Kirjoittaja Aihe: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa  (Luettu 14391 kertaa)

RMK

  • Vieras
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #45 : 24.02.2015, 08:29 »
Mini,mutta mitä mää oon TAAS tehny? ;D

Macy

  • Vieras
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #46 : 24.02.2015, 11:08 »
Täällä vakoilee miitti-neitsyt pariskunta, joka voisi huomenna liittyä mukaan.  O:-)
Itse ainakin myönnän että ujistuttaa, mutta hinku päästä vähän kuulemaan mitä siellä keskustellaan. Olkaa siis armeliaita  ;D

cristine

  • Vieras
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #47 : 24.02.2015, 11:22 »
Täällä vakoilee miitti-neitsyt pariskunta, joka voisi huomenna liittyä mukaan.  O:-)
Itse ainakin myönnän että ujistuttaa, mutta hinku päästä vähän kuulemaan mitä siellä keskustellaan. Olkaa siis armeliaita  ;D
Kyllä me ollaa ihan kilttejä.jos kestää pervoja juttuja nii ei oo mitää hätää

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #48 : 24.02.2015, 11:35 »
No tuollaisessa pyynnössä täytyy todella rajoittaa mun suutani. Lupaan olla puhumatta niistä viinoista ja mun laktoosittomista lehmistä

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #49 : 24.02.2015, 11:39 »
No tuollaisessa pyynnössä täytyy todella rajoittaa mun suutani. Lupaan olla puhumatta niistä viinoista ja mun laktoosittomista lehmistä

NOOOOOOOO! Kansa vaatii sukupuolisensitiivistä alkoholia ja sieviläistä lypsämistä!

Näinköhän mahdutaan Graalin takkahuoneeseen...

cristine

  • Vieras
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #50 : 24.02.2015, 12:00 »
No tuollaisessa pyynnössä täytyy todella rajoittaa mun suutani. Lupaan olla puhumatta niistä viinoista ja mun laktoosittomista lehmistä

NOOOOOOOO! Kansa vaatii sukupuolisensitiivistä alkoholia ja sieviläistä lypsämistä!

Näinköhän mahdutaan Graalin takkahuoneeseen...
Minähän sanoin että oli aamulla sellanen tunne et huomisen miittiin on tulossa kohtuullisen paljo väkeä..

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #51 : 24.02.2015, 12:07 »
Oh well, jos ei mahduta niin harkitaan vietäiskö karavaani johonkin muualle. Pidetään ketju ajan tasalla siitä mihin mennään, siltä varalta että Joku tai Jotkut sattuisi tulemaan myöhässä.

Macy

  • Vieras
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #52 : 24.02.2015, 12:46 »
Omia juttuja ei tarvitse meän takia sensuroida, sekö huumorinkukilla sieunartuja nolemmat niin eiköhön se tästä! mutta älkää heti ekalla kerralla tentatko meitä pyörryksiin  :)) meille nämä hommat on aina ollut kahdenkeskisiä ja keskusteluaki käyty muiden kanssa vain netissä foorumeilla. Aivan uutta yhtäkkiä keskustella asioista suiraan ja niiden oikeilla nimillä, ni menen itse ihan "emmätiiämitäänäöäöä"- paniikkiin  ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #53 : 24.02.2015, 13:07 »
Ei uusia tentata kuin ehkä kysytään että kuka tulokas on. Muuten saa lurkata vapaasti omissa oloissaan ja kuunnella keskustelua, se on ihan ok ja ennenkin harrastettu. Jokainen osallistuu sen verran kuin  haluaa.

Macy

  • Vieras
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #54 : 24.02.2015, 13:23 »
Ei uusia tentata kuin ehkä kysytään että kuka tulokas on. Muuten saa lurkata vapaasti omissa oloissaan ja kuunnella keskustelua, se on ihan ok ja ennenkin harrastettu. Jokainen osallistuu sen verran kuin  haluaa.

Kiva homma :>

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #55 : 24.02.2015, 14:25 »
Me ollaan ihan kilttejä kaikki. Paitsi ehkä hihaton, se vaan esittää. Ja yllyttää pienempiään kaikenlaisiin pahuuksiin.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #56 : 24.02.2015, 14:27 »
Me ollaan ihan kilttejä kaikki. Paitsi ehkä hihaton, se vaan esittää. Ja yllyttää pienempiään kaikenlaisiin pahuuksiin.

Ei mun tarvi esittää kilttiä, mulla on ihan oma. Yllytän lähinnä kaikkia syömään Kauppuriin, joka on muuten paljon lähempänä Graalia kuin Maikkelia...

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #57 : 24.02.2015, 14:51 »
Missä vaiheessa sinne teurastajalle ollaan menossa?

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #58 : 24.02.2015, 21:47 »
Mihin teurastajalle? Minä en taho mihinkään teurastamoon, minä olen herkkä kettu!

Niin ja mikä sen graalin osote on? En minä muuten löydä...

cristine

  • Vieras
Vs: OuSM:n baarimiitti ke 25.2. klo 18 alkaen Graalissa
« Vastaus #59 : 24.02.2015, 21:49 »
Mihin teurastajalle? Minä en taho mihinkään teurastamoon, minä olen herkkä kettu!

Niin ja mikä sen graalin osote on? En minä muuten löydä...
Saaristonkatu 5 on osote.. Ja älä huoli mini, en mä anna niiden viedä sua minnekkään. Oot mun partner in crime nii en halua menettää mun ilkikurista kaveria.. kenen kans mä sitte vetäisin hattaraöverit