Baarin kannatusmaksut
Mä olen jo luovuttanut tän baarin ja fetin kohdalta Omantyylistä ei löydy tai jos löytyy niin on joko a) varattu b) mukamas polysuhteessa, joka ei sitten kuitenkaan ole oikeasti poly.
Lainaus käyttäjältä: Misskoo - 11.06.2015, 20:39Mä olen jo luovuttanut tän baarin ja fetin kohdalta Omantyylistä ei löydy tai jos löytyy niin on joko a) varattu b) mukamas polysuhteessa, joka ei sitten kuitenkaan ole oikeasti poly.Sun pitää vaihtaa rumiin ja läskeihin sadisti-setiin jotka tyydyttää sun mielenkiintoa esim. bloodplaytä kohtaan.
^ Sadisteja ylipäätään on aika vähän.
Aina on löytynyt, ongelma on lähinnä varmaan suomen olematon sisäsiittoinen populaatio Ja se, että kohdalle sattuneet eivät ole olleet aina sitä, mitä luulevat tai kertovat olevansa.Itsetuntemuksesta on aika vähän hyötyä elämässä, mutta parinvalinnassa se on ehdoton etu.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 10.06.2015, 23:24^ Sadisteja ylipäätään on aika vähän.Hyvin vaikea kuvitella, että olis yhtään, mutta koska stoge sinnikkäästi väittää sellainen olevansa niin kai se on pakko uskoa että on ainakin yksi.Sadistilla on yleensä tarkoituksena tuntea valtaa, ja on tosi vaikea tuntea valtaa jos toinen ei alistu.Ehkä se on kivun tuottamis -fetissi jos ei tunne vallanhimoa mutta tuntee halua satuttaa, tai sitten nauttii kun toinen nauttii kivusta, tai sitten haluaa vaan panna, ja on keksinyt että tietyt naiset kiihottuu kun niitä satuttaa.Sadismi on mielestäni yksi vaikeimmin määriteltävistä asioista koko BDSM-paketissa.IKRM
Mielestäni sadismi ei kuulu skeneen.
Lainaus käyttäjältä: Maasterix - 11.06.2015, 22:31Mielestäni sadismi ei kuulu skeneen. Ja koko skenellä ei ole mitään tekemistä minkään aidon kanssa. Totta.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 11.06.2015, 22:33Lainaus käyttäjältä: Maasterix - 11.06.2015, 22:31Mielestäni sadismi ei kuulu skeneen. Ja koko skenellä ei ole mitään tekemistä minkään aidon kanssa. Totta. Siis miten niin sadismi ei kuulu skenee? Come again, en nyt ymmärrä.
Jos sadismi ei kuulu skeneen ni ei masokistisuuskaan.Olikoha toi ees sana? Mutta hälläväliä. Emmäkään kuulu koko skeneen!