Baarin kannatusmaksut
Naiset haluaa akateemisesti koulutetun moottoripyöräjengiläisen joka nyt sattuu olemaan ihan sairaan komee ja rikas ja tiety omistaa elämänsä heille.Miehet haluu persettä.
Miehet haluaa 22-vuotiaan akateemisesti koulutetun alusvaatemallin, jonka isällä on 1000 hehtaaria metsää, miljuunan arvosta osakkeita ja 80 sijoitusasuntoa Helsingin keskustassa.Naiset haluu jonkun, jonka kainaloon käpertyä, kunhan ne ensin on piiskattu kuriin ja nuhteeseen.Miksi naisten on niin vaikea saada haluamansa?
Mutta ei miehen komia tartte olla, itse asiassa mielummin ei, koska minä en jaksa kilpailla missien kanssa. Riittää, jos on pitkä tukka ja parta. Eikä nyt herrannimessä rikas, sitä pyrkyreitten määrää sitten..! Riittävän vaurauden merkki on, jos mies raaskii ostaa kerralla kahta erinmakusta Aino-jäätelöä. Ei mulle tartte elämäänsäkään omistaa, kunhan haluaa mun persettä ylivoimaisesti eniten.
... Se pakkaa joskus vituttamaan, kun menee kaffettelemaan jonkun uuden naaman kanssa, ok, mukava on ja juttu luistaa, mutta se "The Thing" puuttuu. Kun sanon kohteliaasti, että jatketaan vain kavereina, toinen kiskoo vähintään melonin nenäänsä...
mutta minusta tuntuu, että ihan rehellistä seuranhakua pidetään jotenkin epäsopivana.
Lainaus käyttäjältä: Karhukolmonen - 05.06.2015, 00:05mutta minusta tuntuu, että ihan rehellistä seuranhakua pidetään jotenkin epäsopivana.Missä tai miten olet kokenut tällaista?
Asiaan liittyen muistan akuankkamaisen sattumuksen ruotsinlaivalta muutaman vuoden takaa. Menin baariin alkuillasta ja baari oli vielä melko tyhjä. Kolmen nuoren naisen porukka istuskeli pöydässä ja tyyräsin lähelle suht selvänä (oikeasti) ja hyvin pukeutuneena. Yksi naisista kiinnosti minua eritoten ja puhuinkin hänelle. En nyt muista verbaaliakrobatiaani, mutta ilmaisin, että hän on viehättävä ja halusin viedä hänet tanssimaan toiseen baariin jossa bändi vielä soitti. Tai vaikka syömään. Puhe katkesi ja kaikki kolme tuijottivat minua hetken kuin olisin pudonnut taivaasta. sitten yksi naisista, ei siis hän jolle puhuin, kivahti minulle että "Se on varattu!" Odotin edelleen ensimmäisen vastausta. "E-emmä taida..." No, toivotin hyvät illanjatkot ja nousin. Kun olin päässyt hieman kauemmaksi yksi naisista sanoi että "en ole ikinä nähnyt noin paljon testosteronia kerralla!" Minusta se oli kohteliaisuus.Ei silti, virittelen tässä seuranhakujuttuja huonolla menestyksellä mutta en oikein haluaisi kuunnella mitään neuvoja naisten pokaamisnikseistä normaalin hyvän käytöksen lisäksi. En halua sumuttaa tai manipuloida ketään millään ihme tekniikalla. Joten jos lähestyn jotakuta ja ilmaisen haluavani hänen seuraansa niin on ihan ok jos se ei käy tai ei kiinnosta, en minä suutu mutta en minä sitä SAATANA SENTÄÄN MILLÄÄN PAHALLA KYSELE! ON SE IHME KUN EI RIITÄ REHELLINEN JA VAHVA LIITTOLAINEN JOKA HUOMIOI, PITÄÄ SANANSA JA JOLLA ON MIELIKUVITUSTA! Varmasti en opettele sen lisäksi mitään psykologisia soidintansseja perkele. Kunhan vain haluaisin jonkun syliin.
Joten jos lähestyn jotakuta ja ilmaisen haluavani hänen seuraansa niin on ihan ok jos se ei käy tai ei kiinnosta, en minä suutu mutta en minä sitä SAATANA SENTÄÄN MILLÄÄN PAHALLA KYSELE! ON SE IHME KUN EI RIITÄ REHELLINEN JA VAHVA LIITTOLAINEN JOKA HUOMIOI, PITÄÄ SANANSA JA JOLLA ON MIELIKUVITUSTA! Varmasti en opettele sen lisäksi mitään psykologisia soidintansseja perkele. Kunhan vain haluaisin jonkun syliin.