Baarin kannatusmaksut
Sanokaa kiltit, että tänne huolitaan mukaan myös petit? Muuten joudun painumaan häkkiini murjottamaan.
Lainaus käyttäjältä: Minnie - 14.03.2015, 16:10Sanokaa kiltit, että tänne huolitaan mukaan myös petit? Muuten joudun painumaan häkkiini murjottamaan. Ihanaa, että intoa miittaamiseen riittää, mutta tällä kertaa rajataan ihan vaan pikkuisiin Pitää ihan tosissaan kattoa sitä pehmojen miittiä piakkoin!
Lainaus käyttäjältä: litsi - 15.03.2015, 20:05Lainaus käyttäjältä: Minnie - 14.03.2015, 16:10Sanokaa kiltit, että tänne huolitaan mukaan myös petit? Muuten joudun painumaan häkkiini murjottamaan. Ihanaa, että intoa miittaamiseen riittää, mutta tällä kertaa rajataan ihan vaan pikkuisiin Pitää ihan tosissaan kattoa sitä pehmojen miittiä piakkoin! Ahaa, no mä en ole kyllä varma et kuulunko kohderyhmään sittenkään (kun en mä edes ite tiedä mikä oon!). Jotenkin oletin et tää ois ollu vaan kaikille pikkusille söpöstelijöille mut ilmeisesti ei kuitenkaan. Ehkä palaan asiaan jos joskus oon ihan varma et oon just tätä enkä yhtään tota toista.
Mie vaan laitan tän tähän, koska miusta tää oli niin little-juttu: http://www.variestejuoksu.com(Kertokaa, jos jotakuta kiinnostaa. Ite meinasin tota Jkl, mutta jos en saa sinne seuraa, niin Hki voisi porukalla kiinnostaa.)
Hei!! Haluun mukaan, mutta vasta löysin tännekin niin en kyllä ensimmäiseen kerkiä. Saanko tulla seuraavaan mukaan?