Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 155255 kertaa)

Zina

• Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #240 : 11.06.2015, 16:32 »
Joskus tuntuu siltä, että ne ketkä etsivät seuraa esim deittipalstojen kautta..täälläkin, eivät ole tosissaan liikkeellä. Kunhan haaveilevat seurasta ja kokeilevat minkälaisia vastauksia saattaa tulla.
Sitten kun on oikeasti saamassa kiinnostuneen hyvän kinkyn siihen mitä etsivät,.alkaa peruuttamisvaihde. Ei sittenkään vielä..ehkä joskus...jos nyt ei kuitenkaan...ei tiedämitä oikessti etsii...kunhan vain kokeilee mutta ei niin tositarkoituksella...

Ajattelen deitti-ilmoitusten olevan osittain heijastuma fantasioista ja mielikuvista. Sen kuvan edessä runkkaa kotona mutta oikeasti sitä ei halua.
Outoa. Elämmekö samassa todellisuudessa?

Juuri näin, ja suurin osa ei edes uskalla tavata irl.

Sukupuolikysymys?
Voi olla.
Ite kun ei viitti  alkaan ehdotteleen mitään, pienestä virittelystä puhumattakaan, ellei ole oikeita aikomuksia.
Itte oon kyllä törmänny päinvastaseen ilmiöön useesti, täälläkin. Oon heittäny kommentin viestinä tyyliin: sulla on järkeviä ajatuksia. Vastaukseksi pukkaa: Hei vaari, mua ei vanhukset kiinnosta. Niinkuin olisin muuta tarkoittanut kun sanoa kohteliaisuuden.

Huh. Lienee ikäkysymys tuokin...

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #241 : 11.06.2015, 16:44 »
Tarkotaks Zina et nää juniorit kuvittelee ittestään liikaa? Mä luulen et on ihmisiä, jokka uskoo olevansa niin mahottoma upeita et kaikki haluu niitä.
Ja ei, ei kaikki. Ja mitä omiin mieltymyksiini tulee, täysikäisyyden raja menee siinä 30 kohdalla.

Zina

• Vieras
« Vastaus #242 : 11.06.2015, 16:52 »
Juuri näin. Ja onhan niillä toki enemmän myös valinnanvaraa kuin meillä...  ;)

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #243 : 11.06.2015, 17:32 »
Juuri näin. Ja onhan niillä toki enemmän myös valinnanvaraa kuin meillä...  ;)
Joo mut jos pitäytyy meitin iässä noin +-10v iässä, niin tota wannabe porukkaa on vähempi. Ja jos on noviisi, niin oikeesti päättää mitä haluu ennen ku alkaa. Siis aikusten oikeesti.

Zina

• Vieras
« Vastaus #244 : 11.06.2015, 17:41 »
Totta. Joskus tosin mieltymykset muuttuu matkan varrella. Kannattaa rohkeasti kokeilla eri juttuja.

Karhukolmonen

• Asiakas
  • **
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
« Vastaus #245 : 11.06.2015, 17:43 »
Totta. Joskus tosin mieltymykset muuttuu matkan varrella. Kannattaa rohkeasti kokeilla eri juttuja.

ihan totta. olen ruvennut fantasioimaan pet playstä vasta viime viikkoina.

Underworld

• Vieras
« Vastaus #246 : 11.06.2015, 18:02 »
En tiedä kuinka aitoa ja syvää oma kinkyys kaikenkaikkiaan, mutta asioita tullut kokeiltua vastapuolen mieltymysten mukaan myös. Mm nimittely ja huorittelu ei tullut aiemmin mieleen, mutta onhan tuo kivaa ollut  ;D

heinrich

• Vieras
« Vastaus #247 : 11.06.2015, 18:09 »
Tietä myöden tien oot vanki.
Vapaa on vain umpihanki...

Toiminee ainakin meikäläisellä.
"ei missään tapauksessa" lista on aika lyhyt.
Helvetistäkönsitä sitä edes suurinta osaa tietää mitä on kieltämässä :D

Zina

• Vieras
« Vastaus #248 : 11.06.2015, 18:14 »
Mulla tuo noviisius on elämänasenne. En kuvittele tietäväni kaikkea mistään tai olevani jossain "valmis" tai täysinoppinut. Tiedän toki mistä olen tykännyt tähän mennessä, mutta voihan niitä uusiakin mielenkiinnon kohteita löytyä. Ja on jo tältäkin saralta löytynyt.

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #249 : 11.06.2015, 19:07 »
Mulla tuo noviisius on elämänasenne. En kuvittele tietäväni kaikkea mistään tai olevani jossain "valmis" tai täysinoppinut. Tiedän toki mistä olen tykännyt tähän mennessä, mutta voihan niitä uusiakin mielenkiinnon kohteita löytyä. Ja on jo tältäkin saralta löytynyt.
Noviisius on hyvä asenne,terve ja realistinen. Mutta olet miettinyt mitä haluut kokea ja mihin olet valmis.

Zina

• Vieras
« Vastaus #250 : 11.06.2015, 19:15 »
Sopivan kumppanin kanssa niitä rajoja voi varmaan venyttää puolin ja toisin, ainakin ajan mittaan.

heinrich

• Vieras
« Vastaus #251 : 11.06.2015, 19:50 »
No ja juurikin.
Kokeilua ja löytämistä :)

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria