Baarin kannatusmaksut
Olen käsittänyt, että sadomasokismi nimenomaan sisältää nuo valta-asetelmat lähtökohtaisesti ja ehkä mauje sitä tarkoittikin pienen sarkasmin kautta.. (?)
Lainaus käyttäjältä: swan - 17.09.2011, 11:57Olen käsittänyt, että sadomasokismi nimenomaan sisältää nuo valta-asetelmat lähtökohtaisesti ja ehkä mauje sitä tarkoittikin pienen sarkasmin kautta.. (?)No tässä taas päästään niihin minun rakastamiin lokeroihin taas Periaatteessa sadomasokismiin liittyy lähinnä se kivusta nauttiminen ja sen tuottaminen. Dominointi ja alistuminen on sitten monilla mukana, mutta ei se missään mielessä ole pakollinen pelkkää SM:ää harrastaessa. BDSM-lokeroissahan DS eli dominointi ja alistuminen sekä SM ovat vain osittain päällekäin, jos se jotain todistaa
Lainaus käyttäjältä: Axis - 16.09.2011, 15:24Itse taidan kuulua tälläkin foorumilla parjattuihin makuuhuonekinkyihin, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.Sorry offtopic mutta, Mulla heräsi tästä ajatuksia, haluan pohtia tätä hieman laajemmin kuin vain nyt Axiselle vastineena. Bmadia ja paria muuta trollia lukuunottamatta, en muista kenenkään oikeasti parjanneen makuuhuonekinkyjä. Tai siis heitä (meitä)jotka pitävät kinkyilyä vain (esi)leikkinä. Voisiko tuokin olla ns. urbaanilegendaa? Ehkä se vaan tuntuu siltä mutta ei ole todellista?
Itse taidan kuulua tälläkin foorumilla parjattuihin makuuhuonekinkyihin, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.
Lainaus käyttäjältä: FatamorgaNa - 17.09.2011, 00:49Lainaus käyttäjältä: Axis - 16.09.2011, 15:24Itse taidan kuulua tälläkin foorumilla parjattuihin makuuhuonekinkyihin, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.Sorry offtopic mutta, Mulla heräsi tästä ajatuksia, haluan pohtia tätä hieman laajemmin kuin vain nyt Axiselle vastineena. Bmadia ja paria muuta trollia lukuunottamatta, en muista kenenkään oikeasti parjanneen makuuhuonekinkyjä. Tai siis heitä (meitä)jotka pitävät kinkyilyä vain (esi)leikkinä. Voisiko tuokin olla ns. urbaanilegendaa? Ehkä se vaan tuntuu siltä mutta ei ole todellista? Epäkypsät D ihmiset -ketjussa oli ainakin tämän tyyppistä jaottelua.
Kauheeta, harrastaako jotkut meistä seksiäkin
Mielestäni tuntuu erikoiselta, että "alistettavalle" pitäisi erikseen määritellä oikeudet, velvollisuudet ja "arvo". Kyse on aina ihmissuhteesta, joka rakennetaan toisen kunnioittamiselle, luottamukselle, avoimuudelle ja arvostamiselle. Ilman näitä elementtejä ei ole syytä ryhtyä minkäänlaiseen suhteeseen. Se mitä suhde pitää sisällään, mitkä sen rajat ovat ja mitä siitä molemmat haluavat, päätetään yhdessä. Avoimesti, keskustellen ja ajatuksia vaihtaen. Ja ennen kaikkea, toista ihmistä kunnioittaen!Mielestäni kaikenlainen lokerointi "subin oikeuksista, velvollisuuksista yms" on täysin turhaa. Vain suhteessa olevien mieltymyksillä on merkitystä. On turha yrittää väkisin kuulua johonkin tiettyy kaavaan tai joidenkin muiden asettamiin käytössääntöihin.