Kirjoittaja Aihe: Pikkuisten ikiomat miitit  (Luettu 31529 kertaa)

heidiAnn

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #120 : 24.05.2017, 09:19 »
Hei!

Onko pikkuismiitteihin myös pikkuisten isot tervetulleita mukaan?  Oma pikkuiseni haluaisi kovasti tavata muita pikkuisia, mutta on aika ujo ja voisi olla hänelle helpompi jos olisin mukana. Helsingissä ollaan molemmat ja mielellään tavataan muita pikkuisia/isoja!

kuplamuovi

Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #121 : 24.05.2017, 11:48 »
Hei!

Onko pikkuismiitteihin myös pikkuisten isot tervetulleita mukaan?  Oma pikkuiseni haluaisi kovasti tavata muita pikkuisia, mutta on aika ujo ja voisi olla hänelle helpompi jos olisin mukana. Helsingissä ollaan molemmat ja mielellään tavataan muita pikkuisia/isoja!

heipa! vaihtelevasti ollaan pidetty eri tyyppisiä miittejä. toisiin on isot tervetulleita, mutta on myös miittejä jotka on tarkoitettu vain ja ainoastaan pikkuisille. :)

heidiAnn

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #122 : 24.05.2017, 13:15 »
Kiitos kuplamuovi tiedosta!

Olisiko mahdollista saada tietoa tulevista miiteistä yv:llä? Luulen että ensimmäisellä kerralla voisimme tulla sellaiseen miittiin jonne isotkin voivat tulla, jatkossa hän ehkä sitten itsekseen myös sellaisiin missä isoja ei ole sitten kun jo on tuttuja pikkuisia tiedossa eikä niin jännitä osallistua. ^_^

hiitamus

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #123 : 26.05.2017, 14:41 »
Mau!

Tampereella olis heinäkuun aikana vesisotaa, nyt saa ehdotella päivämääriä. Mun kalenteriin mahtuis esim 8-9.7. :) Paikka on vielä auki, saa yvllä ehdottaa. Pitäisi olla "syrjässä", vesihanalla varustettu (koska vesi-ilmapalloraknaatit) ja helposti saavuttavissa = bussipysäkki kävelymatkan päässä.

pikkukisumisu

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #124 : 18.07.2017, 23:49 »
Moikka! Onko näihin miitteihin tervetulleita myös DDlg:lle uudet pikkuiset? :) olen ihan vastikään törmännyt termiin DDlg:n ja ihastunut täysin siihen! Mitä enemmän luen siitä sitä enemmän se tuntuu omalta. Suhteissani on aina ollut hyvin paljon samoja elementtejä ja olen aina ollut lapsekas ja leikkisä ja nautin suunnattomasti "pikku tilassa" olemisesta, mutta en ennen tätä ole löytänyt termiä sille, joten olisi ihana päästä joskus juttelemaan ja kujeilemaan kokeneempien pikkuisten kanssa :):):)

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #125 : 18.07.2017, 23:59 »
Moikka! Onko näihin miitteihin tervetulleita myös DDlg:lle uudet pikkuiset? :) olen ihan vastikään törmännyt termiin DDlg:n ja ihastunut täysin siihen! Mitä enemmän luen siitä sitä enemmän se tuntuu omalta. Suhteissani on aina ollut hyvin paljon samoja elementtejä ja olen aina ollut lapsekas ja leikkisä ja nautin suunnattomasti "pikku tilassa" olemisesta, mutta en ennen tätä ole löytänyt termiä sille, joten olisi ihana päästä joskus juttelemaan ja kujeilemaan kokeneempien pikkuisten kanssa :):):)

Vaikken ole itse järjestämässä ainuttakaan miittiä, uskallan silti luvata, että tottakai. Ei miiteissä ole ennenkään kysytty kokemusvuosia, vaan toivottu että kaikki viihtyy :) Joten sanoisin että rohkeasti mukaan vaan.

pikkukisumisu

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #126 : 19.07.2017, 00:03 »
Moikka! Onko näihin miitteihin tervetulleita myös DDlg:lle uudet pikkuiset? :) olen ihan vastikään törmännyt termiin DDlg:n ja ihastunut täysin siihen! Mitä enemmän luen siitä sitä enemmän se tuntuu omalta. Suhteissani on aina ollut hyvin paljon samoja elementtejä ja olen aina ollut lapsekas ja leikkisä ja nautin suunnattomasti "pikku tilassa" olemisesta, mutta en ennen tätä ole löytänyt termiä sille, joten olisi ihana päästä joskus juttelemaan ja kujeilemaan kokeneempien pikkuisten kanssa :):):)

Vaikken ole itse järjestämässä ainuttakaan miittiä, uskallan silti luvata, että tottakai. Ei miiteissä ole ennenkään kysytty kokemusvuosia, vaan toivottu että kaikki viihtyy :) Joten sanoisin että rohkeasti mukaan vaan.

 Hihi, jeee! :love:

Pikkulammas

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikiomat miitit
« Vastaus #127 : 04.10.2017, 11:45 »
Vink vink!
Pikkuisten ja Isojen miitti lauantaina 11.11. pääkaupunkiseudulla  O:-)
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=18120.0