Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 155143 kertaa)

-katy-

• Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #405 : 03.02.2016, 23:40 »

- Vaniljan kanssa harva pystyy välttämättä luomaan suhdetta, mutta riittäisikö jos kyseessä on henkilö, joka ei välttämättä täysin ole kinky, mutta jolla on kiinnostusta BDSM:ään ja halu kokeilla näitä asioita? Tosiasia on vain se, että täysin kinkyt ihmiset ovat kuitenkin vähemmistö vaniljoiden joukossa
Millainen ihminen on mielestäsi täysi kinky tai täysi vanilija?

Itse näen jotenkin niin, että janan päissä olisi aseksuaali ja toisessa ääripäässä "täysi kinky"- ja noiden välille mahtuu vaikka ja kuinka paljon erilaisia ihmisiä. Itse olin ihminen, joka ei vielä 39 vuotiaana tajunnut yhtään mitään mistään kinkystä- sitten lähdin hakemaan tietoa, että kuinka ihmeessä joku voi olla sadisti ja masokisti ja nauttia siitä eli jotenkin negatiivisen kautta. Sitten näkisin niin, että lukematon määrä "vanilojoita" on paljon kinkynpiä kuin meikäläinen. Kun en siis harjoita kuin runkkausta, hehe.

Brak

• Vieras
« Vastaus #406 : 06.02.2016, 23:19 »
Joo kyllä tää seuranhaun vaikeus välillä masentaa - varsinkin kun välillä tuntuu, että kaikilla muilla on joko säpinää/vakava parisuhde.

Olen 40. Minut jätettiin joitakin kuukausia sitten. Tuntuu mahdottomalta, että pystyisin tutustumaan lähemmin kehenkään ihmiseen ainakaan pariin vuoteen. Pidän täysin mahdollisena, että menee vähintään viisi vuotta ennen kuin löydän edes jonkinlaista seuraa, edes kinkytöntä seuraa.

Tuntuu jotenkin käsittämättömältä, kuinka helposti ihmiset nykyään seuraa löytävät. Onkohan sellainen oikea ihastuminen pois muodista, siis se tunne, että nyt kolahti ihan oikeasti?

Northern82

« Vastaus #407 : 07.02.2016, 20:23 »
Onkohan sellainen oikea ihastuminen pois muodista, siis se tunne, että nyt kolahti ihan oikeasti?
No ei kai se mitenkään pois muodista ole.. Ihmiset on vaan niin erilaisia ja eri tilanteissa. Ja paljonhan se on tuurista kiinni löytää sellainen ihminen, kenen kanssa kolahtaisi kunnolla.

Triss

• Vieras
« Vastaus #408 : 07.02.2016, 20:48 »
Kyl mä väitän et ihmissuhteet on muodostunut joidenkin vuosien sisään myös raadollisimmiksi. Kaiken maailman tinderit, treffipalstat, pikadeitit ja puhelinsovellukset mahdollistaa ihmisiin tutustumisen pienemmällä vaivalla mut tuntuu et ois myöskin lisännyt panoksia. Siihen "ihan kivaan" ei vaivauduta tutustumaan kun nurkan takana saattaa olla jotain parempaa.

Northern82

« Vastaus #409 : 07.02.2016, 21:08 »
Sitäkinhän se toki on nettideittailun kautta. Sitä vaan on mahdotonta tietää minkään kuvan ja pienen keskustelun kautta millainen ihminen sieltä sitten kuoriutuu.. :)

sweetchild

• Vieras
« Vastaus #410 : 08.02.2016, 13:09 »

- Vaniljan kanssa harva pystyy välttämättä luomaan suhdetta, mutta riittäisikö jos kyseessä on henkilö, joka ei välttämättä täysin ole kinky, mutta jolla on kiinnostusta BDSM:ään ja halu kokeilla näitä asioita? Tosiasia on vain se, että täysin kinkyt ihmiset ovat kuitenkin vähemmistö vaniljoiden joukossa
Millainen ihminen on mielestäsi täysi kinky tai täysi vanilija?

Itse näen jotenkin niin, että janan päissä olisi aseksuaali ja toisessa ääripäässä "täysi kinky"- ja noiden välille mahtuu vaikka ja kuinka paljon erilaisia ihmisiä. Itse olin ihminen, joka ei vielä 39 vuotiaana tajunnut yhtään mitään mistään kinkystä- sitten lähdin hakemaan tietoa, että kuinka ihmeessä joku voi olla sadisti ja masokisti ja nauttia siitä eli jotenkin negatiivisen kautta. Sitten näkisin niin, että lukematon määrä "vanilojoita" on paljon kinkynpiä kuin meikäläinen. Kun en siis harjoita kuin runkkausta, hehe.

Tyhmää ajatella, että olisi vain täysin vaniljoita tai täysin kinkyjä. Minä en ainakaan ole kumpaakaan. Ts. "truukinkyille" oon liian vanilja ja taas täysin vaniljoille liian pervo. Vähän sama kuin et on oltava hetero tai homo eikä niitten välissä oo mitään. Tai et on vain hyvää ja pahaa. Tai että joku karkki on täysin yäk ja toisen mielestä nam. Joo, nyt meni yli. Mut mun mielestä on tärkeämpää löytää ihminen, joka kolahtaa ja jonka kanssaon hyvä olla... kuin se, että on löydettävä täysin vaniljajätski tai kinkynpippuri.

sweetchild

• Vieras
« Vastaus #411 : 08.02.2016, 13:11 »
Sitäkinhän se toki on nettideittailun kautta. Sitä vaan on mahdotonta tietää minkään kuvan ja pienen keskustelun kautta millainen ihminen sieltä sitten kuoriutuu.. :)

Ja suurimmalla osalla ei ole edes sitä munaa mennä sen pinnallisen profiilikuvan toiselle puolelle eli tutustua siihen toiseen ihmiseen oikeasti. (Tai jos tutustuu, luikitaan heti häntä koipien välissä pakoon, kun se toinen näyttääkin hampaansa eikä ookaan niin ihQ.  >:D)

Draugo

« Vastaus #412 : 08.02.2016, 17:09 »
Ja suurimmalla osalla ei ole edes sitä munaa mennä sen pinnallisen profiilikuvan toiselle puolelle eli tutustua siihen toiseen ihmiseen oikeasti. (Tai jos tutustuu, luikitaan heti häntä koipien välissä pakoon, kun se toinen näyttääkin hampaansa eikä ookaan niin ihQ.  >:D)

Ei se ole mun vika että asut liian kaukana  :))

sweetchild

• Vieras
« Vastaus #413 : 08.02.2016, 17:39 »

Ei se ole mun vika että asut liian kaukana  :))

Kaukana  :o Pöh. :P

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #414 : 08.02.2016, 19:23 »
Kakskytä kaheksan sivuu nillitystä.

Voi jumalauta.

Mä lupaan tulla hoitelee jokaisen persettä jakavan lorton lähiaikoina joka ilmottautuu privaan seuraavan kolmen päivän aikana.
(Isrikaa ei lasketa)

;D

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #415 : 08.02.2016, 19:24 »

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #416 : 08.02.2016, 19:24 »

(Isrikaa ei lasketa)

Mitvit...?  :o

Oot hisas, sul meni ainaski 20 sekuntii tän löytämiseen, lukemiseen ja vastaamiseen!  ;D

Kiitäjä

• V.I.P.
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
« Vastaus #417 : 08.02.2016, 19:51 »
Seuraavan kerran, kun baari kaatuu, se johtuu joukkoryntäyksestä Stogen laatikkoon  ;D

Niin ja toi deittailu on välillä aika hakuammuntaa...mutta sekös estäis  >:D

koo

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Dirty South
  • Galleria
« Vastaus #418 : 14.02.2016, 22:00 »
Kyl mä väitän et ihmissuhteet on muodostunut joidenkin vuosien sisään myös raadollisimmiksi. Kaiken maailman tinderit, treffipalstat, pikadeitit ja puhelinsovellukset mahdollistaa ihmisiin tutustumisen pienemmällä vaivalla mut tuntuu et ois myöskin lisännyt panoksia. Siihen "ihan kivaan" ei vaivauduta tutustumaan kun nurkan takana saattaa olla jotain parempaa.

Seksuaalisesti hieman vinoutuneelle ihmiselle kuten minä, nuo Tinderit ja sun muut pikadeittisovellukset eivät varmasti ole kaikkein toimivammasta päästä. Vanilijaystäviltäni olen kuullut kyseiisistä sovelluksista vain pelkkää hyvää, koska kyseiset sovellukset madalluttavat 30 - 50 vuotiaiden kynnystä tutustua uusiin ihmisiin. Enää ei tarvitse arvailla ketkä olisivat ravintolassa mahdollisesti vapaita ja seuraa etsimässä. Tämän lisäksi nämä uudet treffisovellukset ovat tehneet nettideittailusta yleisesti hyväksyttävää. Enää ei tarvitse valehdella kavereille ja sukulaisille paikkaa missä ollaan tavattu. Toki deittailun nopeus ja vaivattomuus näkyy myös turhien treffien määrässä, mutta mukavia ihmisiä tuttuni ovat löytäneet sovellusten avulla elämäänsä.

Triss

• Vieras
« Vastaus #419 : 14.02.2016, 22:10 »
Seksuaalisesti hieman vinoutuneelle ihmiselle kuten minä, nuo Tinderit ja sun muut pikadeittisovellukset eivät varmasti ole kaikkein toimivammasta päästä. Vanilijaystäviltäni olen kuullut kyseiisistä sovelluksista vain pelkkää hyvää, koska kyseiset sovellukset madalluttavat 30 - 50 vuotiaiden kynnystä tutustua uusiin ihmisiin. Enää ei tarvitse arvailla ketkä olisivat ravintolassa mahdollisesti vapaita ja seuraa etsimässä. Tämän lisäksi nämä uudet treffisovellukset ovat tehneet nettideittailusta yleisesti hyväksyttävää. Enää ei tarvitse valehdella kavereille ja sukulaisille paikkaa missä ollaan tavattu. Toki deittailun nopeus ja vaivattomuus näkyy myös turhien treffien määrässä, mutta mukavia ihmisiä tuttuni ovat löytäneet sovellusten avulla elämäänsä.
Tinderin kautta tuli kyllä tavattua yksi ihan varteenotettava mies jota tuli tapailtua sitten vähän pidempäänkin, että on se joo mahdollista :) Sitä enemmän sitten kyllä seksiseuraa etsiviä, kihloissa olevaa ym joiden kanssa intressit ei sitten kohtaa.  ::)