Baarin kannatusmaksut
Kun on vaatimuksia, on vaikeuksia. Itse luotan Varastopäällikköön jolla on mittaamattomat varastot kaikkea sitä mitä tarvitsen. Aina on tullut tahtonsa mukaan. Jumalan tahtohan on käytännössä sama kuin sisimmässäni oleva halu, sillä Hänen tahtonsa minua kohtaan on loputtoman hyvä. Jalkatyö voittaa netissä kulutetun ajan ja poljintyö on parasta viihdettä sillä aikaa kun seura kipittää paikalle. Kotiinkuljetuksena kiitos. Tulee niin paljon rukoiltua ettei aina muista mitä tuli siunaukselle ahneena taas pyydettyä kun tilanne on jo päällä. Toimitusaika on joskus hyvin lyhyt. Kannattaa kokeilla jos tuntuu ettei ole menetettävää.
3) Riittävä markkina-arvo suhteessa omiin kriteereihin. Tuosta viimeisestä kohdasta varmasn alkaa älämölö, mutta totta se silti on.
Seuran löytämisen edellytyksiä ovat:1) Yrittäminen ja periksiantamattomuus.2) Panostaminen seuranhakuun, sekä ilmoittamiseen että ilmoituksiin vastaamiseen.3) Riittävä markkina-arvo suhteessa omiin kriteereihin. Tuosta viimeisestä kohdasta varmasn alkaa älämölö, mutta totta se silti on.
Kiva nähdä suakin pitkästä aikaa täällä. Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 19.06.2015, 11:193) Riittävä markkina-arvo suhteessa omiin kriteereihin. Tuosta viimeisestä kohdasta varmasn alkaa älämölö, mutta totta se silti on. Mä kyllä komppaan tota viimeistä kohtaa. Tällä naamalla ei voi hirveitä kriteerjä alkaa pitämään, mutta aina oon saanut itseäni parempaa seuraa.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 19.06.2015, 11:26Kiva nähdä suakin pitkästä aikaa täällä. Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 19.06.2015, 11:193) Riittävä markkina-arvo suhteessa omiin kriteereihin. Tuosta viimeisestä kohdasta varmasn alkaa älämölö, mutta totta se silti on. Mä kyllä komppaan tota viimeistä kohtaa. Tällä naamalla ei voi hirveitä kriteerjä alkaa pitämään, mutta aina oon saanut itseäni parempaa seuraa.No ei kai se markkina-arvo (pelkän) ulkonäön perusteella määräydy...
No ei kai se markkina-arvo (pelkän) ulkonäön perusteella määräydy...