Baarin kannatusmaksut
"LÄHETÄÄ PANEE!" toimii joka kerta.Joten lopettakaa se v* ininä v* lampaat.
Emmä halua panna stoge sua vaikka sulla toimisikin joka kerta.
Näin semi-vakavasti puhuen: eri henkilöillä toimii eri tyylit. On kanssa muutama ystävä jolla tää Stogen linja toiminut läpi elämän Itsellä harvemmin onneksi tulen aina toisinaan poimituksi Lainaus käyttäjältä: stoge - 05.06.2015, 08:06"LÄHETÄÄ PANEE!" toimii joka kerta.Joten lopettakaa se v* ininä v* lampaat.
En tiedä elänkö mä jossain kuplassa, mutta jotenkin en osaa vaniljamaailman kuvioita pitää rinnastettavina kinkyympyröiden käytäntöihin. Kivoja tarinoitaan niistä tietysti saa. Scene kun on kuitenkin niin pieni, että usein tietää jo etukäteen ekaa kertaa tapaamastaan, onko se varattu vai ei. Ja kun varattu ei välttämättä tarkoita, ettei minkäänlainen leikkikaveruus missään olosuhteissa olisi mahdollinen, ei se vastaanottokaan ole niin jäätävä.
"Ei me haeta seksia"Naiset, itsepetoksen mestareita kun ne vielä itsekin uskoo tohon.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 05.06.2015, 09:43"Ei me haeta seksia"Naiset, itsepetoksen mestareita kun ne vielä itsekin uskoo tohon. Mä haen seksiä jos oon sillä tuulella, mutta skenessä en oo sitä vielä tehny. Syytön mä siihen oon jos joku mut känniin juottaa ja raahaa hotelliin.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 05.06.2015, 09:46Lainaus käyttäjältä: stoge - 05.06.2015, 09:43"Ei me haeta seksia"Naiset, itsepetoksen mestareita kun ne vielä itsekin uskoo tohon. Mä haen seksiä jos oon sillä tuulella, mutta skenessä en oo sitä vielä tehny. Syytön mä siihen oon jos joku mut känniin juottaa ja raahaa hotelliin. Onneksi et kuitenkaan ollut edes paikalla.