Baarin kannatusmaksut
Seuran löytäminen ei ole vaikeaa. Älykkään seuran löytäminen on. Hyvän seuran löytäminen on myös.
Ihmiset ovat pettureita, takinkääntäjiä hienoilla hymyillä. Eksyneitä sieluja matkalla syvemmälle mielensä soihin. Traumat muuttavat ihmisiä - joitakin lopullisesti. Mutta ikinä ei ole liian myöhäistä korjata viat, toivon kipinä palaa vielä. Kerro minulle: onko sinulle toivoa...?
Lainaus käyttäjältä: kick my ass - lick yours! - 06.06.2015, 02:35 Ihmiset ovat pettureita, takinkääntäjiä hienoilla hymyillä. Eksyneitä sieluja matkalla syvemmälle mielensä soihin. Traumat muuttavat ihmisiä - joitakin lopullisesti. Mutta ikinä ei ole liian myöhäistä korjata viat, toivon kipinä palaa vielä. Kerro minulle: onko sinulle toivoa...?Noin se valitettavasti on. Sitten on niitä kaikkein surkeinpia, jotka hyökkivät vuodesta toiseen jonkun ihmisen kimppuun, kun se on niin altis vastaanottamaan kaikkea-ja kun tyhmiä ovat, eivät käsitä tekojensa seurauksia-puuttuu kanssa vissiin taju itsesuojelusta-tosiasiahan on,ettet sinä voi kiusata ketään ilman järkevää syytä ja perustetta,ilman että joudut siitä vastuuseen ennemmin tai aikaisemmin. Joo, viittaan tämän foorumin henkilöön.Onneksi mun elämäni on muuallakin kuin netissä eli en päivystä 24/7 täällä sentään- niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Sitten kun jää tyhjänä tuijottamaan nettiä ja tekstejä, elämä kai on ohi ennen aikojaan jo :ufo:Liityin taannoin twitteriin,mutta se oli suuri virhe-ainut asia mitä kykenin sanoa,oli kiitokset Michael Monroelle& Hanoi Rocksille-todella ahdistavaa leijua jossain infopommituksessa,missä ei lopulta ole mitään järkeä
Mä oon jo luovuttanu.En jaksa. Jos ei,niin sit ei. Mikäpä tässä.Ja ei oo jumalauta siitä kii etten ois yrittäny.