Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 155160 kertaa)

Karhukolmonen

• Asiakas
  • **
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #345 : 14.07.2015, 21:21 »
Aika usein ihmiset taas haluavat ystävystyä kanssani ja rupeavat kertoilemaan esimerkiksi vaikeista ihmissuhteistaan tai lapsuudestaan ynnä muusta. Ei se ole minusta paha asia, mutta toisinaan haluaisin kyllä petiin. Nämä "sun kanssas on NIIN ihana keskustella ihan kaikesta"mutta sitten kun ehdottaa jotain sukupuolista niin iik ei tiätenkää mitää semmost -tytöt tuntuvat olevan kohtaloni. Eli en deittaile enää. Ainakaan alle kaksvitosia.

Loc

• Vieras
« Vastaus #346 : 14.07.2015, 22:56 »
^Ymmärtänet miksi alleviivaan etten etsi kirjekaveria. Vaikka olenkin mukavaa juttuseuraa, niin en ajatellut käyttää friendzonella puolta nuoruutta.

Mikähän siin äettä kerran ja karkuun keikkoihin tyttäret lähtevät mielellään, mutta pidempijänteisiin kinkyrakennelmiin ei niinkään.

Njaah. Pitäisiköhän sitä siirtyä naislomalta metsästysmoodiin?

SirianSub

• Vieras
« Vastaus #347 : 15.07.2015, 12:38 »
Sänkyyn heti ollaan hyppäämässä tai ehdottelemassa sessiota, siihen se sitte jääkin :D

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #348 : 15.07.2015, 12:55 »
Lähetää panee!  ???

Pulseproto

• Vieras
« Vastaus #349 : 15.07.2015, 13:24 »
Sänkyyn heti ollaan hyppäämässä tai ehdottelemassa sessiota, siihen se sitte jääkin :D
On meitä poikkeuksiakin ;! 
(EN ole ikinä vongannu, lisäks seksin saanti täältä on lähes mahdotonta, sessioonkin vaaditaan viikkojen, jopa kuukausien virtuaalinen tutustuminen..)  :)

Loc

• Vieras
« Vastaus #350 : 15.07.2015, 13:30 »
Silloin kun haet seuraa, niin voit ihan vapaasti hakea kirjekaveria. Itse en kuitenkaan hae, voiko sitä olla niin vaikea kunnioittaa?

Ja mitä seksiin tai sessioon tulee, niin kyllä, olen järkännyt reissuja kahden tunnin tuttavuuden perusteella. Se sitten että yhtä lailla olen järkännyt monenlaista muuta livetoimintaa. Avainsana siis kirje. Ei seksi. Samanhenkisten löytyminen ei meikäläisen coctaililla ole ihan helppoa. Vaan hittojakos siitä, voi tehdä muuta. Muistin hyvin miksi pistin seuranhaun jäihin joku aika sitten ja keskityin muuhun. Taitaa tällä puheella vielä jatkua muuteman viikon.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #351 : 15.07.2015, 13:31 »
Lähetää panee!  ???

Loc

• Vieras
« Vastaus #352 : 15.07.2015, 13:37 »
Ei jaksa, panoseuran löytämisen vaikeus/laatu-suhde on ihan kamala.

Puremua

• Vieras
« Vastaus #353 : 21.07.2015, 03:08 »
Naisena voisin ainaki sanoa,  että seksiseuraa kyllä riittää,  vaikka joka päivälle uusi mies. Mutta se laatu... son ihan randomia,  mitä sä saat. Vaikka kuukauden kirjottelee miehen kans ja viihtyy hyvin,  ni se ensitapaaminen ja joskus jo pelkkä puhelinsoitto saattaa tappaa koko mielikuvan ja fiiliksen. Sitä tulee ajan kans niin skeptiseksi miehistä.  Totta kai mä ymmärrän,  että jos mää jotain seuraa oon haluamassa,  mun pitää myös antaa. Sitten tulee tilanteita,  missä mie annan parasta osaamista ja miehen osaaminen ei tyydytä mua. Mies haluaa uusintaotteluita ja mulla ei kiinnosta yhtään. Voin hyvin kyllä kuvitella tämän asetelman toisinki päin,  mutta miehille tuskin löytyy niin paljoa vaihtoehtoja,  entä naisille.

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #354 : 21.07.2015, 11:01 »
Ei ollenkaan vaikeaa...ainoastaan liki mahdotonta.  ???  ;D ja  >:D Onneksi paino kuitenkin sanalla "liki" eikä "mahdotonta".  :)

Loc

• Vieras
« Vastaus #355 : 21.07.2015, 11:03 »
Njooh, muuta saa helpommin. Ja parempaa.

Underworld

• Vieras
« Vastaus #356 : 21.07.2015, 11:51 »
Älkää etsikö niin löydätte, älkää kolkuttako niin teille avataan  :P

KalvinK

• Baarikärpänen
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
« Vastaus #357 : 21.07.2015, 11:53 »
... älkää vongatko, niin teille annetaan.

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #358 : 21.07.2015, 11:54 »
Joo, tyrkyttäkää oikein :P siitä on vähiten vaivaa minulle O:-)

alabama

• Vieras
« Vastaus #359 : 21.07.2015, 13:32 »

Niin se vaan menee... Joskus tielle sattuu tulemaan etsimättäkin joku helmi, joka antaa asioille ihan uudenlaista merkitystä... Onhan foorumilla myös paljon onnistumistarinoita suhderintamalla, joten ei se seuran löytyminen aina niin vaikeaa ole..  8)