Baarin kannatusmaksut
Tässä tulee nyt ilmi oma luonteeni ja se etten ole oikein kunnon subiainesta . Mutta kun tykkään niin kovin silti siitä että sillä tietyllä hetkellä olen alistuja. Ja tavallisessa elämässäni taas en.
Te hurrrrrrat teette niiko sanatoon!!!!!!1111
Vai onks "tahdontunkeetänkebabintonkälättäjänperseeseen" toiminnalle joku oma hieno parafilinen termi ?
Ja samoin kuulisin mielelläni myös siitä, miten esim. toteutettavan D/s -suhteen toteutukseen (eli keskinäisiin "pelisääntöihin") mielestänne vaikuttaa se, jos Subi käyttää vaikkapa vahvoja psyykenlääkkeitä jotka voivat mm. merkittävällä tavalla vaikuttaa Subin kipukynnykseen, jne.? Täytyisikö esim. kipua Subilleen tuottavan Dommen tai Masterin aina tietää edellinen?
Näin mm. siksi, kun monilla Deitti -palstoilla mm. Dommet etsivät itselleen nais- tai miespuolisia Subeja esim. seuraavin tekstein, kuten myös vastaavasti Subit etsivät D -persoonaa jolle alistua;"Luovuta itsesi käyttööni, alistan sinut täysin omaa tahtoasi vailla olevaksi Orjakseni jota sinun tulee palvella ehdoitta"... "Tule Orjattarekseni, olen julma Sadisti Domina, jolle sinun monipuolinen nöyryyttämisesi on kaikkein tärkeintä. Palvot minua, vieraitani ja toteuttaessasi kaiken haluamani, tiedät saavasi vain sen minkä katson sinulle kuuluvan...!Edellisillä yritän siis kuvata sitä julkisilla Kinky-, Fetish. ja BDSM -foorumeilla sanoin esille nostetun arvomaailman sekä edellisen esimerkin pohjaista, monin kohdin esille nousevaa tekojen toteutuman "ristiriitaa", jonka herättämiin eriasteisiin kysymyksiin mm. tämän BDSM -baari keskustelupalstoilla käydyillä keskusteluilla voitaisiin vaikkapa "tietopuolisena ohjeistuksena" vaikuttaa...Kysymys siis myös kuuluu, että kuka aloitteleva Kinky- / Fetish -persoona esim. tietää mikä on vaikkapa BDSM- ja D/s -erotiikan toteutuksessa "väärin" tai "oikein" toista kohtaan, kun edellä kuvaamiani "ristiriitaisuuksia" esille eri tahoilta nousee...?
Miten D kuvittelee voivansa hallita ja määrätä toisen normielämää? Ja onko tälläinen kovinkin yleistä?
Eikös tämä kuitenkin ole roolileikkiä ja useimmiten välillä elellään ihan normaalisti?
Jos kerran D:llä voi olla useampia subeja tai mitä nyt sitten ovatkin, niin miksei sillä alistujallakin voi ihan yhtä lailla olla siinä tavallisessa elämässään toinenkin suhde??? Silti hän D:n tavatessaan varmaan on aina 100% D:n kanssa, myös tunnetasolla.