Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Pip - 19.01.2016, 02:23Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 02:09Lainaus käyttäjältä: Pip - 19.01.2016, 01:58Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 01:35Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...Pip, sä korjasit sitä vähä väärin. Sillähän nimenomaan sen kemian saa mun kanssa aina syttymään. Joo, mut siinä vaiheessa, kun sä otat sen kokkiveitsen esiin toimintasalkustas ja toteast: "Nyt sitten kontilles siihen..." En mä harrasta filerointia.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 02:09Lainaus käyttäjältä: Pip - 19.01.2016, 01:58Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 01:35Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...Pip, sä korjasit sitä vähä väärin. Sillähän nimenomaan sen kemian saa mun kanssa aina syttymään. Joo, mut siinä vaiheessa, kun sä otat sen kokkiveitsen esiin toimintasalkustas ja toteast: "Nyt sitten kontilles siihen..."
Lainaus käyttäjältä: Pip - 19.01.2016, 01:58Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 01:35Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...Pip, sä korjasit sitä vähä väärin. Sillähän nimenomaan sen kemian saa mun kanssa aina syttymään.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 01:35Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...
Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.
Sun kokemuksellas olettaisin, että tietäisit, mikä ero on kokkiveitsellä ja fileointiveitsellä. Molemmilla saa haavoja aikaiseksi, mutta kun terät on hieman eri kulmaan teroitettu, niin jälki on erilaista.
Itse alkuperäiseen kysymykseen toteaisinitse kummastelevani usein sitä yksityiskohtaisten vaatimusten listaa, jo ka näkee seuraa hakevien naisten ilmoituksissa
Hmmm, aloinkin tässä miettimään, että miten omat vakavat suhteeni ovat löytyneet. Kaksi ensimmäistä kumppania kohtasin ihan sattumalta. Toisen uutena vuotena kaupungilla, hänen kanssaan meillä oli tosin yhteisiä tuttuja. Toisen kohtasin Leimareissa, menin vain pyytämään häntä tanssimaan ja sain hänet viereeni nukkumaan, mutta deittailun suhteen sain häneltä pakit. Puoli vuotta tämän jälkeen aloimme tosin viestitellä toisillemme ja tapaaminen johti pitkään seurustelusuhteeseen.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 19.01.2016, 12:35Itse alkuperäiseen kysymykseen toteaisinitse kummastelevani usein sitä yksityiskohtaisten vaatimusten listaa, jo ka näkee seuraa hakevien naisten ilmoituksissaOn niitä ollut monilla miehilläkin. Muistan monen vuoden takaa kun eräs kinky mies valitti jatkuvasti, ettei seuraa löydy, mutta ei ymmärtänyt itse että hänen deitti-ilmoituksensa olivat melko mahdottomia useimpien naisten kannalta. Haluttiin esimerkiksi alle 30-vuotiasta naista, joka on täysin varma, ettei tahdo lapsia. Aika harva varmaan sen ikäisenä on lyönyt päätöstä täysin lukkoon, että tahtooko lapsia vai ei. Osa ulkonäkövaatimuksistakin oli hankalia täyttää, tahdottiin esimerkiksi runsaasti tatuoitua naista. Se nyt sitten karsi hyvin paljon ihmisiä pois, kun useimmat ovat joko kokonaan ilman tatuointeja tai tatuointeja on vain muutama. Monella alle 30-vuotiaalla ei sitäpaitsi ole rahaa tatuoittaa koko vartaloaan, ja moni säästää tatuoinnit mielummin myöhemmälle iälle, koska pelkää niistä olevan haittaa työnhaussa.Sitten toki kinkysivustoilla on paljon tullut vastaan ilmoituksia jossa suoraan esitellään yksityiskohtaisesti unelmasessio, jonka haluaisi toteuttaa. Erilaisia fetissejä ja vaatimuksia kumppanille vilisee kuin missäkin noutopöydässä. Kai se olisi parempi ensiksi etsiä kumppani joka vastaisi edes muutamaan fetissiin, ja sitten suunnitella se sessio sen ympärille, mitkä ovat tämän henkilön rajat.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 19.01.2016, 06:35Hmmm, aloinkin tässä miettimään, että miten omat vakavat suhteeni ovat löytyneet. Kaksi ensimmäistä kumppania kohtasin ihan sattumalta. Toisen uutena vuotena kaupungilla, hänen kanssaan meillä oli tosin yhteisiä tuttuja. Toisen kohtasin Leimareissa, menin vain pyytämään häntä tanssimaan ja sain hänet viereeni nukkumaan, mutta deittailun suhteen sain häneltä pakit. Puoli vuotta tämän jälkeen aloimme tosin viestitellä toisillemme ja tapaaminen johti pitkään seurustelusuhteeseen.Haa, mulla kävi lähes samalla tavalla Miriamin kanssa. Tavattiin alunperin eräissä opiskelijabileissä, juteltiin, seurasi kaveripyyntö Facebookissa, sitten yli puoli vuotta oli aika hiljaista kunnes ruvettiin taas juttelemaan chatissa. Ja sitten kun otin asian puheeksi vielä muutaman kuukauden päästä siitä, hän antoi mulle pakit. Sitten vähän myöhemmin käytiin yhdessä viime kesän Agroksenmäen bileissä ja siitä alkoi kehittyä suhde.
Parisuhteista kaikki jälkeen 2002 ovat tavallataitoisella netinvälityksellä tapahtuneita.. -näin se maailma muuttuu eskoseni.. Muistan kuinka tuota ekaa "nettisuhdetta" piti salailla ja kuinka hankalaa oli vastata kysymykseen -"no, missäs te tapasitte..?!"
Sitten, kun on tavannut jonkun BDSM-baarin kautta, joutuu vastamaan silleen "No mulla oli ilmoitus siellä tota suomikaksneljässä siis joo" ja toivoa, että toiselta osapuolelta ei sama henkilö kysy asiasta.