Baarin kannatusmaksut
Osalle on oikeasti ymmärrystä keskutella ja se muu porukka on aivan asiattomalla linjalla, sekin on tiedossa että joillekkint D/s on vain muotiilmiö ja toiselle osalle se on ainoa tapa saada minkään laista seksiä.
Näiden satunnaisten juttujen kautta ajatellen erilaiset säännöstöt ja ohjeet ovat peräti tarpeellisia. Niissä harvemmin pääsee syntymään parisuhteiden kaltaisia tunteita sekä luottamusta (poikkeus tietenkin vahvistaa säännön).
Lainaus käyttäjältä: KinkyMaster75 - 16.09.2011, 18:53 Näiden satunnaisten juttujen kautta ajatellen erilaiset säännöstöt ja ohjeet ovat peräti tarpeellisia. Niissä harvemmin pääsee syntymään parisuhteiden kaltaisia tunteita sekä luottamusta (poikkeus tietenkin vahvistaa säännön).En allekirjoita tuota. Olen kai sitten se poikkeus säännöstä - en noudata mitään muuta säännöstöä kuin sitä mikä on omassa päässäni ja sekin vaihtelee päivittäin. Sitä paitsi luottamus ja tunteet voivat muodostua ihan milloin vaan, ensimmäisellä kerralla tai ainoalla kerralla tai sillä sadannella. Minun mielestäni jos on aidosti oma itsensä kaikkine puutteineen ja virheineen ja loistavine puolineen JA sattuu niin suunnaton mäihä että törmää kaltaiseensa niin ei siinä muuta tarvita.
Itse taidan kuulua tälläkin foorumilla parjattuihin makuuhuonekinkyihin, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.
Lokerointia olen pitänyt hyvänä asiana, mutta nyt pervoparin vastineen kautta huomannut että se tosiaan saattaa aiheuttaa sekaannuksia kun eri sanat merkitsevätkin eri asioita eri ihmisille. Ei ole hyvä tämä.
Se on hauskaa, ettei tarvitse miettiä mitä sääntöjä true-pervot ovat aikanaan keksineet, ja noudattaa niitä, että sopii joukkoon, vaan tehdä ihan sitä mikä itsestä on hauskaa, ja nauttia elosta ja toisesta ihmisestä.. Säännöt on tehty rikottaviksi.
Eli muutamia pikku kysymyksiä: kuinka suuren vallan olen valmis antamaan? kuinka suurta vastuuta se edellyttää dominoivalta? kuinka suuren vallan olen valmis vastaanottamaan? olenko valmis myös sen vallan tuomaan vastuuseen? onko siihen kaikkeen tarpeeksi aikaa ja jos ei ole niin pystyykö sen ymmärtämään ja kestämään?Hehheh, onneksi olen enemmän sadomasokistinen pervo setä kuin valta-asetelmista kiksinsä saava...ehkä sitten kun hiukan kasvan ja kypsyn...
Lainaus käyttäjältä: mauje - 17.09.2011, 11:05Eli muutamia pikku kysymyksiä: kuinka suuren vallan olen valmis antamaan? kuinka suurta vastuuta se edellyttää dominoivalta? kuinka suuren vallan olen valmis vastaanottamaan? olenko valmis myös sen vallan tuomaan vastuuseen? onko siihen kaikkeen tarpeeksi aikaa ja jos ei ole niin pystyykö sen ymmärtämään ja kestämään?Hehheh, onneksi olen enemmän sadomasokistinen pervo setä kuin valta-asetelmista kiksinsä saava...ehkä sitten kun hiukan kasvan ja kypsyn...Hyvä kysymyksiä, näitä täytyy miettiä enemmän.Valta tekee sokeaksi helposti ja sitä käytetään liian usein liian väärin. Inhimillisyys unohtuu, se että loppupeleissä ollaan tekemisissä Ihmisen kanssa jolla sattuu sillä kertaa vain olemaan nimike (lokerossa) alistuva.Jokaisen pitäisi olla vapaus valita oman asemansa mitä haluaa olla toiselle. Aina tosin ei siihen ei ole mahdollisuutta. On tyydyttävä siihen mitä saa.