Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Baarin kannatusmaksut
Etusivu
Foorumi
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Tietosuoja
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Kysymys biseksuaaleille
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Kysymys biseksuaaleille (Luettu 33894 kertaa)
Colestramus
Bizarre Club
Kanta-asiakas
Voe tokkiinsa.
Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
«
Vastaus #45 :
29.09.2014, 11:01 »
itse olen bi mies. Domme mutta olen huomannut pitäväni kinky skenessä enemmän naisista. vaniljana menee kumpikin, ja kummankin kanssa kykenisin myös seurustelemaan.
Kirjattu
riikinkana
Vieras
«
Vastaus #46 :
30.09.2014, 08:24 »
Ainakin toistaiseksi olen miehelle alistuva. Kiehtoisi kyllä löytää itsestä se dominoivakin puoli, mutta toistaiseksi mennään näillä eväillä.
Naisen kanssa maistuu ihan tasavertainen ja vaniljainen hauskanpito, tai sitten alistun sopivalle naiselle, joka herättää minussa halun alistua.
Kirjattu
KoBa
Vieras
«
Vastaus #47 :
30.09.2014, 19:09 »
Eipä tuo ole muuttunut, olen alistuva sekä miesten että naistenkin kanssa.
Kirjattu
Cordelia
Vieras
«
Vastaus #48 :
02.10.2014, 08:08 »
Olen huomannut, etten alistu sukupuolelle, vaan henkilölle. Tosin, olen ollut naisten kanssa huomattavasti vähemmän kuin miesten, joten jonkinlainen uutuudenviehätys, tai joku sellainen epävarmuus saattaa vaikuttaa. Voisin hyvinkin helposti elää vaikka parisuhteessa naisen kanssa.
Kirjattu
Sanifected
Vieras
«
Vastaus #49 :
03.12.2014, 23:59 »
Ei ainakaan tällä suunnalla koskaan ole mitään sen ihmeempää vaihdosta huomannut.
Kirjattu
bijussi
Vieras
«
Vastaus #50 :
04.12.2014, 08:18 »
Olen Bi ja sessioin miesten ja naisten kanssa yhtälailla. On suuri ero alistaa naista kuin miestä. Miehistä transsut on suosikkini
Kirjattu
eugénie
Vieras
«
Vastaus #51 :
04.12.2014, 21:37 »
On iso ero.... Naisten jaloissa pyörin ihan SUBerpallona luonnostaan, pelkkä vanilja ei kiinnosta periaatteessa yhtään, siinä pitää olla edes ripaus sellaista alistunutta fiilistä, joka voi toki tulla pienistäkin asioista. Kuten siitä että operoidessani aktiivisempana osapuolena siellä reisien välissä tunnen palvelevani seksuaalisesti.
Miehille alistumisesta en kiihotu, joskus sopivassa tilanteessa perusjyystö takaapäin maistuu. Se kiihottuminen riittävästi on vain siinäkin tuottanut ongelmia, joita naisten kanssa ei esiinny. Jos ei ole rintoja puristeltavana ja imettävänä tai edes pillua nuoltavana, olo on kovin tyhjä ja tunteeton.
Sellaista hyvin leikkimielistä, pienimuotoista kokeilevaa alistamista olen joskus kokeillut sekä miesten että naisten kanssa, mutta en oikein saa siitä kicksejä. Subi mikä subi.
Kirjattu
BlackFairy
Vieras
«
Vastaus #52 :
05.12.2014, 12:54 »
Eipä ole kauheesti kokemusta naisdommeista, lähinnä bilepiiskauksien ja neuloituksen muodossa. Saattaisin tykätä kyl
Oman D-vaiston herättää nimenomaan eräät erityiset viehkoiset subineitoset...
Vahvin osa-alue lienee miehelle alistuminen. Ja kyllä s-mieskin mökillä ehkä menee.
On se tosi erilaista miesten ja naisten kanssa.
Kirjattu
DarkLady
Vieras
«
Vastaus #53 :
05.12.2014, 15:37 »
Melkoinen hajonta vastauksissa...
Bi-naisena voin alistua sekä miehelle että naiselle. Naiselle alistumisesta tai naisen alistamisesta ei ole kokemusta. Miehiä voin dominoida enemmän kuin mielelläni. En varsinaisesti näe ongelmaa siinä ettenkö voisi dominoida naista, kysymys on enemmän siinä, saanko siitä mitään. Toisaalta kaksi dominaa alistamassa miestä ei olisi mikään ongelma miulle. Ota sit näistäkin selvää...
Kirjattu
Normandie
V.I.P.
Metamorfosis
Galleria
«
Vastaus #54 :
05.12.2014, 16:00 »
Tämähän on mielenkiintoinen kysymys, mietin tätä pitkään, että miten tämä on minun kohdallani.
Olen siis bi-seksuaali ja miehelle alistuva. En ole koskaan alistunut naiselle/alistanut naista eli minun kokemukseni naisista on ihan vaniljapohjalta. Voisin kyllä hyvinkin sessioida jonkun mukavan, kiihottavan, seksikkään naisen kanssa häntä alistaen....Itse asiassa se voisi olla erittäinkin kiehtovaa...
Kirjattu
Omistaja
Vieras
«
Vastaus #55 :
16.07.2016, 22:16 »
Mulla on silleen, että ei voi edes kuvitella mitään bdsm-juttuja naisten kanssa, vaikka olenkin bi. Ainoastaan miehet kiinnostaa tässä mielessä
Kirjattu
Perhonen89
V.I.P.
Kiltti tyttö
Galleria
«
Vastaus #56 :
16.07.2016, 22:57 »
Itse olen aika tylsä siinä mielessä, että vaikka naisvartalo on kaunis ja olen myös harrastanut seksiä naisen kanssa, niin jotenkin sitä ihastuu aina vain miehiin ja haluaa parisuhteen just miehen kanssa.
Ja vaikka olen harrastanut seksiä sekä naisen että miehen kanssa, niin jotenkin kuitenkin olen tykännyt seksistä miehen kanssa enemmän. Seksi naisen kanssa on tuntunut myös ihan hyvältä, mutta eri tavalla hyvällä.
Niin ja en miellä itseäni biseksuaaliksi, mutta joku bi-curious tai heteroflexible kuvastanee mua parhaiten.
OT: Ja nyt vasta huomasin, että tää ketju oli just bi-seksuaaleille. :S
Kirjattu
NaughtyGorgeous
Helsingin akateemiset kinkyt ry
V.I.P.
Galleria
«
Vastaus #57 :
16.07.2016, 23:07 »
Minulle ei ole merkitystä alistunko miehelle, naiselle vai henkilölle, joka ei miellä itseään moisiin lokeroihin.
Kirjattu
Ms. M
V.I.P.
An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
Galleria
«
Vastaus #58 :
16.07.2016, 23:50 »
Mä alistun ihmiselle. Genitaaleilla ei ole väliä, kun kemiat toimii. Viimeisimmät kokemukset on olleet naisten kanssa. Se on aina siitä kii, että kuka saa mut kesytettyä.
Kirjattu
Lemmetty
Bizarre Club
Asiakas
~Myyttistä alkuvoimaa etsien, palvoen ja nauttien~
Galleria
«
Vastaus #59 :
18.07.2016, 13:12 »
Vastapuolen genitaalit eivät vaikuta D/s-suuntautumiseeni. Yritin tähän nyt runoilla jotain muutakin, mutta tuossa sen jo niin tiiviisti ilmaisin, etten keksi mitään oheishöpötystä tähän.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Kysymys biseksuaaleille
Käytämme evästeitä taataksemme sinulle hyvän käyttökokemuksen. Jatkaessasi sivujemme selaamista hyväksyt evästeiden käytön.
OK
Tarkemmin