Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 155208 kertaa)

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #315 : 12.07.2015, 14:11 »
Aloin tässä naisena pohtia sitä tosiasiaa, että naiset saavat aina paljon viestejä seuraa hakiessaan. Se, että tarjontaa olisi niin paljon on toisaalta hyvä juttu ja toisaalta ei. Suuresta tarjonnasta saattaa olla toki helpompi löytää potentiaalinen kumppani, mutta toisaalta jos saa paljon viestejä ja moni näistä viestien kirjoittajasta vaikuttaa kiinnostavalta, niin se ei välttämättä olekaan helppoa löytää vain sitä yhtä ja sopivaa, jos monikin viestittelijä vaikuttaa kiinnostavalta ja potentiaaliselta kumppaniehdokkaalta. Välillä toivoisi, että tulisi oikeasti vain harvakseltaan viestejä ja näiden harvojen viestien joukossa olisi se yksi ja ainoa, joka kiinnostaisi.

Nick

• Vieras
« Vastaus #316 : 12.07.2015, 14:24 »
Suuri tarjonta luonee helposti myös valheellisen kuvan valinnanvaran laajuudesta. Ainakin jos toiveena olisi pitkäaikaisen kumppanin löytäminen.

Naisena ehkä myös se vaihtoehto että ottaa itse yhteyttä, saattaa olla hyvä.

submit

• Vieras
« Vastaus #317 : 12.07.2015, 14:26 »
Eipä ole koskaan ollut runsaudenpulaa kiinnostavista seuranhakijoista, mutta sopivan haravointi mahdollisesta joukosta on kyllä ollut aina helppoa viimeistään siinä vaiheessa kunhan on tavattu livenä. Heti ensimmäisellä tapaamiskerralla olen (muistaakseni) aina tuntenut jos henkilö kiinnostaa niin paljon että on tullut tunne, että tämän henkilön kanssa haluaisin edetä.

En suosi pitkiä kirjoitteluja tutustumisvaiheessa, paremmin mulle siis sopii puhelinkeskustelu ja/tai nopeasti toteutunut eka tapaaminen.

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #318 : 12.07.2015, 14:36 »
Suuri tarjonta luonee helposti myös valheellisen kuvan valinnanvaran laajuudesta. Ainakin jos toiveena olisi pitkäaikaisen kumppanin löytäminen.

Jännä kyllä, että me naiset olemme hanakkoja itse vastaamaan miehen ilmoituksiin. Pelkäävätkö naiset pakkien saamista vai ajatellaanko, että se on edelleen miehen tehtävä tehdä aloite ja ottaa yhteyttä? Olen itse alkanut tässä katselemaan myös miesten ilmoituksia ja ihan kiinnostaviakin ilmoituksia tullut vastaan, pitänee varmaan itsekin kunnostautua siinä, että ottaisi enemmän itse miehiin yhteyttä.

Zina

• Vieras
« Vastaus #319 : 12.07.2015, 14:38 »

Suosittelen; saattaa löytyä helmi(ä)...  ;)

Northern82

« Vastaus #320 : 12.07.2015, 15:21 »
Aloin tässä naisena pohtia sitä tosiasiaa, että naiset saavat aina paljon viestejä seuraa hakiessaan. Se, että tarjontaa olisi niin paljon on toisaalta hyvä juttu ja toisaalta ei. Suuresta tarjonnasta saattaa olla toki helpompi löytää potentiaalinen kumppani, mutta toisaalta jos saa paljon viestejä ja moni näistä viestien kirjoittajasta vaikuttaa kiinnostavalta, niin se ei välttämättä olekaan helppoa löytää vain sitä yhtä ja sopivaa, jos monikin viestittelijä vaikuttaa kiinnostavalta ja potentiaaliselta kumppaniehdokkaalta. Välillä toivoisi, että tulisi oikeasti vain harvakseltaan viestejä ja näiden harvojen viestien joukossa olisi se yksi ja ainoa, joka kiinnostaisi.
Heh näitä naisten ongelmia.  ::)

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #321 : 12.07.2015, 17:40 »
Heh näitä naisten ongelmia.  ::)

Juu on se vaikeaa olla nainen. :D Mutta helppoa ei ole myöskään, jos on nirso ja kinky, koska nirsona seuran löytäminen ennestään pienistä piireistä ei ole helppoa. :/

balthazar

• Vieras
« Vastaus #322 : 12.07.2015, 18:12 »
On ihan sama tuleeko vastauksia tuhat vai kaksi, jos yksi niistä on se mitä etsii. Näkisin, että kahdesta on helpompi valita se helmi, vaikka ymmärrän ettei se aina ole ihan niinkään... mitä jos helmiä löytyykin kahdesta kaksi?

Onneksi sellaisia huolia harvemmin on.

Tulenkantaja

• Vieras
« Vastaus #323 : 12.07.2015, 20:55 »
Keskeinen ongelma seuranhaussa oikeastaan koko nettimaailmassa on se, että ihmiset useimmiten antavat siellä toisille itsestään mahdollisimman ruusuisen ja idealisoidun "wonderboy / girl" -kuvan, jota sitten pyritään ylläpitämään kaikin mahdollisin keinoin myöntämättä ja kirjoittamatta niistä ns. negatiivisista asioita itse itsestään, koska pelätään että se vähentäisi yhteydenottojen määrää. Sekin on varmasti totta, mutta on sillä myöskin merkittävä vaikutus yhteydenottojen laatuun ja rehellisyyteen. Se, että luettelee seuranhakuilmoituksessaan litanian ihanteellisia piirteitä ja asioita haettavasta kumppanista teoriassa jo tuomitsee mahdollisesti pidemmälle kehittyvän suhteen karille, sillä kukaan toinen ihminen ei tule koskaan olemaan tismalleen sitä mitä haluaisimme tai kaipaisimme hänen olevan, eikä kukaan tule muuttamaan omaa olennaista itseään vain miellyttääkseen toisen odotuksia ja toivomuksia siitä, millainen toisen tulee olla jotta suhde toimisi paremmin, tai ollenkaan. Tunnen lukemattomia ihmisiä, jotka ovat lähteneet kehittämään parisuhdetta toisen ihmisen kanssa ensin nettideittailun ja seuranhaun kautta, mutta päätyneet loppupeleissä pettymykseen kun se toinen ei sattunutkaan siinä oikeassa elämässä ja oikeassa tilanteessa olemaan alati alistuva, vastaanottavainen, söpö ja huomioiva tyttö taikka alati varmaotteinen, läsnäoleva ja dominoiva mies. Sivuutetaan turhan usein se tosiseikka, että kaikissa on puutteita ja piirteitä joita tulee joko sietää tai sitten ei, ja jättää asia sikseen. Netissä jää äärimmäisen vähän tilaa löytää siltä käsin sellainen ihmissuhde, jossa hyväksytään asioiden tietynlainen sirpaleisuus ja epätäydellisyys. Useimmiten se tulee jossain vaiheessa elämää täysin sattumalta vastaan tuolla ihmisten ilmoilla, ei täällä kyberavaruudessa.

Tämähän ei siis suinkaan päde joka ikiseen seuranhakuilmoitukseen jonka netistä löytää, mutta on valitettavan yleistä.

Käskynhaltija

• Vieras
« Vastaus #324 : 12.07.2015, 21:53 »
Erottuani ja oikeasti löydettyäni oman identiteettini 10v sitten netti seuranhaku oli koko lailla uusi asia. Jos kirjoitit 10 naiselle , ainakin 5 vastasi, ja näistä haarukoitui 1-2 jotra kävit huoltsikka kaffeilla katsomassa. Se mikä oli lopputulos se yleensä on niin tapauskohtainen ettei tässä keskustelussa kannata niin pitkälle mennä. Nykyään netti seuranhaku on vienyt ihmisten muun mielenkiinnon. ennen maaseudulla käytiin lavatansseissa ja pyydettiin tyttöä saatille, nykyään lavatansseissa käy ne jotka harrastaa sitä. Ja paljon naimisissa olevia ihmisiä, jotka ei kerro sitä kenellekkään ja nauttivat pakkien antamisesta.

Netissä seuranhaku on tänäpäivänä mennyt mahdottomaksi. Jos kirjoitat kymmenelle naiselle on todennäköistä että yksikään ei vastaa. Jos ehdotat kuvan vaihtamista tai tapaamista sinut nimetään nettihuijariksi. Naiset kertovat netissä usein että miehet kaunistelevat itseään eikä ole todellisuudessa sitä mitä ovat. Todellisuudessa kyse on siitä että vastauksia tulee naisille paljon ja tekstiä luetaan kriittisesti ja tulkitaan aivan kummallisesti, siis niin kuin halutaan ja millaisia mielikuvia tulee. Minusta näissäkin piireissä voisi miettiä ihmisten tapaamisia selvinpäin jossakin missä voi keskustella ja tutustua toisiin ilman viinaa ja erityisiä friikki pileitä (nyt joku suuttuu) Mutta tätä mieltä minä olen.

tiltu

« Vastaus #325 : 12.07.2015, 22:30 »
Taas tädin tekee mieli avautua.
Mulla on mielenkiintoinen kokemus tältä kesältä enemmän seksiseuraan keskittyneestä seuranhakupalvelusta. Julkaisin kaksi ilmoitusta, joissa hain moottoripyöristä ja/tai autoista kiinnostunutta mies seuraa (tunnetusti kumpaakin kategoriaan kuuluvia miehiä on), seksi oli mainittu optiona.  Ulkonäköäni kuvasin tavalliseksi. En saanut yhtään vastausta.

Pari kertaa olen hakenut samasta palvelusta selkeästi seksiseuraa ja silloin vastausten määrä on ollut satoja.

Mitä tästä voisi oppia? Kannattaisko miehen vastailla myös niille tavallisille naisille, kun siellä kilpailu ei ole niin kovaa.

Nick

• Vieras
« Vastaus #326 : 12.07.2015, 22:42 »
Mulla on mielenkiintoinen kokemus tältä kesältä enemmän seksiseuraan keskittyneestä seuranhakupalvelusta. Julkaisin kaksi ilmoitusta, joissa hain moottoripyöristä ja/tai autoista kiinnostunutta mies seuraa (tunnetusti kumpaakin kategoriaan kuuluvia miehiä on), seksi oli mainittu optiona.  Ulkonäköäni kuvasin tavalliseksi. En saanut yhtään vastausta.

Pari kertaa olen hakenut samasta palvelusta selkeästi seksiseuraa ja silloin vastausten määrä on ollut satoja.

Mitä tästä voisi oppia? Kannattaisko miehen vastailla myös niille tavallisille naisille, kun siellä kilpailu ei ole niin kovaa.

Ettei mopo- ja autopoikia kiinnosta naiset? Ettei nuoremman miehen metsästys onnistu kuin seksi edellä?

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #327 : 12.07.2015, 22:44 »

Sen että omatoimiset ja osaavat naiset pelottaa miehiä, taikka että tuolla lukee noita ilmoituksia vain epävarmat miehet jotka ei uskalla lähestyä vahvoja naisia? Tuskin muuta opittavaa...

KalvinK

• Baarikärpänen
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
« Vastaus #328 : 12.07.2015, 23:17 »
Ei moottoripyörilevien ja/tai autoilevien miesten tarvitse etsiä seuraa. Ne voi valita jonosta parhaat reisipalat.

jeesuskristus

• Vieras
« Vastaus #329 : 12.07.2015, 23:54 »
Tälle sedälle kyllä kävisi melkein kuka tahansa naispuolinen ihminen kunhan ikää ei ole yli 90v.