Baarin kannatusmaksut
Täällä vakoilee miitti-neitsyt pariskunta, joka voisi huomenna liittyä mukaan. Itse ainakin myönnän että ujistuttaa, mutta hinku päästä vähän kuulemaan mitä siellä keskustellaan. Olkaa siis armeliaita
No tuollaisessa pyynnössä täytyy todella rajoittaa mun suutani. Lupaan olla puhumatta niistä viinoista ja mun laktoosittomista lehmistä
Lainaus käyttäjältä: Neiti Heinänen - 24.02.2015, 11:35No tuollaisessa pyynnössä täytyy todella rajoittaa mun suutani. Lupaan olla puhumatta niistä viinoista ja mun laktoosittomista lehmistäNOOOOOOOO! Kansa vaatii sukupuolisensitiivistä alkoholia ja sieviläistä lypsämistä!Näinköhän mahdutaan Graalin takkahuoneeseen...
Ei uusia tentata kuin ehkä kysytään että kuka tulokas on. Muuten saa lurkata vapaasti omissa oloissaan ja kuunnella keskustelua, se on ihan ok ja ennenkin harrastettu. Jokainen osallistuu sen verran kuin haluaa.
Me ollaan ihan kilttejä kaikki. Paitsi ehkä hihaton, se vaan esittää. Ja yllyttää pienempiään kaikenlaisiin pahuuksiin.
Mihin teurastajalle? Minä en taho mihinkään teurastamoon, minä olen herkkä kettu!Niin ja mikä sen graalin osote on? En minä muuten löydä...