Baarin kannatusmaksut
Menee kyllä ohi otsikon mutta eivätkö s/s ja D/D voi olla hyviä ystäviä jos kerran seksuaalisuus ei osu yhteen? Pakkoko kaikkeen on aina ympättävä parisuhdetta ja seksiä? Joskus tuntuu ettei ystävyyden arvoa oikein tunnusteta, vaikka itsellä ainakin on eliniän kestäneitä hyviä ystävyyssuhteita jota merkitsevät todella paljon. Pari/seksisuhteet tulevat ja menevät mutta ystävyys on ollut pysyvää....miksi väkisin vääntää sitä väärään muottiin ja pilata kaikki?
[Mutta jos puhutaan rakkaudesta ja rakkaudesta parisuhteessa. Harva pystyy tietoisesti muuttamaan järkisyihin vedoten rakkausuhdetta ystävyyssuhteeksi. Joskus toki käydä niinkin, että suhde hiipuu luonnollisesta ja muuttuu kaveri- tai ystävyysuhteeksi.
Käsittääkseni polyarmoria on hieman eri juttu.. Lähinnä tätä pohtinut olen itsekseni että toimiiko moinen suhde sekoittamatta siihen muita osapuolia
Ja avainsanat olivat: JONKUNMOINEN TAIPUMUS Mulla nyt on niin vanhanaikaiset ja lapselliset käsitykset siitä, että seksin harrastamiseen tarvitaan tunteita...Eli se, että pystyy elämään rakastavassa suhteessa yhden kanssa, kun molemmat sitten jakavat kinkypuolensa muiden kanssa...Se vaatii kyllä luonnetta tai jotain...
Pienellä otannalla suoritettu empiirinen kokeeni osoittaa että vaniljamiehestä on helpompi saada D-henkinen kuin s-henkinen. Ainakin omien kokemusten mukaan.
Lainaus käyttäjältä: perapervo - 18.08.2011, 16:35Käsittääkseni polyarmoria on hieman eri juttu.. Lähinnä tätä pohtinut olen itsekseni että toimiiko moinen suhde sekoittamatta siihen muita osapuoliaJa avainsanat olivat: JONKUNMOINEN TAIPUMUS Mulla nyt on niin vanhanaikaiset ja lapselliset käsitykset siitä, että seksin harrastamiseen tarvitaan tunteita...Eli se, että pystyy elämään rakastavassa suhteessa yhden kanssa, kun molemmat sitten jakavat kinkypuolensa muiden kanssa...Se vaatii kyllä luonnetta tai jotain...