Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 22.02.2015, 23:46Kääpiöt kunnolla siellä!Käyttäydy hobitti, tai istun sun päälle!
Kääpiöt kunnolla siellä!
Mau :> Myisköhän joku mulle jäsenkortin keskiviikkona, vai mites sellaisen saa? Mun tulee käytyä enemmän teidän miiteissä kuin missään Rsykkeen jutuissa, eivätkä ne mokomat kuulemma järjestä tänä vuonna edes Taffia, joten voisin loikata OuSM:n piireihin.
Et yllä, lällällää!
Onko ihan pakko yllyttää? Kyllä minä keinot keksin, kiipeän vaikka sun lettiä pitkin
Rämäkki nyt! Loppuu tuommoiset puheet tai tulee hammasta!Ja on se huojentavaa, että herra hobitilla on aina uusia villejä ideoita miittien piristykseksi
Ja muutkin uutuudet. Jäsenkortin voi hankkia muutkin jos niitä yhdelle myydään.
Lainaus käyttäjältä: Neiti Heinänen - 23.02.2015, 15:03Ja muutkin uutuudet. Jäsenkortin voi hankkia muutkin jos niitä yhdelle myydään.Mitenkä tota miitteihin varmaan saa tulla eka käymään pari kertaa ilmankin notta vähän saa katsoa millainen meininki on? :3
Lainaus käyttäjältä: sandslash - 23.02.2015, 17:18Lainaus käyttäjältä: Neiti Heinänen - 23.02.2015, 15:03Ja muutkin uutuudet. Jäsenkortin voi hankkia muutkin jos niitä yhdelle myydään.Mitenkä tota miitteihin varmaan saa tulla eka käymään pari kertaa ilmankin notta vähän saa katsoa millainen meininki on? :3Tottakai ! Ei tarvitse olla jäsen miiteissä käydäkseen tervetuloa
Mitenkä tota miitteihin varmaan saa tulla eka käymään pari kertaa ilmankin notta vähän saa katsoa millainen meininki on? :3
Pöh, syön vaan itteni ennen miittiä niin palloksi että pinnalla ei pysy enää pikaliimakaan. Siinä sitten yrität kiipeillä.
Lupaat vaan!
Aijai.
Pitäiskö meidän pistää tuo Tulipää Kinky Pohjolassa vitriiniin esille, kun jengi alkaa tulla katsomaan sitä tuolta etelän reservaateista asti?