Baarin kannatusmaksut
Miten subit kokee yhtenä lauman jäsenistä olon? Vai haluavatko mieluummin olla D:n ainoita?Kuinka yleistä on rakastuminen ja ihastuminen? Ja yleensäkin syvemmät tunteet.
Kysyit paljon. Omasta näkökulmastani ja kokemuksieni perusteella voin osaan vastata.Keskinäinen kunnioitus ja rehellisyys ovat erittäin tärkeäitä, jos kyse on muustakin kuin pelkästä lyhyestä suhteesta. Saattaa olla, että tämä on D/s-suhteissa vaniljasuhteita tärkeämpää.Tasapuolisuus tilanteessa, jossa D:llä on useita suhteita yhtä aikaa? Tuolloin on tärkeintä rehellisyys ja avoimmuus kaikkien osalta. Vain silloin kokonaisuudella on mahdollisuus toimia. Jokaisessa suhteessa D:n ja s:n asemat muotoutuvat näiden henkilöiden kautta, joten tasapuolisuus ei tarkoita samaa jokaiselle. Joku voi haluta olla enemmän alistuneena, joku vähemmän. Subeista joku saattaa olla ykkönen ja muut vasta tämän alapuolella. Oli miten oli, on kaikkien käsitettävä suhde samalla tavoin ja haluttava olla juuri siinä suhdekokonaisuudessa, josta on yhdessä sovittu.Rakastumisen ja ihastumisen yleisyys on varmasti hyvin yksilöllistä. Itse helposti ihastun ja haluankin ihastua naisiin, jonka kanssa minulla on suhde. Minulle se sopii, koska nainen, johon en lainkaan ihastu, ei ole minusta kiinnostava seksuaalisesti. Rakastuminen vaatii syvempää tutustumista ja se tulee, jos muussakin kuin kinkyssä tai seksissä sopii yhteen.Pelkässä sessiosuhteessakin syntyy hyvin helposti henkinen side, koska silloin sessioista tulee nautinnollisempia. Minulle on tärkeää, että niissä on mukana lämpöä ja ystävyyttä. Itse toiminta tietenkin voi näyttää aivan muulta.Mitä vaaditaan subilta? On hän varattu tai vapaa, vaatimukset syntyvät siitä, millainen suhteesta kehittyy. Minä en voi omalta kannaltani sanoa mitään ehdotonta totuutta, millainen D/s-suhteeni aina tulee olla. Edellytän joissain tilanteissa ja asioissa kuuliaisuutta, mutta vaikea nähdä, että ehdotonta kaiken kattavaa kuuliaisuutta silloin, jos molemmilla on oma elämänsä. Rehellisyys on tässäkin tärkeintä.Minun on vaikea nähdä itseäni pysyvässä suhteessa subin kanssa, joka harrastaisi sessiointia muidenkin miesten kanssa. En tiedä, mistä johtuu? Jotain omistamisen halua kai?Sinun ja Masterisi kannattaisi sopia, vaikka näkemyksenne poikkeavatkin toisistaan, yhteinen näkemys, jonka mukaan toimitte. Molemmat joutuvat silloiin hieman tulemaan toista vastaan, mutta se ei ole mitään luopumista, vaan normaalia ihmisten välistä sopimista. Tärkeää sopimisessa on kunnioittaa toisen ehdottomiksi kokemia asioita.
Olen pohdiskellut että kuinka tärkeää d/s suhteissa tai miten näitä suhteita täällä nyt ikinä määritellänkään on keskinäinen kunnioitus ja rehellisyys?
Toki on näitä Domeja jotka ilmoittavat että nämä ovat minun sääntöni ota tai jätä, mutta se on sitten subin itsensä mietittävä haluaako sellaiseen lähteä mukaan.
Fetish- / Kinky -Genren "julkisesti hyväksymillä / arvottamilla "pelisäännöillä" on siihen, mistä lähtökohdista / millä arvomaailmalla "yksilötasolla" D/s -suhteiden pelisääntöjä luomaan lähdetään...?