Kirjoittaja Aihe: Pikkuisten ikiomat miitit  (Luettu 32108 kertaa)

pioni

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #60 : 23.09.2015, 14:42 »
Kattokaa! http://www.lovehoney.eu/product.cfm?p=29430 (Ilmainen toimitus. . .)

 O:-) :love:

Eiii, ei saa, ihana ;3; <3 Haluaisin vain~

Onko viimeinen miitti (6.12) muuten tarkotuksella itsenäisyyspäivänä? :D Sinne mä en ainakaan pääse, mut seuraavaan yritän tulla! Oon tosin edellisenä iltana/yönä Turussa esiintymässä ni toivoisin et ei alotettais klo12, vaan vähän myöhemmin~ ;u;


Juu, pistettiin itsenäisyyspäiväksi tarkoituksella. Joulukuu kun tuppaa useimmilla olemaan aika täysi tapahtumien osalta.

Toi seuraava miitti (la 24.10.) voidaan aloittaa vaikka klo 17. Jos halutaan pitää leffailtaa, niin paikka on vielä auki. Se, mitä mietittiin, olikin varattu...Ideoita voi heitellä ilmoille! Itse lämpenisin edelleen leffaillalle, jos vain paikka löytyy. Lautapeli-ilta ois myös tosi jees!

kuplamuovi

Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #61 : 23.09.2015, 16:21 »
jos miun uuden kodin telkkari olis yhtään isompi ni miun luona vois pitää leffaillan. lautapelailu sen sijaan onnistuisi täällä varmasti paremmin kuin hyvin :>

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2571
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #62 : 23.09.2015, 18:05 »
Miun on oltava Helsingissä muualla (koulutus) klo 16 alkaen silloin 24.10.  :-\

Mutta joko joudun jättämään väliin tai sitten jos olisi miitti öö... aikaisin ni ehtisin piipahtaa? Miten teille suurimmalle osalle nyt sitten sopii?


*muoks* Kiitos, tillis, siirrosta :peukku:
« Viimeksi muokattu: 23.09.2015, 19:01 kirjoittanut bikantti »

pioni

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #63 : 23.09.2015, 20:39 »
Mulle käy mihin aikaan vaan.

maimai

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #64 : 24.09.2015, 00:24 »
Miun on oltava Helsingissä muualla (koulutus) klo 16 alkaen silloin 24.10.  :-\

Mutta joko joudun jättämään väliin tai sitten jos olisi miitti öö... aikaisin ni ehtisin piipahtaa? Miten teille suurimmalle osalle nyt sitten sopii?

Mulle ei sovi aikasin tollon 24.10 (kuten sanoin oon edellisenä iltana esiintymässä toisessa kaupungissa), mut jätän sitten vaan välistä jos miitti on aikasin. :p Klo17 ois sopinu mulle kyl hyvin! Mites muut?
Leffailta kiinnostais kyllä kans! Mun luona vois pitää, mut mulla ei ole telkkaria eikä läppärissä ole dvd/blueray-soitinta ;_;

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2571
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #65 : 29.09.2015, 20:50 »
Jos miulta nyt jää tuo 24.10. väliin niin ei se mitään, keksin jo kysyä seuraavaa  ::)

Koska pikkusten on hyvä oppia seksistä lisää, että niistä joskus kasvaisi vähän isompia, ni sain luvan lähteä muiden pikkusten seurassa Sexhibitioniin la 31.10. (http://sexhibition.fi/index2.html) Kiinnostuneita? Voin pitää kädestä, ni ei pelota yhtään.  O:-)

little_kitty

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #66 : 30.09.2015, 12:17 »
Jos miulta nyt jää tuo 24.10. väliin niin ei se mitään, keksin jo kysyä seuraavaa  ::)

Koska pikkusten on hyvä oppia seksistä lisää, että niistä joskus kasvaisi vähän isompia, ni sain luvan lähteä muiden pikkusten seurassa Sexhibitioniin la 31.10. (http://sexhibition.fi/index2.html) Kiinnostuneita? Voin pitää kädestä, ni ei pelota yhtään.  O:-)
:o :-*
Mäen ole vielä ikinä ollu tuolla! Vois yrittää järkkää vapaata iltaa  :))

pioni

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #67 : 30.09.2015, 15:44 »
Jos miulta nyt jää tuo 24.10. väliin niin ei se mitään, keksin jo kysyä seuraavaa  ::)

Koska pikkusten on hyvä oppia seksistä lisää, että niistä joskus kasvaisi vähän isompia, ni sain luvan lähteä muiden pikkusten seurassa Sexhibitioniin la 31.10. (http://sexhibition.fi/index2.html) Kiinnostuneita? Voin pitää kädestä, ni ei pelota yhtään.  O:-)
:o :-*
Mäen ole vielä ikinä ollu tuolla! Vois yrittää järkkää vapaata iltaa  :))

Joo! Hyvä idea! Mä oon ainakin messissä. Yksin en uskaltaisi mennä kuitenkaan  O:-)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2571
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #68 : 01.10.2015, 07:09 »
Jee  :cheer:

Ihan muuten vaan: https://www.youtube.com/watch?v=KEAdRT72f7E (Noilla on tommosia JÄTTIkarkkeja teossa.)

plasticdoll

  • TörkyTeatteri
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 292
  • Addicted to Black
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #69 : 19.11.2015, 18:52 »
Sikäli mikäli olen itsenäisyyspäivänä Helsingissä, niin tulen tosi mielelläni tapaamaan muita pikkuisia. Jos en pääse itsenäisyyspäivänä, niin ensi vuoden puolella viimeistään!  :love:

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2571
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #70 : 19.11.2015, 19:06 »
^ Jee! :)

Littlet myös kohtalaisen aktiivisesti suunnittelee yhteisretkeä SMFR:n klubille edellisenä iltana! Tiedoksi ja tervetuloa iloiseen joukkoon =)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2571
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #71 : 25.11.2015, 18:45 »
Meillä oli värikäs tapaaminen tässä ja siinä vaikuttikin siltä, että littlet suuntaavat SMFR:n klubille viettämään ITSEPÄISYYSpäivää  :)) Sunnuntain miitti jäänee siis pois suunnitelmista iltavalvomisesta aiheutuvien päikkäreiden tieltä :)

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #72 : 14.12.2015, 11:38 »
 ::) milloin on seuraava miitti? Laitoin viestii liittyäseni ryhmään, vastausta en ole saanut.
Bileissä kuulin ettei ole vielä muuta keinoa kun tulla miittiin maksaakseen liittymismaksun, joten...

pioni

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #73 : 14.12.2015, 23:06 »
::) milloin on seuraava miitti? Laitoin viestii liittyäseni ryhmään, vastausta en ole saanut.
Bileissä kuulin ettei ole vielä muuta keinoa kun tulla miittiin maksaakseen liittymismaksun, joten...

Onkohan sulla nyt mennyt tämä Subspacen kanssa sekaisin? Ei meillä pikkuisilla mitään virallista ryhmää ole, johon voisi liittyä ja ei me ainakaan vielä mitään liittymismaksua peritä. Tosin kiintoisa idea  >:D

Haluaako joku ottaa kopin noiden avoimien miittien järkkäämisestä? Mulla ei oikein ole aikaa  :-[

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #74 : 15.12.2015, 00:11 »
::) milloin on seuraava miitti? Laitoin viestii liittyäseni ryhmään, vastausta en ole saanut.
Bileissä kuulin ettei ole vielä muuta keinoa kun tulla miittiin maksaakseen liittymismaksun, joten...

Onkohan sulla nyt mennyt tämä Subspacen kanssa sekaisin? Ei meillä pikkuisilla mitään virallista ryhmää ole, johon voisi liittyä ja ei me ainakaan vielä mitään liittymismaksua peritä. Tosin kiintoisa idea  >:D

Haluaako joku ottaa kopin noiden avoimien miittien järkkäämisestä? Mulla ei oikein ole aikaa  :-[

Subspacella EI ole liittymismaksua, tosin, jäsenmaksu on, jolloin voi liittyä Subspace Ry:n jäseneksi. Näitä subityttöjen miittejä, joista ilmeisesti oli ollut puhetta, järjestetään 1-2 kertaa kuukaudessa. Miiteistä mainostetaan tapahtumat ja menovinkit alueella ja osallistujille ilmoitetaan tarkemmat tiedot tapahtumista yksityisviestein. Miittiaikataulu löytyy myös subspacen yhdistysalueelta täältä foorumilta. Miiteistä ym voi myös kysellä lisätietoja tiedottajaprofiililtamme, Subspace-tililtä.

Yhdistyksen jäsenyyttä EI vaadita, jotta voi hakeutua tuonne yhdistyksen alueelle, subeutta ja naiseksi itsensä mieltämistä tosin vaaditaan. Eli aluepyyntöä kehiin kenties..? Toimii samoin kuin SMFR alueen jäsenyys.

Allekirjoittaneella on vielä jokunen jäsenhakemus povarissa (jäsenyydestähän oli puhetta?), hakemukset kulkeutuvat mukanani miitteihin ym. joissa jäsenhakemuksen perään voi kysellä.

Subspace Ry puolesta :)