Kirjoittaja Aihe: Bizarre Club bileet.  (Luettu 31287 kertaa)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #30 : 11.03.2015, 17:44 »
Tämä voisi olla mielenkiintoista vaan ongelmana vaatetus. Jotakin sähäkämpää pitäisi sitten hankkia jos tänne pääsisi lähtemään....hmm.... ???

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2571
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #31 : 11.03.2015, 19:11 »
Mielestäni Bizarren pukukoodi, näin naisena, ei ole ainakaan ollut mitenkään haasteellinen. Olen ollut paikalla koulutyttöasussa (kangas) sekä nahkamekossa ja… liekö pvc-korsetissa ja pvc-hameessa. Joka tapauksessa, alastomuuskin on aina vaihtoehto  ;)

tmim

  • Vieras
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #32 : 11.03.2015, 19:23 »
Kummelilääkärin ratkaisu kaikkeen. Vaatteet eivät ole dresscoden mukaiset? Otetaan vaatteet pois!  ;D

olavia

  • Vieras
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #33 : 11.03.2015, 19:55 »
Yksinäisen miehen alastomuus ei taida aina olla pelkästään positiivinen asia.

Underworld

  • Vieras
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #34 : 11.03.2015, 20:30 »
Eikö se pointti ole viimekädessä, että jokainen näkee jotain vaivaa luodakseen erityisen tunnelman? Kuten Bizarren sivuilla sanotaan, ketään ei ole vielä kotiin käännytetty, joskus pitää hieman mukauttaa asusteita =) ei pitäisi olla liian vaikeaa jotain hauskaa keksiä?

Boo

  • Vieras
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #35 : 11.03.2015, 21:35 »
Näitä pukukoodijuttuja mäkin olen miettinyt. En mä tuntis oloani kotoisaksi minkäänlaisessa fetissiasussa, ja sellaisen päälle pukeminen tuntuis joko feikkaamiselta tai naamiaisasuhassuttelulta. Mut ehkä tämmöset bileet ei vaan oo mua varten.

Muistan kyllä joskus tavanneeni Jyväskylässä baarissa naisen joka ainakin väitti että hänet oli käännytetty ovelta. Hänellä oli nahkatakki ja farkut, eikä alastomuus sitten kai ollut vaihtoehto. Tosin oli kyllä aika humalassa ainaki tuossa myöhäsemmässä vaiheessa, joten ehkä tämä asujuttu oli tekosyy olla päästämättä örväämään.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #36 : 11.03.2015, 22:04 »
Tässä päästäänkin sitten asian ytimeen. Dress code, pukukoodi. Kinky-pukeutuminen. Fetissi-pukeutuminen. Kuka sen sitten määrittelee, että mikä sellaista on? Millä oikeudella joku ulkopuolinen sen määrittelee? Eikö jokaisella saa olla omanlaisensa?

Entä jos minulla olisi kiihkeä fetissi Aino-aamutossuihin ja virttyneisiin aamutakkeihin? Himoiten silittelisin tossujani, kokien siitä suurta seksuaalissävytteistä nautintoa. Virttynyttä aamutakkiani kietoisin ylleni ja nautinnolla kokisin joka ainoan langansäikeen sen kankaassa. Minun fetissini!

Pääsisinkö dress code-bileisiin? Käännytettäisiinkö minut ylimalkaisesti ovelta pois portsarin hihkaistessa toiselle, että .... Taas täällä on se sama vanha harppu aamutakissaan sisälle yrittämässä. Ainotkin jaloissaan. Ihme mummo. Ei hemmetti, soita nyt joku hakemaan se täältä pois, ei sillä ole lääkitys kohdallaan.... >:D


Sindy68

  • Vieras
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #37 : 11.03.2015, 22:13 »
Tulossa taas ollaan, jos ei taivas kaadu päälle ;)

Pukukoodista ei kyllä kannata stressiä ottaa.
Jokaisella on varmasti jotain ylle pantavaa...mielikuvitusta vain kehiin  :love:
Naisilla näkynyt korsetteja, korkoja, catsuitteja, sukkia, yöpukujakin  ;)
Miehille vähän vaikeampaa tietty, mutta tuskin muodostuu kynnykseksi.
Uniformuja, naamiaisasuja, kumipukuja, latexia, ketjuja, köysiä ja nahkaa liikkuu paljon.
(Viimeexi, joku pujahti sisään jätesäkki yllä, jonka joutui kyllä riisumaan.)
Kännissä ei kannata olla, se latistaa kyllä toiminnallisen tunnelman...


tiltu

Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #38 : 11.03.2015, 22:14 »
Näitä pukukoodijuttuja mäkin olen miettinyt. En mä tuntis oloani kotoisaksi minkäänlaisessa fetissiasussa, ja sellaisen päälle pukeminen tuntuis joko feikkaamiselta tai naamiaisasuhassuttelulta.

Mie suhtaudun bilepukeutumiseen juurikin hieman naamiashassutteluna. Noi on ainoita paikkoja, joissa aikuinen nainen voi pukeutua seksikkäästi jopa överiksi ilman että jollekin tulee huono olo ja vaaditaan arvokkuutta. On kiva pukeutua, kun valtaosa muustakin porukasta noudattaa dc:tä, koska sehän on tylsää, jos itse panostaa ja muut tulee farkuissa ja t-paidassa.
En tiedä mutta luulisin, että aamutakissa ja ainoissa voisi sisään päästäkin. Dc:llä varmaan yritetään pitää ne poissa, jotka tulis bileisiin pukeutuneena samalla tavalla kuin he menevät minne vaan.


Misskoo

  • Vieras
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #39 : 12.03.2015, 06:57 »
Naisillehan on mitä vaan ja helppo löytää, mutta miehille vaikeampaa.

toiletman92

  • Vieras
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #40 : 12.03.2015, 17:46 »
itseppä en voi millään pukeutua oman fetissin tyylisesti. Mitä jos väsää itselleen elmukelmuhousut ja paidan?  :P

Anterous

Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #41 : 12.03.2015, 19:50 »
Naisillehan on mitä vaan ja helppo löytää, mutta miehille vaikeampaa.

Sanoppa muuta. Ja jos jollain ideoita oikeesti mageesta ja laadukkaasta kinkypukeutumisesta miehille niin saa kertoa.

Kiikunkaakun

  • Vieras
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #42 : 12.03.2015, 21:40 »
Olavia! Jos yksinäisen miehen alastomuus on positiivinen asia hänelle itselleen niin millä perusteella sitä pitäisi suitsia/rajoittaa. Minä en kertakaikkiaan halua nähdä miten asenteet kääntyy siihen että on ihmisiä jotka saa näkyä ja on ihmisiä joiden näkyminen on ei toivottavaa. Jos joku ei pidä näkemästään niin ei katso ja pitää nyrpistelyt omana tietonaan. Sääntöjä luonnollisesti luetaan niin kuin on kirjoitettu ja käytöstavat edellä bileisiin mennään.

Minä olen yksinäinen mies ja oikein harmittaa kun en pääse pyllypaljaana kivistölle hillumaan työelämä sortaa yksinäistä miestä:P

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 631
  • Alien
  • Galleria
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #43 : 12.03.2015, 22:14 »
Kyllä siistillä puvulla miehen olis syytä päästä sisään. Eiköhän aika monella ole fetissi pukuihin, varsinkin jos siihen yhdistää nahkahansikasta, siistit kengät jne jne.

Eipä meidänkään parrakkaampi osapuoli pääsis sisään ilman että ensin shopattaisi jotain, mitä hän ei välttämättä edes pitäisi omana juttunaan. Joo-oh. Toisiin bileisiin sit. :)

lily-rose

  • Vieras
Vs: Bizarre Club bileet.
« Vastaus #44 : 13.03.2015, 08:50 »
Kyllä siistillä puvulla miehen olis syytä päästä sisään. Eiköhän aika monella ole fetissi pukuihin, varsinkin jos siihen yhdistää nahkahansikasta, siistit kengät jne jne.

Hyvin istuva puku, hyvin istuva ja väriltään muuta kuin valkoinen/harmaa/musta/sininen/vihreä/mikään hailakan värinen paita, ylänappi auki, kalvosimet, ei liian lipevät kengät.... *pyyhkii kuolaa suupielestä*

Riittääkö, jos subi saa järjettömät kiksit D:n puvusta?