Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Underworld - 21.07.2015, 11:51Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan Niin se vaan menee... Joskus tielle sattuu tulemaan etsimättäkin joku helmi, joka antaa asioille ihan uudenlaista merkitystä... Onhan foorumilla myös paljon onnistumistarinoita suhderintamalla, joten ei se seuran löytyminen aina niin vaikeaa ole..
Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan
Lainaus käyttäjältä: alabama - 21.07.2015, 13:32Lainaus käyttäjältä: Underworld - 21.07.2015, 11:51Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan Niin se vaan menee... Joskus tielle sattuu tulemaan etsimättäkin joku helmi, joka antaa asioille ihan uudenlaista merkitystä... Onhan foorumilla myös paljon onnistumistarinoita suhderintamalla, joten ei se seuran löytyminen aina niin vaikeaa ole.. Onhan mutkin haettu kotiovelta...
Lainaus käyttäjältä: Pip - 21.07.2015, 14:45Lainaus käyttäjältä: alabama - 21.07.2015, 13:32Lainaus käyttäjältä: Underworld - 21.07.2015, 11:51Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan Niin se vaan menee... Joskus tielle sattuu tulemaan etsimättäkin joku helmi, joka antaa asioille ihan uudenlaista merkitystä... Onhan foorumilla myös paljon onnistumistarinoita suhderintamalla, joten ei se seuran löytyminen aina niin vaikeaa ole.. Onhan mutkin haettu kotiovelta...Niinpä, toiset pitää ihan kotoo hakee.
Lainaus käyttäjältä: Vanilja - 21.07.2015, 14:47Lainaus käyttäjältä: Pip - 21.07.2015, 14:45Lainaus käyttäjältä: alabama - 21.07.2015, 13:32Lainaus käyttäjältä: Underworld - 21.07.2015, 11:51Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan Niin se vaan menee... Joskus tielle sattuu tulemaan etsimättäkin joku helmi, joka antaa asioille ihan uudenlaista merkitystä... Onhan foorumilla myös paljon onnistumistarinoita suhderintamalla, joten ei se seuran löytyminen aina niin vaikeaa ole.. Onhan mutkin haettu kotiovelta...Niinpä, toiset pitää ihan kotoo hakee.Onko kyseessä siis saamattomuus?
Kun olen nyt miettinyt seuranhakua kinkynä, niin olen tullut siihen tulokseen, että oma aktiivisuus kannattaa ....mutta väkisin ei kuitenkaan kannata etsiä mitään. Se ei välttämättä tuota mitään tuloksia.
Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 01:35Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...
Lainaus käyttäjältä: Pip - 19.01.2016, 01:58Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 01:35Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...Pip, sä korjasit sitä vähä väärin. Sillähän nimenomaan sen kemian saa mun kanssa aina syttymään.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 02:09Lainaus käyttäjältä: Pip - 19.01.2016, 01:58Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.01.2016, 01:35Mä en kyllä edelleenkään itse liputa deitti-ilmojen perään isommin, vaan melkein kaikki muut keinot on parempia. Kemiakin syttyy herkemmin, kun tapaa jossain bileissä tai miitissä tai missä vaan, eikä yritä sytyttää sitä jollain veitsellä. Mutta mä oonkin ehkä vähäsen hankala.P.S. korjasin vähän sun tekstiäs...Pip, sä korjasit sitä vähä väärin. Sillähän nimenomaan sen kemian saa mun kanssa aina syttymään. Joo, mut siinä vaiheessa, kun sä otat sen kokkiveitsen esiin toimintasalkustas ja toteast: "Nyt sitten kontilles siihen..."