miehiin törmänny joille haluaisin alistua.

Colestramus

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
« Vastaus #63 : 25.07.2016, 09:46 »
Aikalailla riippuu persoonasta ja siitä mitä haluan tehdä. Useimmiten olen molemmille (tai kaikille jos oikein pilkun tarkka haluaa olla) sukupuolille dominoiva, näin ainakin bdsm seksissä. Ne harvat kerrat mitä tulee vaniljaa harrastettua niin siinäkin olen dominoiva mutta en ehkä niin paljoa kuin kinky hommissa.

Bakemono

• Vieras
« Vastaus #64 : 26.07.2016, 06:56 »
Näin pan-seksuaalina sukupuolella ei ole väliä, kuhan parteneri kolahtaa kohalle ja saadaan kummallekin haluttua kokemusta... Ja olen aina se dominoiva puoli. Eli voisin dominoida ketä tahansa, sukupuoli on ihan sama.

Ja jos jollekin ei tullut selväksi niin olen mies-puolinen...

sandman74

• OuSM
  • Baarikärpänen
  • *
  • Introvertti peikko ja pohdiskeleva menninkäinen.
  • Galleria
« Vastaus #65 : 28.07.2016, 00:27 »
Itsellä varmaan menis pääsääntöisesti just noin, että miehelle olisin alistuva ja naiselle pääsääntöisesti dominoiva, mutta siinäkin vähän vers.

syksynkaiho

• Vieras
« Vastaus #66 : 04.08.2016, 01:05 »
Sukupuolella ei ole väliä. Olen tilanteen mukaan alistuva tai dominoiva. :)

satula

• Asiakas
  • **
  • siis otanko mä sen nyt suuhun?
  • Galleria
« Vastaus #67 : 04.08.2016, 09:14 »
Olen alistuva bottom partnerin sukupuolesta riippumatta niin BDSM:n kuin vaniljankin osalta.

jenna

• Vieras
« Vastaus #68 : 09.08.2016, 20:38 »
itse pystyn olemaan olemaan molemmille bottom tai top riipuen miten kukin haluaa kun olen bi niin kyllä se aina mietityttää millainen mies on aktin aikana

Selina

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
« Vastaus #69 : 09.08.2016, 22:12 »
Pelkästään alistuva vastapelurin sukupuolesta riippumatta. Muutakin on kokeiltu, mutta ei vaan pidemmän päälle toimi. Toki miesten ja naisten välisissä kanssakäymisissä on sitten muuten aika paljon eroja.

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #70 : 10.08.2016, 00:27 »
Switch mikä switch naisten ja miesten kanssa ja kaipaankin vaihtelua. Mut uusien ihmisten kanssa tykkään aluks hallita ja ohjata, dominoidakin, sekä miesten että naisten kanssa. Kun toinen käy tutuksi hyvin, saa hän myös alistaa mua :) Oon kai enemmän luonnostani dominoiva, mutta ne keitä kunnioitan, niille harvoille myös alistun mielelläni :)

Mut se ero on naisissa ja miehissä mulle, että naisten kanssa haluan ensisijaisesti antaa toiselle nautintoa maksimaalisesti, oma nautintoni ei ole niin olennaista, sitäpaitsi usein kiihotun toisen nautinnosta jopa siinä määrin, että saan orgasmeja myötätunnosta. Toki olis ihana tavata myös nainen, joka aidosti haluaisi miellyttää mua. Mut mieluummin miellytän toista, haluan olla hyvä toiselle. Dominointi on siinä enemmänkin apu, koen että naiset vapautuu helpommin kun määrään ja hallitsen, silloin voivat päästää irti kontrollista ja nauttia vain. Toki rakasta naista on vielä ihanampi miellyttää kuin tuntematonta, mut kaikkia kivoja naisia miellytän mielelläni pitkään ja antaumuksella.

Sen sijaan vieraita miehiä kohtaan mulla ei ole suurtakaan halua miellyttää. Mies saa luvan hemmotella mua ensin kauan, mieluiten tunteja. Jos on miellyttänyt hyvin, laukaisen hänet palkinnoksi  >:D
Rakkaita miehiä sen sijaan miellytän mielelläni ja pitkään :) Mut kyl rakkaiden miesten kanssa silti haluan myös itse paljon miellytystä. Mut kyl naisia on keskimäärin ihanampi miellyttää ku miehiä.

sonja23

• Uusi asiakas
  • *
  • Providence knows best
  • Galleria
« Vastaus #71 : 10.08.2016, 14:53 »
Myös pelkästään alistuva riippumatta partnerin sukupuolesta. Eli riippuu pelkästään ihmisestä, eli auktoriteetti ja jämäkkyys vetää puoleensa molemmissa sukupuolissa. Naisen kanssa kuitenkin ns. vaniljaseksi on useammin tyydyttävämpää kuin miehen.

Christine

• Vieras
« Vastaus #72 : 10.08.2016, 22:28 »
Molempia on ollut dominoivana suhteessa. Naisessa vetosi yhtä lailla dom-asema, kuin miehessäkin. Mutta se on aina myös tultava arvostuksen kautta. Eli älyä tarvitaan, sukupuolella ei väliä.

Fastidia

« Vastaus #73 : 22.08.2016, 12:11 »
Suuntautuneisuus ei vaihdu sukupuolen mukaan vaan henkilökemioiden mukaan. Vaikka olenkin kinky puolelta pääasiassa alistuva, niin silti on ollut ihmisiä, sukupuoleen katsomatta, joille olen oluut täysin dominoiva ja toiaalta paljon ihmisiä joille en alistu vaikka mitä tapahtuu.
Kyllä henkilökemia on mielestäni sukupuolta suurempi määrittäjä, joillakin vaan se ihmisen sukupuoli vaikuttaa suuresti siihen omaan olemiseen ja tekemiseen, jolloin sukupuoli näyttäytyy keskeisenä tekijänä.

momoi36

• Vieras
« Vastaus #74 : 16.10.2016, 15:55 »
En tiedä montako biseksuaalia täällä on, mutta nythän on hyvä tilaisuus tulla kaapista ulos. ;) Muuttuuko teidän D/s-suuntautuneisuus sen mukaan kumman sukupuolen kanssa olette tekemisissä? Itse olen alistuva miehelle, mutta naisen kanssa haluan olla tasavertainen, siis ihan vaniljalinjalla.

Muuttuu, miesten kanssa ei maistu kuin D/s ja naisten kans kelpaa hempeäkin meno. Naisia kohtaan mulla herää myös suojelu ja huolenpito niin voisin kuvitella jossain vaiheessa dominoivan puolen heräävän naisten kanssa leikkiessä. Alistua voisin naiselle aivan kuten miehellekin, jopa ehkä enemmän haluaisin miellyttää ja jopa palvoa heh..  ;)