Baarin kannatusmaksut
Mahtuiskohan se Angen nyrkki ja uskaltaiskohan sitä kokeilla
Mukana minäkin ja eiköhän jotain lyömävälinettäkin ole tarttunut matkaan Ai niin ja jos nyt sattuisi olemaan tarvetta kröhöm...auttavalle kädelle, tai jopa kokonaiselle nyrkille, niin saa esittää toiveita
Ai niin ja jos nyt sattuisi olemaan tarvetta kröhöm...auttavalle kädelle, tai jopa kokonaiselle nyrkille, niin saa esittää toiveita
Lainaus käyttäjältä: Angelika - 02.05.2015, 21:19Ai niin ja jos nyt sattuisi olemaan tarvetta kröhöm...auttavalle kädelle, tai jopa kokonaiselle nyrkille, niin saa esittää toiveita Pick me! Pick me! Pick me!
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 03.05.2015, 15:02Lainaus käyttäjältä: Angelika - 02.05.2015, 21:19Ai niin ja jos nyt sattuisi olemaan tarvetta kröhöm...auttavalle kädelle, tai jopa kokonaiselle nyrkille, niin saa esittää toiveita Pick me! Pick me! Pick me!Sun varallesi mulla olikin jo suunnitelmat valmiina
Lainaus käyttäjältä: alabama - 02.05.2015, 21:31Mahtuiskohan se Angen nyrkki ja uskaltaiskohan sitä kokeilla Tätä samaa mä olen nyt miettinyt pari päivää